;
coinex

سامسونگ از مواد بازیافتی در ساخت سری Galaxy S22 استفاده می‌کند

سری Galaxy S22 سامسونگ دو روز دیگر رسما رونمایی می‌شوند و سامسونگ، در آستانه رویداد رونمایی، از تلاش خود برای حفظ محیط زیست خبر داده است.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که یک ماده پلاستیکی جدید هم در کنار سری Galaxy S22 در رویداد آنپکد 2022 کار خود را آغاز می‌کند. این ماده جدید قرار است در محصولات مختلفی از تولیدات سامسونگ استفاده شود. این ماده پلاستیکی از بازیافت تورهای ماهیگیری ساخته شده که در ساحل و اقیانوس‌ها رها شده‌اند.

استفاده از تور ماهیگیری بازیافت شده در سری Galaxy S22

سامسونگ در حال حاضر به صورت رسمی اعلام نکرده است که در کدام‌یک از محصولات خود از این ماده پلاستیکی جدید استفاده می‌کند. اما وعده داده است که در رویداد 9 فوریه (20 بهمن) جزییات بیشتری از این ماده را فاش می‌کند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در تولید سری Galaxy S22 هم از این ماده جدید استفاده کرده باشد.

سامسونگ در پست بلاگ اخیر خود اعلام کرد که قصد دارد در ساخت تمام محصولات خود از پلاستیک‌های بازیافتی جمع‌آوری شده در اقیانوس‌ها استفاده کند و این کار را با دستگاه‌های جدید گلکسی آغاز کرده است؛ دستگاهی که در رویداد آنپکد به نمایش گذاشته می‌شود.

سامسونگ از مواد بازیافتی در ساخت سری Galaxy S22 استفاده می‌کند

سامسونگ همچنین گفته است که این دستگاه جدید درواقع نشان‌دهنده تلاش این کمپانی برای حذف پلاستیک‌های یکبار مصرف و گسترش استفاده از موادی است که در جهت حفظ محیط زیست تولید می‌شوند؛ مثل مواد و کاغذ بازیافت شده.

کمپانی سامسونگ با تغییر در روند تولید محصولات امیدوار است که آینده محصولات گلکسی، طراحی‌های پیشرو محصولات و تاثیر مثبت بر محیط زیست را به همراه داشته باشد.

تحقیقاتی که در سال 2021 توسط Nature Conservancy و دانشگاه کالیفرنیا انجام شد، نشان داد که بیش از 100 میلیون پوند پلاستیک (45359.237 تن) آلودگی پلاستیکی در اقیانوس‌ها، تنها توسط وسایل ماهیگیری تولید می‌شود. این حجم از آلودگی اثرات مخربی همچون میکروپلاستیک‌ها، آسیب زیستگاه‌ها و گیرافتادن ناخواسته موجودات دریایی را به همراه دارد.

تحقیقات بیشتر در این زمینه نشان می‌دهد که هر ساله، بیش از 640 تن تور ماهیگیری در ساحل و اقیانوس‌ها رها می‌شود.

اگر سامسونگ بتواند چنین استراتژی را اجرایی کند، با توجه به حجم تولیدات سالانه‌ای که دارد، قطعا حرکت بزرگی در جهت حفظ محیط زیست خواهد بود؛ هم از این جهت که خود شرکت از پلاستیک نو استفاده نمی‌کند و هم اینکه حجم زیادی از تورهای ماهیگیری جمع‌آوری می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استفاده از مواد جدید در ساخت سری Galaxy S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر