;
coinex

رندرهای اوپو فایند ایکس 5 به همراه جزییاتی از مشخصات و قیمت گوشی فاش شد

چند روز قبل تصاویری از رندرهای اوپو فایند ایکس 5 پرو به همراه جزییاتی از مشخصات این گوشی منتشر شد. امروز هم رندرهای اوپو فایند ایکس 5 نسخه استاندارد به بیرون درز کرده که این گوشی را در رنگ سفید و مشکی به نمایش می‌گذارد.

در نگاه اول، این گوشی شباهت زیادی به رندرهای Oppo Find X5 Pro دارد؛ همان نمایشگر با گوشه‌های گرد شده و سوراخ پانچ در سمت چپ بالای نمایشگر.

اما چه تفاوت‌هایی بین نسخه استاندارد و پرو وجود دارد؟ در ادامه جزییات رندرهای اوپو فایند ایکس 5 را بررسی می‌‌کنیم.

رندرهای اوپو فایند ایکس 5

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دکمه هوم در لبه سمت راستی گوشی قرار دارد و دکمه تنظیم صدا در لبه سمت چپ. ماژول دوربین غیرعادی در رندرهای اوپو فایند ایکس 5 هم شبیه به نسخه پرو طراحی شده؛ اما با کمی تفاوت.

رندرهای اوپو فایند ایکس 5 به همراه جزییاتی از مشخصات و قیمت گوشی فاش شد

در اوپو Find X5 یک مرز بسیار باریک در حاشیه ماژول دوربین وجود دارد که چنین چیزی در اوپو Find X5 Pro دیده نمی‌شود. رندرهای اوپو فایند ایکس 5 همچنین گوشی را در رنگ سفید هم به نمایش گذاشتند که نمونه آن را در نسخه پرو ندیده بودیم.

مشخصات اوپو فایند ایکس 5

خبرگزاری آلمانی WinFuture اعلام کرده است که نسخه استاندارد اوپو فایند ایکس 5 برخلاف نسخه پرو به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز می‌شود و به ‌صورت پیش‌فرض از Color OS 12.1 بهره می‌برد. این گوشی در بازار اروپا تنها در یک نسخه راه‌اندازی می‌شود؛ نسخه‌‌ای با رم 8 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی UFS 3.1.

این دستگاه از نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل برخوردار خواهد شد که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. پوشش محافظ گوریلا گلس 7 هم برای آن در نظر گرفته می‌شود.

رندرهای اوپو فایند ایکس 5 به همراه جزییاتی از مشخصات و قیمت گوشی فاش شد

دوربین سه‌گانه در پنل پشتی کاملا شبیه به نسخه پرو خواهد بود؛ یعنی دو لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 که یکی از آنها دوربین اصلی و دیگری دوربین اولترا واید خواهد بود. هر دو این لنزها از OIS پشتیبانی می‌کنند.

لنز سوم در این گوشی‌ها 13 مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو است که قابلیت‌هایی مثل زوم دیجیتال 20x و زوم هیبرید 5x را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. Oppo Find X5 در پنل جلویی خود هم به لنز 32 مگاپیکسلی Sony IMX615 مجهز می‌شود.

تنظیمات دوربین در این گوشی‌ها را برند Hasselblad برعهده دارد؛ علاوه بر اینکه از پردازشگر تصویر جدید MariSilicon X Imaging NPU و بهینه‌سازی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی هم بهره می‌برد.

نسخه استاندارد فایند ایکس 5 از باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 80 وات برخوردار است و از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی از اتصال شبکه 5G، وای فای 6، بلوتوث 5.2 و NFC نیز بهره می‌برد.

رندرهای اوپو فایند ایکس 5 به همراه جزییاتی از مشخصات و قیمت گوشی فاش شد

اوپو فایند ایکس 5 از استاندارد ضدآب و گردوغبار نسخه IP54 و فایند ایکس 5 پرو از نسخه IP68 برخوردار هستند. گفته می‌شود که قیمت این گوشی‌ها در بازار اروپا نزدیک به 1000 یورو خواهد بود؛ البته هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و ممکن است در روزهای آینده، اخبار بیشتری از این گوشی‌های منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای اوپو فایند ایکس 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر