;
coinex

باتری شیائومی 12 اولترا از شارژ 120 وات پشتیبانی می‌کند

افشاگر معروف جزییاتی از باتری شیائومی 12 اولترا (Xiaomi 12 Ultra) را فاش کرده و مدعی شده که این گوشی از باتری بزرگ‌تری برخوردار می‌شود؛ باتری که از سیستم شارژ 120 وات پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می 10 اولترا (Xiaomi Mi 10 Ultra) اولین گوشی بود که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کرد. اما شیائومی در تنظیمات باتری شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) از شارژ 67 وات استفاده کرد.

دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) اطلاعات جدیدی درباره باتری شیائومی 12 اولترا فاش کرده که نشان می‌دهد شیائومی دوباره از قابلیت شارژ 120 وات بهره می‌گیرد و این ویژگی را در سیستم باتری شیائومی 12 Ultra قرار می‌دهد. او همچنین اطلاعاتی از رنگ بندی Xiaomi 12 Ultra را به اشتراک گذاشت.

باتری شیائومی 12 اولترا

گفته می‌شود Xiaomi 12 Ultra از باتری 4860 میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند می‌شود که از شارژ سریع باسیم 120 وات و از شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند. این باتری کمی بزرگ‌تر (260 میلی‌آمپرساعت) از ظرفیت باتری شیائومی 12 پرو است که همین قابلیت‌های شارژ را دارد.

باتری شیائومی 12 اولترا از شارژ 120 وات پشتیبانی می‌کند

دیجیتال چت استیشن همچنین جزییاتی از نمایشگر و دوربین شیائومی 12 اولترا را نیز فاش کرده است. او مدعی شده که این گوشی از پنل نمایشگر Samsung AMOLED با رزولوشن +1440 پیکسل و نرخ نوسازی بالا برخوردار می‌شود. پیش از این شنیده بودیم که دوربین شیائومی 12 اولترا، همان تنظیمات شیائومی 11 اولترا را دارد؛ البته با برند لایکا و طراحی جدید.

این گوشی احتمالا به لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 48 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز می‌شود.

کمپانی شیائومی هنوز وجود این گوشی را تایید نکرده و هیچ تاریخی را برای راه‌اندازی آن مشخص نکرده است. علاوه بر این، مدل‌های دیگر سری شیائومی 12 هنوز در برخی بازارهای جهانی عرضه نشده‌اند؛ بنابراین می‌توان گفت که شیائومی 12 اولترا هنوز فاصله زیادی تا راه‌اندازی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص باتری شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر