;
coinex

جزییات تازه‌ای از رنگ بندی شیائومی 12 اولترا با فریم منحصربه‌فرد منتشر شد

دیجیتال چت استیشن جزییاتی از رنگ بندی شیائومی 12 اولترا را فاش کرده است؛ اما نه درباره رنگ‌بندی پنل‌ها! شیائومی این‌بار طراحی متفاوتی را در فریم گوشی به کار می‌گیرد.

شیائومی در آخرین روزهای سال 2021 از سری گوشی‌های Xiaomi 12 رونمایی کرد؛ اما هنوز مدل Ultra باقی مانده که بسیاری انتظار آن را می‌کشند. برخی حتی مدعی شدند که نسخه اولترا هرگز رونمایی نمی‌شود. با اینحال اخبار تازه‌ای درباره رنگ بندی شیائومی 12 اولترا (Xiaomi 12 Ultra) منتشر شده که امیدواری را بیشتر می‌کند.

دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) اطلاعات تازه‌ای را درباره طراحی و رنگ بندی شیائومی 12 اولترا فاش کرده که نشان می‌دهد این گوشی در حال توسعه است.

رنگ بندی شیائومی 12 اولترا

دیجیتال چت استیشن درباره رنگ بندی شیائومی 12 اولترا به این نکته اشاره کرده که این گوشی در یک نسخه به رنگ سفید راه‌اندازی می‌شود که فریم میانی آن به رنگ طلایی خواهد بود. البته این احتمالا تنها یکی از رنگ بندی های Xiaomi 12 Ultra است؛ هرچند که این احتمال وجود دارد که فریم طلایی در تمام رنگ‌بندی‌ها یکسان باشد.

جزییات تازه‌ای از رنگ بندی شیائومی 12 اولترا با فریم منحصربه‌فرد منتشر شد

شایعات قبلی مدعی بودند که ماژول دوربین شیائومی 12 اولترا بسیار بزرگ است و تقریبا نیمی از فضایی بالایی پنل پشتی را اشغال می‌کند. این افشاگر در تازه‌ترین پست خود مدعی شده که ماژول دوربین شیائومی 12 Ultra از دوربین سه‌گانه ماتریکس برخوردار می‌شود و رنگ ماژول هم مشکی خواهد بود.

دیجیتال چت استیشن همچنین اعلام کرده که این گوشی از نمایشگر 2K خمیده با یک سوراخ پانچ برخوردار می‌شود که در قسمت بالا و وسط نمایشگر قرار می‌گیرد.

گفته می‌شود که شیائومی 12 اولترا احتمالا از نرخ نوسازی 120 هرتز، تاچ سمپلینگ ریت بالا، +HDR10 و بسیاری مشخصات رده‌بالای دیگر نیز برخوردار می‌شود.

جزییات تازه‌ای از رنگ بندی شیائومی 12 اولترا با فریم منحصربه‌فرد منتشر شد

اگر اطلاعات فاش شده درباره طراحی و رنگ بندی شیائومی 12 اولترا درست باشد و این گوشی واقعا همراه با دوربین سه‌گانه راه‌اندازی شود، پس این گوشی درواقع دنباله‌رو سبک طراحی شیائومی 11 اولترا خواهد بود. یکی دیگر از افشاگرها پیش از این مدعی شده بود که این گوشی مثل شیائومی 11 اولترا از یک لنز 50 و دو لنز 48 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود.

دیجیتال چت استیشن در ادامه پست خود اعلام کرد که شیائومی 12 اولترا از بدنه یکپارچه برخوردار می‌شود. نسل‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی نیز به این نوع طراحی مجهز نبودند و همین مسئله هم شباهت دیگر 12 اولترا با مدل‌های قبلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رنگ بندی شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر