;
coinex

پرفروش ترین فیلم های هفته پنجم سال 2022 آمریکا

در هفته گذشته، دو فیلم جدیدالاکران توانستند به جدول پرفروش ترین فیلم های هفته پنجم سال 2022 آمریکا راه یابند. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

در هفته پنجم امسال، فیلم جدیدالاکران کله خر برای همیشه (Jackass Forever) توانست اسپایدر من را از تخت پادشاهی پایین بکشاند و حال مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست در جایگاه دوم قرار گرفته است.

به علاوه، فیلم جدید سقوط ماه نیز از جمله فیلم های تازه اکران شده بوده که نام آن در بین فیلم های پرفروش هفته 5 سال 2022 در جایگاه سوم دیده می‌شود. فیلم جیغ نیز در ردیف چهارم قرار دارد. در ادامه ضمن معرفی فیلم‌های تازه اکران شده، می‌توانید از میزان فروش پرفروش ترین فیلم های هفته پنجم سال 2022 آمریکا مطلع شوید.

پرفروش ترین فیلم های هفته پنجم سال 2022 آمریکا

کله خر برای همیشه (Jackass Forever) به کارگردانی Jeff Tremaine یکی از بهترین فیلم های اکشن 2022 است. این فیلم از آن دست فیلم‌هایی بوده که در کنار لحظات اکشن و مهیج، صحنه‌های کمدی زیادی نیز دارد و می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم های کمدی 2022 نیز دانست.

جکاس برای همیشه داستان مردانی را روایت می‌کند که در دوران جوانی خود گند کاری‌های بسیاری می‌کردند. حال تصمیم دارند بعد از چندین سال که تجربه بیشتر کسب کرده‌اند و سن بیشتری دارند کارهایی که گذشته انجام می‌دانند را انجام دهند.

فیلم سقوط ماه (Moonfall) از دیگر فیلم‌های جدیدالاکران بوده که می‌توان آن را در دسته بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022 قرار داد. Moonfall به کارگردانی رولاند امریش و تهیه کنندگی رولاند امریش و هارالد کلوسر در ژانر علمی تخیلی و فانتزی ساخته شده است. فیلمی با این روایت که وقتی ماه ناگهان از مدار خارج می‌شود غریبه‌ها باید برای نجات زمین بهم بپیوندند. این فیلم سای فای را می‌توان در دسته بهترین فیلم های 2022 نیز قرار داد.

در پست زیر می‌توانید عناوین پرفروش هفته پنجم سال 2022 را مشاده کرده و از میزان فروش مطلع شوید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

پوسترهای فیلم های پرفروش هفته 5 سال 2022

بیشتر بخوانید:

.

منبع: boxofficemojo

نظر شما درباره عناوین پرفروش هفته پنجم سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر