;
coinex

اسمارت‌ آپ دوباره در (وینداد) سرمایه گذاری کرد

شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌ آپ دوباره روی «وینداد» استارت‌آپ فعال در حوزه «ارائه خدمات آنلاین حقوقی کسب‌وکارها» سرمایه‌گذاری کرد.با تکراتو همراه باشید.

وینداد یک استارت‌آپ فعال در حوزه «ارائه خدمات آنلاین حقوقی کسب‌وکارها» که به تازگی اسمارت‌ آپ دوباره روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. محمد حسین امیری هم بنیان گذار (وینداد) درباره وینداد توضیح می‌دهد:

وینداد فعالیت‌های خود را از سال 96 آغاز کرد و ما در تابستان 98 از طریق اسمارت‌ آپ جذب سرمایه کردیم و به عنوان یک سامانه ارائه و تنظیم قرارداد آنلاین با یک تیم پنج‌نفره ادامه فعالیت دادیم.

طی این دو سال نسبت درآمدی ما 10 تا 15 برابر رشد کرد و حالا یک تیم 20نفره هستیم که در مبحث حقوقی کسب‌وکارها، خدمات آنلاین حقوقی 360درجه ارائه می‌کنیم؛ خدماتی مثل تنظیم و بررسی قرارداد، خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و مشاوره‌های تخصصی حقوقی که کلیه خدمات به شکل یکپارچه در بستر پلتفرم وینداد دات کام از سوی تیم حقوقی وینداد ارائه می‌شود. علاوه بر اینکه وینداد در سال 1400 بیشتر از 300 درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده است.

اسمارت‌ آپ

شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌‌آپ دوباره روی «وینداد» استارت‌آپ فعال در حوزه «ارائه خدمات آنلاین حقوقی کسب‌وکارها» سرمایه‌گذاری کرد. این استارت‌آپ راند دوم جذب سرمایه خود را از «اسمارت‌‌آپ» و «بهمن» به صورت مشترک انجام داده است و در  این راند قصد دارد بازار و محصول خود را توسعه دهد.

درباره اسمارت آپ

اسمار‌ت‌آپ کار خود را از سال 94 به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر آغاز کرد و در طی فعالیت خود علاوه بر سرمایه‌گذاری و تزریق پول به استارتاپ‌ها، خدمات غیر پولی و No_ cash خود را نیز به استارتاپ‌های پورتفو خود ارائه می‌کند. این خدمات در 4 بخش منتورینگ، منابع انسانی، مالی و حقوقی و کمک به دریافت سرمایه راند بعد هستند.

اسمارت آپ

اهداف وینداد از جذب سرمایه دوباره

امیری می‌گوید آنها در دوره دوم جذب سرمایه سه هدف اصلی را دنبال می‌کنند: در وهله اول توسعه و بهبود محصولات حقوقی به کمک فناوری که کیفیت و سرعت ارائه خدمات را بالاتر ببرد.

در وهله بعد ادامه روند رشد حداکثری و ارائه خدمات متنوع به کسب‌وکارهای ایرانی و در نهایت بهبود و توسعه زیرساخت‌های حقوقی، پشتیبانی و عملیات که به افزایش کیفیت خدمات آنلاین حقوقی در کشور منجر شود.

به گفته امیری، بر اساس برآوردها و آمار، بازار خدمات حقوقی کسب‌وکارها در ایران چیزی در حدود 20 هزار میلیارد تومان است و در حال حاضر کمتر از یک‌دهم این بازار آنلاین است و تلاش وینداد این است که در آینده بیش از پنج درصد این بازار آنلاین و فعال شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اسمارت‌آپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر