;
coinex

سئو و طراحی سایت تان را با خیال راحت به وب 24 بسپارید

هرچقدر آگاهی درمورد ضرورت استفاده از دیجیتال مارکتینگ در بین کسب و کارها بیشتر می‌شود، نیاز به سئو و طراحی سایت هم در بین آنها بیشتر می‌شود.

درواقع روزبه‌روز تعداد کسب و کارهایی که به دنبال طراحی سایت یا دریافت خدمات سئو هستند، افزایش می‌یابد؛ اما در عین حال پیداکردن شرکت یا افرادی که خدمات طراحی سایت و سئو را به خوبی انجام دهند، کار چندان راحتی نیست.

از یک سو تعداد افراد و شرکت‌هایی که ادعای انجام سئو یا طراحی سایت دارند، زیاد است و از سوی دیگر اطمینان به این شرکت‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. بسیاری از افرادی که نیاز به خدمات طراحی سایت و سئو دارند، اطلاعی از جزئیات خدمات آنها نداشته و راه سنجش کیفیت آن را هم نمی‌دانند. از این رو به سختی می‌توانند به شرکت‌های خدمات سئو اعتماد کنند.

سئو و طراحی سایت

خدمات طراحی سایت شامل چه مواردی است؟

برای طراحی سایت شما دو گزینه اصلی پیش رو دارید. یک گزینه استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس است و گزینه دیگر استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی است. با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده، هزینه‌های شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد اما از برخی امکانات و ویژگی‌ها محروم می‌شوید. در حالی که اگر از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید، هر امکاناتی که نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این شما نیاز به طراحی یک قالب برای سایت دارید که همان ظاهر یا رابط کاربری سایت شما است. ظاهر سایت شما باید با برند شما همخوانی داشته و کاربرپسند باشد. هرچقدر طراحی ظاهر سایت شما پیچیده‌تر باشد، قیمت طراحی سایت هم بیشتر خواهد شد.

سئو چیست؟

به طور کلی سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. در واقع سئو شامل فعالیت‌هایی است که باعث می‌شود یک سایت در جستجوهای گوگل رتبه‌های برتر را بدست آورد؛ این رتبه‌ها باید در کلمات کلیدی خاصی باشد که در حوزه کاری سایت موردنظر قرار دارند. وقتی مشتریان احتمالی یک سایت برای پیداکردن محصولات اقدام به جستجو در گوگل می‌کنند، باید سایت موردنظر در این عبارات، رتبه‌های برتر را کسب کند تا بتواند این مشتریان را جذب کند.

از آنجا که امروزه کاربران زیادی برای خرید محصولات موردنیازشان از اینترنت و به خصوص جستجو در گوگل استفاده می‌کنند، سئو می‌تواند مشتریان زیادی برای هر سایت جذب کند. با این حال باید بدانید خدمات سئو حرفه ای یک فرایند طولانی مدت است و نیاز به زمانی بین شش ماه تا یک سال برای رسیدن به نتیجه دارد.

خدمات سئو حرفه‌ای شامل چه مواردی است؟

خدمات سئو حرفه ای شامل سه بخش سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است. در سئو داخلی بر فعالیت‌های داخل سایت شما به‌خصوص تولید محتوا و بهینه سازی آن تمرکز می‌شود. سئو خارجی فعالیت‌هایی است که در خارج از سایت‌تان برای بالابردن اعتبار آن در فضای اینترنت انجام می‌شود. در نهایت سئو تکنیکال شامل اقدامات فنی است که برای بهبود عملکرد سایت و تنظیم ارتباط آن با موتورهای جستجو انجام می‌شود.

هزینه سئو چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه سئو یک سایت بر اساس تعداد کلمات کلیدی هدف آن تعیین می‌شود؛ هرچه تعداد کلمات کلیدی بیشتری را هدف بگیرید، نیاز به صفحات بیشتر و محتوای بیشتری دارید. برای هرکدام از این صفحات باید خدمات سئو داخلی و خارجی را به طور کامل انجام دهید.

علاوه بر این میزان رقابت در حوزه کاری شما هم روی هزینه سئو تأثیر می‌گذارد. هرچقدر رقبای شما بیشتر باشند، رسیدن به رتبه‌های اول گوگل سخت‌تر شده و هزینه خدمات سئو حرفه ای بالاتر می‌رود. البته توجه داشته باشید که وضعیت فنی سایت شما هم می‌تواند روی هزینه سئو تأثیر بگذارد. اگر سایت شما بر اساس اصول سئو طراحی نشده باشد، باید برخی اقدامات فنی برای بهینه سازی آن انجام شود.

سئو و طراحی سایت

وب 24، ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی سایت و سئو

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال طراحی سایت و دریافت خدمات سئو هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات شرکت وب 24 است. این شرکت با سابقه 15 ساله در حوزه طراحی سایت حرفه ای و سئو، تجربه پروژه‌های موفق زیادی را در پرونده خود ثبت کرده است. نمونه کارهای موفق این شرکت می‌تواند اطمینان خاطر شما را جلب کند.

طراحی سایت شرکت وب 24 به صورت طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید هم سایت‌هایی با سیستم مدیریت محتوای آماده و هم سایت‌هایی با طراحی اختصاصی را از این شرکت دریافت کنید.

در صورت سفارش طراحی سایت به مجموعه وب 24، کلیه امکاناتی که شما برای سایت‌تان نیاز داشته باشید، روی آن تعبیه شده و سایت‌تان از نظر سرعت و امنیت استاندارهای لازم را خواهد داشت. همچنین سایت شما بر اساس اصول سئو طراحی می‌شود تا مشکلی برای کسب رتبه‌های برتر گوگل نداشته باشد.

علاوه بر این شما می‌توانید سفارش سئو سایت‌تان را هم به شرکت وب 24 بدهید. خدمات سئو حرفه ای این مجموعه به طور کامل شامل سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال به شما ارائه خواهد شد. در ابتدای پروژه تحقیق کلمات کلیدی به طور کامل برای حوزه کاری شما انجام شده و کلمات کلیدی موردنیاز شما استخراج می‌شود.

سپس کارشناسان فرایند تولید محتوا و بهینه سازی برای این کلمات را آغاز می‌کنند. کلمات کلیدی موردنیاز به شکلی انتخاب می‌شوند که بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشند. یعنی در زمان کمتری به صفحه اول گوگل رسیده و مشتریان احتمالی بیشتری برایتان فراهم کنند. در ادامه پروژه هم روند لینک سازی و انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر برای شما در نظر گرفته می‌شود.

سفارش طراحی سایت و سئو به وب 24

در صورتی که تصمیم خود را برای طراحی سایت و اجرای سئو گرفته‌اید، بهتر است وقت را هدر ندهید و همین الان اقدام کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت وب 24، فرم درخواست مشاوره رایگان را پر کنید. کارشناسان این شرکت طی تماس با شما راهنمایی‌های لازم درمورد نیازهای شما و گزینه‌های پیش رویتان ارائه خواهند کرد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر