;
coinex

آسان ترین راه خرید سی پی کالاف در تاپ جم

خرید سی پی کالاف میتواند نقش موثری در برنده شدن گیمر ها داشته باشد. قصد داریم در این مقاله در رابطه با آسان ترین راه خرید سی پی کالاف در تاپ جم آشنا میکنیم.

پس از ظهور و نمایان شدن بسیاری از بازی های موبایلی مثل کلش آف کلنز ، کاربرانی که علاقه ی خاصی به بازی با تفنگ داشتند با آمدن نسل جدید بازی ها من جمله کالاف دیوتی به این سمت سوق پیدا کردند و مورد استقبال تعداد زیادی از کاربران قرار گرفت. بعد مدتی شرکت اکتیویژن تصمیم به اجرای پلن خاصی از برنامه ی بازی موبایل گرفت و این بازی وارد دنیای گیمرها شد. من جمله ویژگی های آن بالاترین کیفیت بصری و گرافیکی و کاربر پسند بودن است. این بازی دارای چند بخش بتل رویال، زامبی و چند نفره است.

آسان ترین راه خرید سی پی کالاف در تاپ جم

دنیای گیمرها دنیای بسیار هیجان انگیزی است که گوشه ای از این هیجان به بازی کالاف بر میگردد. برای برنده شدن در دنیای کالاف، شما نیاز دارید تا امکانات بیشتری در بازی داشته باشید و به طبع امتیازات بیشتری دریافت کنید. بازی کالاف دیویی دارای امکاناتی است که آنها را در ازای سی پی مشخصی در اختیار کاربران قرار میدهد. حالا اینکه سی پی چیه و چه کاربردی داره در ادامه ی مطلب بهتون میگم.

این روزها بازی های موبایل فراوانی هستند که ارز واحد خود را در درون برنامه دارند و با استفاده از این ارز که واحد پولی رایج در بازی است میتوانیم امکانات و سایر خدمات بازی من جمله لباس و اسلحه و .. را بخریم تا ماموریت های بازی خود در حین برنامه را بهتر بهبود بدهیم و نوعی برنده ی میدان باشیم.

نحوه ی خرید سی پی کالاف و سایر محصولات در تاپ جم

برای خرید سی پی کالاف دیوتی در ابتدا باید یک سایت معتبر جهت خرید پیدا کنید. این سایت باید امنیت بالایی داشته باشد تا کاربران با خیال راحت از آن خرید کنند. این امنیت می تواند شامل داشتن ssl  و یا نماد الکترونیک باشد تا هنگام خرید از درگاه های پرداخ اطلاعات کاربران به صورت کد گذاری شده ارسال شود. پس از انتخاب سایت مطمئن نوبت به خرید سی پی است.

نحوه خرید سی پی در تاپ جم شاپ به این صورت است. که کاربر ابتدا سی پی مورد نظر خود را انتخاب می کند. روی دکمه مشاهده محصول کلیک می کنید. آنگاه در صفحه ای باز می شود روی اضافه کردن به سبد خرید بزنید. پس از نهایی کردن خرید خود اگر کد تخفیفی داشتید وارد کرده و اطلاعات اکانت خود را اعم از اکانت موجود در بازی، اسم شما در بازی، ایمیل یا شماره همراه متصل به بازی و در آخر رمز ایمیل متصل به بازی را وارد کرده و یکی از روش های پرداخت را انتخاب نموده و هزینه را پرداخت میکنید.

شما در کمتر از 5 دقیقه می توانید سی پی مورد نظر خود را خریداری کنید . در کوتاه ترین زمان اکانتاتان شارژ می شود. تاپ جم شاپ این امکان را فراهم کرده تا شما از طریق کارت به کارت هم خرید خود را انجام دهید. یعنی اگر نمی توانید از طریق درگاه های بانکی خرید کنید می توانید از طریق واتس اپ میزان سی را به کارشناسان فروش اعلام کرده و مبلغ موجود را از طریق کارت به کارت پرداخت کنید. این روش برای سادگی گیمر ها که نمی توانند از طریق درگاه های بانکی خرید خود را انجام دهد بسیار کاربردی است.

روش‌های پرداخت در تاپ جم شاپ

  • روش پرداخت با درگاه بانکی
  • روش کارت به کارت یا فیش واریزی

در روش پرداخت با درگاه بانکی اطلاعات حساب خود را وارد کرده و پس از تکمیل فرایند خرید روی نهایی کردن سفارش کلیک میکنید و پیامک سفارش به شما داده میشود فقط تا زمانی که پیامک نهایی شدن سفارش به شما داده نشده وارد اکانت خود نشوید.

در روش کارت به کارت هم شما فرصت دارید تا 30 دقیقه پس از ثبت سفارش هزینه را به شماره کارت اعلام شده واریز کنید توجه داشته باشید تا پس از 30 دقیقه اگر هزینه ای واریز نشود سفارش شما لغو میشود.

آیا تاپ جم شاپ تنها سی پی می فروشد؟

در تیم تاپ جم شاپ سعی شده تا برای راحت تر کردن کاربران در پرداخت درون برنامه ای بازی های موبایل برای کسب امتیاز و بالا رفتن ارزش اکانت خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه دهد. تیم ما تمامی سفارشات شما من جمله سی پی، جم و الماس بازیهای موبایل را در کمتر از 1 ساعت به حساب شما منتقل میکند.

تاپ جم شاپ در زمینه ی بازی های آنلاین برای راحت شدن کاربران در محیط پرداخت برای کسب امتیازات انواع بازی هایی که امتیاز آنها میتواند به ارزش اکانت شما قوت ببخشد شروع به فعالیت نموده ایم از جمله بازی های معروفی که با بیشترین امتیازها توسط کاربران خریداری شده اند که در سایت تاپ جم شاپ موجود است جم فری فایر، جم کلش آف کلنز، یوسی پابجی است. در ادامه به دلایلی و اعتباری که هر کدام از بازی ها دارند اشاره میکینم.

چرا باید سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

بسیاری از کاربران از نقش و اهمیت زیاد سی پی  کالاف در دنیای این بازی بی خبر هستند البته که با دانستن این نقش ترغیب میشوند تا حتما آن را تهیه کنند در ضمن اگر دوست دارید میتوانید با خرید سی پی کالاف دیوتی تاپ جم شاپ سطح بازی خود را ارتقا دهید. و میتونید برای شخصیت ها، لباس و اسلحه و دیگر امکانات خریداری کنید.

آسان ترین راه خرید سی پی کالاف در تاپ جم

چرا باید جم فری فایر بخریم؟

یکی از بازی های محبوبی است که کاربر را وادار میکند تا برای زنده ماندن تلاش کند و الماس های بیشتری به دست بیاورد با خرید جم فری فایر تاپ جم شاپ میتوانید بهترین اسکین ها و لباس های Free Fire  را داشته باشید. که میتوان با آیدی و اطلاعات اکانت انواع جم فری فایرها را انتخاب کنید.

 چرا باید جم کلش آف کلنز بخریم؟

جم کلش آف کلنز پول درون برنامه است و شما برای ارتقای سطح بازی به آن نیاز دارید. اگر شما هم برای خرید ساختمان و خانه و سربازها و طلسم ها و…به تجهیزات و امکانات بیشتری نیاز دارید که این مستلزم خرید جم کلش آف کلنز است. شما میتوانید با خرید جم کلش آف کلنز تاپ جم شاپ شما را به گیمرهای حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

چرا باید یوسی پابجی بخریم؟

یوسی ارز رایج بازی است که شما با خرید یوسی پابجی موبایل میتوانید آن را برای خرج کردن در خرید اسکین اسلحه ها، آیتم ها خرید لباس و….  استفاده کنید. شما میتوانید با خرید بسته های پابجی در خرید لباس  اسلحه و…  پیش قراول باشید تا بتوانید از جنگ با دوستان و دشمنانتان لذت ببرید.

آسان ترین راه خرید سی پی کالاف در تاپ جم

در کل بازی های آنلاین فضایی را برای رقابت بین دوستان ایجاد میکند تا بیشترین لذت را بین کاربران فراهم کند من جمله بازی هایی که میتوانند بصورت گروهی انجام پذیرند مانند کالاف دیوتی برای موبایل

جمع بندی؛ نحوه خرید سی پی در تاپ جم شاپ

هر بازی نیاز به آیتم های ویژه ای دارد تا بتوان در آن بازی به خوبی نقش ایفا کرد شما در سایت تاپ جم شاپ  شما میتوانید هریک از محصولات خود را از جمله سی پی کالاف که نقش موثری در بالا رفتن سطح اکانت شما میشود خریداری کنید که به ارزش و امتیاز بازی های آنها احتیاج دارید با راحت ترین و سریعترین روش پیدا کنید و به اکانت خود ارزش و اعتبار بخشید این سایت با راحت کردن روند پرداخت های درون برنامه ای به روش عادی شما را در رسیدن به لذت های بازی همراهی میکند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    معمولا چقدر بعد از خرید سی پی کالاف دیوتی زمان میبره که شارژ انجام بشه

    پاسخ

    من از تاپ جم شاپ جم کلش آف کلنز خریدم سریع به اکانتم واریز کردن و بعدش هم مشکلی برای اکانت سوپرسلم ایجاد نشد واقعا قابل اعتماد هستن.

    پاسخ

    سلام.
    پابجی هر چند وقت یکبار سیزنش عوض میشه، خواستم بپرسم در صورت خرید یوسی. اگر سیزن پابجی عوض بشه یوسی ها باقی میمونن یا باید مجدد خریداری کنم؟

    پاسخ

    بازی خیلی هیجان انگیز و عالی ایه من از این سایت یوسی پابجی خریدم و کاربرد خوبی داشت

    پاسخ