;
coinex

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته سوم بهمن 1400

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته سوم بهمن 1400 در این مطلب بررسی می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

معمولا در جدول فروش فیلم‌های ایرانی تغییرات زیادی اعمال نمی‌شود و لیست فیلم‌های پرفروش تغییری نمی‌کند. در هفته سوم نیز، سه فیلم دینامیت، گشت ارشاد 3 و قهرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم فیلم های پرفروش ایرانی در هفته سوم بهمن 1400 را دارند. در ادامه می‌توانید از میزان فروش این فیلم‌ها مطلع شوید.

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته سوم بهمن 1400

پیش از آنکه به سراغ میزان فروش فیلم‌های ایرانی برویم، بد نیست مروری بر داستان فیلم‌های پرفروش داشته باشیم.

داستان فیلم دینامیت درباره دو جوان دانشجو و مشکلات آنهاست. با نقل مکان کردن آنها به ساختمانی با همسایه‌های متفاوت، چالش ها و مشکلاتی پیش روی آنها قرار می‌گیرد. به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان ساخته شده است.

فیلم گشت ارشاد 3، سومین قسمت از سری پرطرفدار گشت ارشاد است و داستان فیلم از آنجایی شروع می‌شود که حسن و عطا پس از سالها به ایران برمی‌گردند آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند، اما این برای آنها کافی نیست و تصمیم می‌گیرند آلبوم خود را منتشر کنند.

از آنجایی که به لحاظ مالی در تنگنا هستند، تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی میکند رفته او را بدزدند. اما همه چیز آنطور که برنامه ریزی می‌کنند، پیش نمی‌رود. این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی ساخته شده است.

فیلم قهرمان به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی در شیراز فیلمبرداری و ساخته شده است. در این فیلم رحیم، شخصیت اصلی داستان، به دلیل بدهی در زندان به سر می‌برد. وی برای دو روز به مرخصی می‌آید تا شاید بتواند طلبکارش را متقاعد کند که رضایت دهد تا او آزاد شود اما او در این دو روز با ماجرایی روبه رو می‌شود که هیچگاه پیش بینی‌اش را نکرده بود.

شما می‌توانید با مراجعه به پست زیر، از میزان فروش عناوین پرفروش هفته سوم بهمن 1400 مطلع شوید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

پوسترهای فیلم های پرفروش ایرانی در هفته سوم بهمن 1400

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته سوم بهمن چیست؟ شما کدام یک از این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر