;
coinex

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 24 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 24 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده یوونتوس آتالانتا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال ایتالیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده یوونتوس آتالانتا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال یوونتوس آتالانتا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی یوونتوس آتالانتا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را تماشا کنید.

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 24 بهمن 1400

+ساعت پخش

در تقابل امشب آتالانتا و یوونتوس جنگ بر سر جایگاه چهارم سری آ است. یوونتوس 45 امتیاز دارد و در جایگاه چهارم لیگ ایتالیا قرار دارد. این تیم از پنج بازی اخیر خود 3 برد و 2 مساوی داشته است. از آن طرف آتالانتا با 2 امتیازکمتر یعنی با 43 امتیاز در جایگاه پنجم سری آ قرار دارد. این تیم از پنج بازی قبلی خود یک برد یک باخت و 3 مساوی داشته است.

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 24 بهمن 1400
پخش زنده یوونتوس آتالانتا 24 بهمن 1400, پخش زنده یوونتوس آتالانتا, پخش زنده یوونتوس, پخش زنده فوتبال, آتالانتا یوونتوس, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه 3, بازی امشب یوونتوس, ساعت بازی یوونتوس,

احتمال برد هر دو تیم نسبت به آمار و ارقام به دست آمده به این گونه است که: 38 درصد احتمال برد یوونتوس و 36 درصد احتمال برد آتالانتا برای این بازی پیش بینی شده است. 30 درصد نیز احتمال مساوی در این بازی پیش بینی شده است.

ساعت بازی دو تیم یوونتوس و آتالانتا نیز 23:15 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 24 بهمن 1400 از Super Sport

پخش زنده یوونتوس آتالانتا 24 بهمن 1400 از Sport TV2

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر