;
coinex

نقد فیلم جیغ (Scream) ؛ فیلمی مملو از هیجان

اگر به دنبال فیلمی مملو از هیجان هستید، Scream یکی از بهترین‌هاست. ما در این مقاله از تکراتو، به نقد فیلم جیغ (Scream) خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

نقد فیلم جیغ (Scream) یکی از مسائل هیجان‌انگیزی است که اخیراً در دنیای فیلم رایج شده است. به همین دلیل ما نیز تصمیم گرفتیم که درباره این فیلم توضیحاتی به شما عزیزان ارائه دهیم.

پس اگر قصد دارید اطلاعاتی درباره این فیلم جذاب و دلهره‌آور کسب کنید، تا انتها همراه ما باشید. با مطالعه این نوشتار، می‌توانید توضیحات مفیدی درباره این فیلم هیجان‌انگیز کسب کنید.

فیلم جذاب جیغ که اخیراً اکران شده است، یکی از جدیدترین قسمت‌های مجموعه‌ای با همین نام است. این مجموعه سال‌های طولانی است که با مردم همراه بوده و طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کرده است.

به همین دلیل هم بسیاری از افراد می‌گویند که اکثر تماشاگران و طرفداران این فیلم، از همان سال‌های آغازین همراه Scream بوده‌اند. البته برخی دیگر هم به اخیراً و با پخش تریلرهای جدید آن همراه این فیلم جذاب شده‌اند. در ادامه، با نقد و بررسی فیلم جیغ (Scream) همراه ما باشید.

نقد فیلم جیغ (Scream)

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، فیلم جیغ شامل یک مجموعه می‌شود که پنجمین قسمت آن اخیراً به روی پرده‌های سینما رفته است. منتقدان در نقد و بررسی فیلم Scream نظرات متفاوتی ارائه کردند و به‌طورکلی، این فیلم توانست امتیازات متوسطی را از طرف منتقدان دریافت کند. در ادامه، بهتر و با جزئیات بیشتری نقد فیلم جیغ (Scream) را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم.

نقد فیلم جیغ (Scream)

اگر به فیلم جذاب جیغ و سایر فیلم‌هایی با این ژانر علاقه دارید، در اینجا لیست گسترده‌ای از آن را می‌توانید پیدا کنید. بهترین فیلم‌های ترسناک جهان می‌تواند به شما لیست جامع و کاملی از ژانر وحشت را ارائه دهد. از سوی دیگر، با تماشای بهترین فیلم‌های ترسناک کره‌ای می‌توانید فیلم‌هایی با ژانر وحشت از کشور کره را مشاهده کرده و لذت ببرید.

در سال گذشته نیز فیلم‌های ترسناک بسیار خوبی اکران شدند که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. برای مثال، ترسناک‌ترین فیلم‌های 2021 شامل مجموعه کاملی از فیلم‌های جذاب و ترسناک است که طرفداران بسیاری دارد.

علاوه بر این، ترسناک‌‌ترین فیلم‌های 2020 جهان نیز لیستی کامل از این ژانر را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ نیز تمام فیلم‌هایی با این ژانر را ارائه می‌دهد.

پنجمین قسمت از مجموعه جیغ

اولین قسمت از مجموعه جیغ در سال 1996 به اکران عمومی درآمد و فروش بسیار خوبی داشت. برای نقد و بررسی فیلم جیغ خوب است بدانید که اولین قسمت از این مجموعه در آن زمان توانست بیشتر از 100 میلیون دلار فروش داشته باشد که رقم بسیار خوبی به نظر می‌رسد. اولین قسمت جیغ فیلم‌نامه و همچنین نمایشنامه بسیار خوبی داشت و همین موضوع، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود.

نقد فیلم جیغ (Scream)

نکته مهمی که درباره نقد فیلم جیغ (Scream) باید بدانید، این است که با این‌که اولین قسمت آن با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد، اما قسمت‌های بعدی آن کمی سطح پایین‌تری داشتند. این دنباله‌ها به‌اندازه قسمت اول در سال 1996 موفق نشدند.

البته برای نقد جیغ خوب است بدانید که نقطه مشترک تمام این قسمت‌ها، ژانر وحشت و ترسناک آن‌هاست. در تمام این فیلم‌ها شما می‌توانید قاتلی را مشاهده کنید که افراد را از پای درمی‌آورد. البته قسمت پنجم این فیلم هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. این فیلم هم توسط شرکت مشهور پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) 

نقد فیلم کندی من (Candyman)

فیلم جیغ 2022

برای بررسی فیلم Scream خوب است بدانید این فیلم هم بر اساس نسخه سال 1996 آن ساخته شده است. کارگردان این فیلم جذاب، شخصی به نام مت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) بوده است.

بسیاری از منتقدان این فیلم را مورد تحسین قرار دادند و برخی دیگر هم از آن ایراداتی گرفتند. از نظر منتقدان، نقد و بررسی فیلم جیغ صحنه‌های ترسناکی دارد که موجب افزایش هیجان آن می‎شود.

این صحنه‌های ترسناک، باعث شده‌اند که فیلم به سطح بسیار بالاتری برسد. علاوه بر این، برخی از منتقدان هم در نقد Scream گفته‌اند که بازیگران این فیلم نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود.

بازیگران با بازی فوق‌العاده و حرفه‌ای خود، به جذابیت فیلم کمک بسزایی کرده‌اند. همچنین در نقد فیلم جیغ (Scream) مشاهده می‌کنیم که این فیلم وارد راه خلاقانه‌ای شده است.

نقد فیلم جیغ (Scream)

سازندگان فیلم Scream

نکته دیگری که درباره نقد جیغ باید بدانید، نام سازندگان آن است. همان طور که گفتیم، این فیلم را مت بتینلی اولپین به زیبایی کارگردانی کرده است. همچنین تایلر ژیلت نیز در این راه با بتینلی اولپین همکاری کرده است.

نگاشتن فیلم‌نامه جیغ برعهده جیمز وندربیلت به همراه گای بوسیک بوده است. تهیه‌کنندگان فیلم Scream هم پاول نینستین، وندربیلت و ویلیام شراک هستند.

علاوه بر این، کوین ویلیامسون هم مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، Paramount Pictures این فیلم را عرضه و منتشر کرده است.

شرکت‌های تولیدکننده این فیلم جذاب هم Spyglass Media Group، Radio Silence Productions، کمپانی Project X Entertainment به همراه شرکت Outerbanks Entertainment تولید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

نقد فیلم ونوم 2 (Venom 2)

خلاصه داستان فیلم جیغ

بعد از این‌که با سازندگان این فیلم جذاب آشنا شدید، وقت آن رسیده که اطلاعاتی هم درباره داستان فیلم جیغ کسب کنید. بعد از این‌که 25 سال از قتل‌های شوکه کننده و خشونت‌آمیز در شهر وودسبرز گذشته است، قاتلی جدید سر بلند می‌کنند که همه مردم را به وحشت می‌اندازد.

این قاتل ماسکی به‌‌صورت Ghostface دارد و مهم‌ترین هدف وی برای جنایت‌کاری، نوجوانان هستند. در این میان، رازهای مرموزی درباره گذشته شهر آرام وودسبرز فاش می‌شود.

نقد فیلم جیغ (Scream)

تحلیل فیلم جیغ (Scream)

برای نقد فیلم جیغ (Scream) باید بدانید که این پخش این فیلم، بیشتر از یک دهه از پخش جیغ 4 گذشته است. جیغ 4، آخرین فیلم وس کریون (Wes Craven) افسانه‌ای به شمار می‌رود که در سال 2015 فوت کرد.

این فیلم هم شباهت بسیاری به آخرین فرانچایز بوده است. بدین ترتیب، فیلم جیغ 5 را می‌توان ادامه‌دهنده این فیلم جذاب دانست که طرفداران زیادی کسب کرده است.

بسیاری از منتقدان در نقد و بررسی فیلم جیغ (Scream) اعتقاد دارند که این فرانچایز، یکی از اثرهای کلاسیک و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. علاوه بر این، کارگردان این فیلم اعلام کرده است که آن‌ها برای ساخت جیغ تمام تلاش خود را کرده‌اند که آن را به نحوی بسازند که هم طرفداران قدیمی و هم طرفداران جدید آن را دوست داشته باشند. این امر موجب شده که افراد بیشتری برای دیدن آن تمایل داشته باشند.

لازم به ذکر است که پنجمین قسمت فیلم Scream بعد از 11 سال به اکران عمومی درآمد. البته قاتلی که در این فیلم بکار گرفته شد، با ماسکی به‌صورت Ghostface در انظار عمومی ظاهر شد.

همچنین در بررسی فیلم Scream گفته می‌شود که این فیلم، در شهر کالیفرنیا اتفاق می‌افتد. مهم‌ترین شخصیت این فیلم هیجان‌انگیز، سم (با بازی ملیسا باررا) است که به شهر وودزبورو بازگشت. خوب است بدانید که قاتل نقابدار، خواهر او به نام تارا (با بازی جنا اورتگا) را کشته است.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد)

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

نقد فیلم جیغ (Scream)

در نقد فیلم جیغ (Scream) مشاهده می‌کنیم که سم، قصد دارد قاتل خواهر خود را پیدا کند. مهم‌ترین کاری که سم قصد دارد انجام دهد، این است که از گروه دوستان خود محافظت کند.

همچنین در نقد و بررسی فیلم Scream مشاهده می‌کنیم که سم می‌خواهد خشونت را در شهر ارز بین ببرد. وی در این راه، از دیوی رایلی (با هنرمندی دیوید آرکت)، گیل وترز (با هنرمندی کورتنی کاکس) و سیدنی پرسکات (با هنرمندی نو کمپبل) کمک می‌گیرد تا به اهداف خود برسد.

فیلمی با بازیگران فوق‌العاده

نکته دیگری که درباره نقد و بررسی فیلم جیغ (Scream) باید بدانید، بازیگران فوق‌العاده‌ای دارد. بسیاری می‌گویند که بازیگر ساده و غیرحرفه‌ای در این فیلم وجود ندارد و اکثر بازیگران جیغ 5 بسیار بی‌نظیر هستند.

مهم‌ترین بازیگران این فیلم، ملیسا باررا، جنا اورتگا، نو کمبل، کورتنی کاکس، دیوید آرکت، دیلن مینت، جک کواید، هتر ماتارازو، اسکیت اولریش، مارلی شلتن و کایل گالنر هستند.

این بازیگران شهرت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل هم می‌توان یکی از دلایل اصلی محبوبیت فیلم را این امر دانست. حتی منتقدان در نقد جیغ هم بازیگران آن را مورد ستایش قرار دادند.

آن‌ها اعتقاد دارند که بازیگران بسیار حرفه‌ای بوده‌اند و به بهترین شکل، نقش خود را ایفا کرده‌اند. در نقد و بررسی فیلم جیغ گفته می‌شود که این امر باعث شده که مخاطبان بسیار بهتر از قبل با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند.

نقد فیلم جیغ (Scream)

Scream کلیشه فیلم‌های ترسناک را می‌شکند

یکی از مهم‌ترین مسائلی که درباره نقد فیلم جیغ (Scream) بسیار گفته می‌شود، این است که این فیلم همواره در تلاش است که کلیشه سایر فیلم‌های ترسناک را بشکند. این فیلم اسلشر که فردی جدید با ماسک را به نمایش می‌گذارد، فیلم‌نامه‌ای نوآورانه و خلاقانه دارد که قوانین شهر را زیر سؤال می‌برد. این فیلم نشان می‌دهد که آیا شهروندان می‌توانند به این قوانین تسلط پیدا کرده و با استفاده از آن‌ها با قاتل مبارزه کنند یا خیر.

نکته جالب‌توجهی که درباره نقد Scream مشاهده می‌کنیم، این است که در تمام مدتی که قاتل بر شهر سایه انداخته بود و مردم به دنبال آن بودند، همه می‌دانستند که ممکن است یکی از نزدیکان آن‌هاست. آن‌ها احساس می‌کردند که قاتل، درواقع یکی از نزدیکان آن‌هاست که این موضوع، فیلم را تا حد زیادی هیجان‌انگیزتر می‌کرد.

بسیاری از منتقدان در بررسی فیلم Scream اعتقاد دارند که این فیلم را می‌توان یکی از خشن‌ترین فیلم‌های اسلشر جیغ دانست. حتی برخی از افراد می‌گویند که این فیلم حتی از مجموعه فیلم‌های گریم هم ترسناک‌تر به نظر می‌رسد. منتقدان کیفیت این فیلم را تحسین‌برانگیز می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال هجوم (Invasion 2021)

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

موسیقی فیلم Scream

علاوه بر موارد ذکرشده، موسیقی فیلم نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرد. در موسیقی جذاب این فیلم، گروه‌های کر موجب شده‌اند که وحشت فیلم بیشتر از قبل شود و حس ترس در مخاطب برانگیخته خواهد شد. منتقدان در نقد فیلم جیغ (Scream) نیز در این باره صحبت کردند.

نقد فیلم جیغ (Scream)

همچنین بسیاری از افراد اعتقاد دارند که موسیقی این فیلم شباهت بسیاری به آهنگ فیلم The Matrix: Resurrections دارد. این تحلیل را برخی از هواداران این دو فیلم ابراز کرده‌اند.

علاوه بر این، برخی نیز می‎گویند که قوانین این فیلم بیشتر به سبک فیلم هالووین 2018 به نظر می‌رسد. همان طور که از این فیلم انتظار می‌رود، توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

نقد انیمیشن Wish Dragon (اژدهای آرزوها 2021)

نادیده‌گرفتن قسمت‌های قبلی Scream

نکته دیگری که درباره این فیلم وجود دارد، نحوه ساخت آن است. همان طور که پیش‎ازاین نیز گفتیم، جیغ 2022 ادامه‌دهنده قسمت‌های قبلی است که قبل از آن، چهار قسمت دیگر نیز با این نام منتشر شده است.

این در حالی است که در نقد و بررسی فیلم Scream گفته می‌شود که ساخت آن به‌گونه‌ای است که به نظر می‌رسد سایر قسمت‌های قبلی خود را نادیده گرفته است. این فیلم بیان می‌کند که همه مسائل و اتفاقات با بیلی و استو آغاز می‌شود.

همچنین با بررسی این فیلم، متوجه می‌شویم که هر فیلمی با این ژانر و Scream 2022 همیشه دو قاتل با ماسک Ghostface دارد. البته این موضوع، صرف‌نظر از این است که سایر فرانچایزها یک قاتل دارد. به همین دلیل، گفته می‌شود که این فیلم در تلاش بوده تا گذشته خود را نادیده بگیرد.

نقد فیلم جیغ (Scream)

برخی می‌گویند که دلیل این امر، تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطب است و قصد داشته با این کار، تأثیر بیشتر و بهتری بر تماشاگران داشته باشد. این موضوع در نقد فیلم جیغ (Scream) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بسیار موردتوجه منتقدان قرار گرفته است.

جیغ 2022 را تماشا کنیم یا نه؟

باتوجه‌به تمام موضوعات ذکرشده، شاید هنوز متوجه نشده باشید که آیا این فیلم واقعاً ارزش دیدن دارد یا خیر؟ در این بخش، ما برای شما توضیح می‌دهیم که فیلم Scream را تماشا کنید یا خیر.

بسیاری از تماشاگران اعتقاد دارند که این فیلم بسیار سرگرم‌کننده است. اگر شما هم طرفدار ژانر اسلشر و وحشت هستید، به‌احتمال زیاد عاشق این فیلم خواهید شد. این فیلم یکی از بهترین موارد برای گذراندن وقت است.

پس یک بسته پاپ‌کورن تهیه کرده و به دیدن این فیلم جذاب بپردازید. در نقد و بررسی فیلم جیغ همواره با موقعیت‌های شوکه کننده‌ای روبرو می‌شویم که موجب افزایش جذابیت و هیجان آن می‌شود.

علاوه بر این، فیلم ترسناک جیغ از آن چیزی که نشان می‌دهد، بسیار هوشمندانه‌تر به نظر می‌رسد. این فیلم در عین این‌که سرگرم‌کننده است، جذابیت‌های بسیاری هم دارد که باعث شده افراد زیادی را به سمت خود بکشاند.

بیشتر بخوانید:

نقد فصل 1 سریال همه ما مرده‌ ایم (All of us are dead)

نقد فیلم مرد شاه (The King’s Man)

فیلم‌نامه فیلم جیغ

بعد از همه مواردی که درباره این فیلم مطالعه کردید، خوب است اطلاعاتی هم درباره فیلم‌نامه جیغ 2022 داشته باشید. بسیاری از منتقدان در بررسی فیلم Scream می‌گویند که فیلم‌نامه آن تا حد زیادی مورد قبول واقع شده است. این تا حدی است که اغلب آن‌ها، فیلم‌نامه آن را مورد تحسین قرار دادند.

نقد فیلم جیغ (Scream)

یکی از مهم‌ترین دلایلی که در نقد فیلم جیغ (Scream) فیلم‌نامه آن جذاب به نظر می‌رسید، سادگی آن است. این بدان معنی است که این فیلم‌نامه بسیار ساده و گیرا به نظر می‌رسد.

با نکاه کردن به این فیلم، می‌توانید ترسناک بودن آن را در عین سادگی درک کنید. فیلم هیجان‌انگیز جیغ با این‌که ترسناک است، اما کاملاً قابل‌فهم است و هیچ پیچیدگی خاص و نامفهومی ندارد.

نویسنده این فیلم پیش از نگاشتن فیلم‌نامه، در مصاحبه‌ای ابراز نگرانی کرد که ممکن جذابیت بالایی نداشته باشد. وی گفت که از این می‌ترسد که قسمت پنجم جیغ فیلم‌نامه تکراری را به نمایش بگذارد و همین امر موجب کاهش تعداد مخاطبان شود. این در حالی است که ما در نقد و بررسی فیلم Scream مشاهده کردیم که فیلم‌نامه آن نه‎تنها تکراری نیست، بلکه بسیار هم جذاب به نظر می‌رسد.

نکته دیگری که درباره این فیلم‌نامه وجود دارد، قابل پیش‌بینی نبودن آن است. همان طور که گفتیم، این فیلم بسیار ساده به نظر می‌رسد و کاملاً پیش‌پاافتاده است. این در حالی است که این سادگی، از جذابیت و هیجان‌انگیز بودن آن نمی‌کاهد. درنتیجه، این موضوع باعث نمی‌شود که فیلم قابل پیش‌بینی باشد.

نقد فیلم جیغ (Scream)

این موضوع تا حدی است که تماشاگران در نیمه پایانی فیلم، تا حد زیادی شوکه شوند و هیجان آن‌ها را فراگیرد. این فیلم با غافلگیری که به تماشاگران اعمال می‌کند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

به بیانی دیگر، در نقد فیلم جیغ (Scream) گفته می‌شود که این فیلم‌نامه دقیقاً می‌داند که چه مواردی از قسمت‌های قبلی خود را حفظ کرده و چه موضوعاتی را رها کند. فیلم در این مبحث، کاملاً هشیار است.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم شاه ریچارد (King Richard)

نقد انیمیشن عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد

امتیازهای منتقدان به فیلم Scream

بعد از این‌که اطلاعاتی درباره فیلم‌نامه جیغ 2022 کسب کردید، بد نیست که درباره امتیازات این فیلم نیز آگاهی نسبی پیدا کنید. همان طور که در ابتدای این نوشتار هم گفتیم، منتقدان در نقد و بررسی فیلم جیغ (Scream) به این اثر هنری، امتیازهای متفاوتی دادند.

خوب است بدانی که در وب‎سایت راتن تومیتوز، اغلب منتقدان درباره نقد جیغ نظرات مثبتی داشتند. در این وب‌سایت، تعداد بسیاری نظر درباره این فیلم ارائه شد و توانست امتیاز 76 را از آن کسب کند.

از سوی دیگر، میانگین امتیازان این فیلم در وب‌سایت متاکریتیک هم نزدیک به 60 بود. این موضوع نشان‌دهنده محبوبیت نسبی جیغ 2022 است. در ادامه، نظر برخی از منتقدان درباره این فیلم را مشاهده می‌کنید.

نقد فیلم جیغ (Scream)

ویلیام بیبیانی با امتیاز 93

بیبیانی که نمره بسیار خوبی به این فیلم داده است، در بررسی فیلم Scream اظهار داشته که آن را می‌توان اثری بسیار عالی و هوشمندانه دانست. او همچنین فیلم‌نامه آن را مورد تحسین قرار داد و بیان کرد که به‌خوبی توانسته ادامه‌دهنده تاریخچه خود باشد. وی در نقد جیغ ادعا می‌کند که آن را می‌توان یک اثر نوآورانه به شمار آورد.

جیمی گراهام با امتیاز 80

یکی دیگر از منتقدانی که به نقد فیلم جیغ (Scream) پرداخته است، جیمی گراهام نام دارد. او یک ایراد از صحنه‌های اسلشر فیلم گرفته و آن هم این است که این صحنه‌ها به‌خوبی قسمت‌های قبلی این مجموعه که ساخته وس کراون بودند، به نظر نمی‌رسد.

البته او در نقد Scream می‌گوید که این موضوع با وجود بازیگرانی فوق‌العاده و مسلط به فیلم‌نامه، کاملاً جبران شده و آن را به یک نمایش قابل‌قبول و دیدنی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم انتلرز (Antlers)

نقد فیلم اسپنسر (Spencer)

اوون گیلبرمن با امتیاز 70

اوون گیلبرمن نیز یکی دیگر از منتقدانی است که به نقد و بررسی فیلم جیغ پرداخته است. او که نمره 70 را به این فیلم داد، اعتقاد دارد که فیلم‌نامه آن تا حد بسیاری هیجان‌انگیز است و می‌تواند خود را با جذابیت سایر قسمت‌های این مجموعه هماهنگ کند. از سوی دیگر، او می‌گوید که طرح فیلم تقریباً قدیمی است و یک تماشاگر عصر جدید، کمی تکراری به نظر می‌رسد.

نقد فیلم جیغ (Scream)

دیوید رونی با امتیاز 50

یکی دیگر از منتقدانی که به نقد و بررسی فیلم Scream پرداخته، دیوید رونی است که امتیاز 50 را به این فیلم ارائه داد. وی اعتقاد دارد که این فیلم نسبتاً سرگرم‌کننده است و هیجان‌های جالب‌توجهی دارد. درحالی‌که وی اظهار دارد که جیغ 2022 توانسته به‌اندازه قسمت‌های قبلی مجموعه سرگرم‌کننده، جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

سخن نهایی

نقد فیلم جیغ (Scream) یکی از موضوعات کلیدی است که اخیراً در ژانر اسلشر بسیار موردتوجه افراد قرار گرفته است. این فیلم جذابیت‌های زیادی دارد و از اغلب جهات، می‌توان آن را یک فیلم سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز به شمار آورد. ما در این مقاله به نقد و بررسی فیلم جیغ (Scream) پرداختیم و آن را از تمام جوانب موردبحث قرار دادیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: thepostathens, thefilmagazine

نظر شما در خصوص نقد فیلم جیغ (Scream) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر