;
coinex

انتشار تیزر رسمی مشخصات دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن را فاش کرد

به‌تازگی چند تیزر رسمی ردمی فاش شده که مشخصات دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن را فاش می‌کند. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، هر روز جزییات تازه‌تری از گوشی‌ Redmi K50 Gaming Edition منتشر می‌شود.

تاکنون بسیاری از مشخصات ردمی K50 Gaming Edition لو رفته یا به‌صورت رسمی تایید شده است. این کمپانی یک‌بار دیگر جزییاتی از دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن و همچنین دوربین سلفی این گوشی را منتشر کرده است.

سری ردمی کا 50 به‌زودی کار خود را آغاز می‌کند و نسخه گیمینگ، رده‌بالاترین نسخه از این مجموعه خواهد بود.

دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن

تیزر رسمی ردمی نشان می‌دهد که دوربین Redmi K50 Gaming Edition از نوع 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 خواهد بود. ماکزیمم رزلوشن این سنسور 6944 × 9248 پیکسل بوده و اندازه هر پیسکل هم 0.8 μm تا 1.6 μm است.

انتشار تیزر رسمی مشخصات دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن را فاش کرد

ردمی همچنین تصاویری که با دوربین ردمی K50 Gaming Edition ثبت شده را نیز منتشر کرده که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

اما درباره مشخصات فاش شده از دوربین سلفی ردمی K50 Gaming Edition باید گفت که این گوشی به لنز 20 مگاپیکسلی Sony IMX596 در نمای جلوی خود مجهز است. این دوربین از قابلیت‌های زیبایی هوش مصنوعی شیائومی بهره می‌برد که برای گرفتن سلفی‌های بهتر به کاربر کمک می‌کند.

انتشار تیزر رسمی مشخصات دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن را فاش کرد
عکس ثبت شده با دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن

مشخصات ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن

اگر اطلاعاتی که تاکنون از مشخصات نسخه گیمینگ ردمی کا 50 منتشر شده، درست باشند، پس این گوشی احتمالا به نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. تاچ سمپلینگ ریت یا حساسیت لمسی نمایشگر نیز در این گوشی 480 هرتز خواهد بود. برای این گوشی یک پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس هم در نظر گرفته شده است.

انتشار تیزر رسمی مشخصات دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن را فاش کرد

این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای پایین آوردن دمای دستگاه بهره می‌برد. دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن هم از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686، 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13B و لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

همانطور که در بالا گفتیم، دوربین سلفی این گوشی هم 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

گفته می‌شود که ردمی K50 Gaming Edition از کلیدهای فیزیکی مغناطیلی و اسپیکرهای استریو دوگانه JBL برخودار می‌شود. سنسور اثرانگشت هم در این گوشی در لبه دستگاه قرار می‌گیرد. اندروید 12 هم به احتمال زیاد همراه با MIUI 13 به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه اجرا خواهد شد.

باتری 4700 میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ 120 وات هم از دیگر مشخصات ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن است. این گوشی 16 فوریه (27 بهمن) رسما کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین ردمی کا 50 گیمینگ ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر