;
coinex

پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ 26 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ 26 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر سیتی اسپورتینگ به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر سیتی اسپورتینگ را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه اسپورتینگ منچستر سیتی را تماشا کنید.

پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ 26 بهمن 1400

مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال با حذف دورتموند در مرحله گروهی، به این بازی پا گذاشته است. اسپورتینگ لیسبون می تواند به خاطر قرعه ای که با آن مواجه شده خودش را بدشانس بداند اما این دلیل نمی شود که حریف آسانی برای منچسترسیتی باشد. با توجه به شرایط جدول لیگ پرتغال، سخت به نظر می رسد که اسپورتینگ به پورتوی صدرنشین برسد و این یعنی روبن آموریم برای رقم زدن یک فصل بهتر نسبت به فصل گذشته، باید هرچه که دارد در لیگ قهرمانان اروپا به به معرض نمایش بگذارد.

سیتیزن ها حدود یک دهه است که با توجه به برنامه و سرمایه گذاریشان، می توانند نسبت به نتایجی که در لیگ برتر انگلیس کسب کرده اند کاملا راضی باشند، آنها مدت هاست که همواره در کورس قهرمانی حضور دارند و کسی یادش نمی آید آخرین بار کی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سختی افتادند؛ حالا تمام تمرکز گروه فوتبالی سیتی در این برهه از فصل روی عملکرد تیم گواردیولا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. سرمربی اسپانیایی و جامعه آبی پوش شهر منچستر می دانند که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس افتخار بسیار بزرگی است اما هواداران و مالکان باشگاه از او جام لیگ قهرمانان اروپا را می خواهند.منچسترسیتی در مرحله گروهی متحمل دو شکست شد که هر دوی آنها مربوط به بازی های خارج از خانه این تیم بودند و این دو بازی از معدود نقاط سیاه کارنامه منچسترسیتی در فصل جاری بوده اند.

پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ 26 بهمن 1400
پخش زنده مسابقه اسپورتینگ منچستر سیتی, پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ 26 بهمن 1400, پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ, پخش زنده منچستر سیتی, پخش زنده فوتبال, پخش زنده اسپورتینگ, بازی امشب منچستر سیتی, پخش زنده منچستر سیتی, لیگ قهرمانان اروپا, پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا, بازی امشب اسپورتینگ و منچستر سیتی, ساعت بازی منچستر سیتی و اسپورتینگ کی است, بازی منچستر سیتی و اسپورتینگ, منچستر سیتی و اسپورتینگ, پخش زنده شبکه ۳, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه 3,

سیتیزن ها همچنان جک گریلیش و ژسوس را در اختیار ندارند و واکر هم مصدوم است، این یعنی کانسلو و فودن به احتمال فراوان می توانند از ابتدا در ترکیب تیم گواردیولا قرار بگیرند. دی بروین و رودری نیز می توانند تغییرات خط هافبک نسبت به دیدار اول هفته با نوریچ سیتی باشند.

حال این دو تیم یعنی منچستر سیتی و اسپورتینگ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا رو به روی هم قرار گرفتند و در ادامه باید ببینیم که برنده این بازی جذاب چه تیمی است و چه تیمی به مرحله بالاتر لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد؟

ساعت بازی منچستر سیتی و اسپورتینگ کی است؟

ساعت بازی دو تیم منچستر سیتی و اسپورتینگ نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ 26 بهمن 1400 از ESPN SUR

پخش زنده منچستر سیتی اسپورتینگ 26 بهمن 1400 از Astro

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر