;
coinex

گلکسی A23 نسخه 4G با سیستم روی تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود

امتیازهای گلکسی A23 نسخه 4G در بنچمارک گیک‌بنچ مشخص شد. مشخصات فاش شده در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 680 مجهز می‌شود.

شایعاتی که اخیرا فاش شده مدعی هستند که Galaxy A23 هم مثل Galaxy S22 در دو نسخه 4G و 5G عرضه می‌شود. اما جزییات دیگری از گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-A325F در گیک‌بنچ فاش شده که نشان می‌‌دهد این گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون سری 6 به بازار می‌آید.

مشخصات گلکسی A23 نسخه 4G

اینطور که در فهرست گیک‌بنچ نوشته شده، گلکسی ای 23 به تراشه هشت هسته‌‌ای کوالکام مجهز می‌شود. این تراشه از چهار هسته CPU با قدرت پردازش 1.90 هرتز و چهار هسته CPU دیگر با قدرت پردازش 2.4 گیگاهرتز تشکیل شده است.

گلکسی A23 نسخه 4G با سیستم روی تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود

این تراشه با اسم کد «holi» مشخص شده که مربوط به چند مدل از تراشه‌های کوالکام است. تمام جزییات راجع به این تراشه از وجود اسنپدراگون 680 در گلکسی A23 نسخه 4G خبر می‌دهند. این گوشی با همین تراشه، امتیاز 384 را در آزمون‌های تک هسته‌ای و امتیاز 1612 را در آزمون‌های چند هسته‌ای کسب کرد.

گلکسی A23 نسخه 4G به رم 4 گیگابایتی مجهز شده و از اندروید 12 به‌صورت پیش‌فرض روی آن اجرا می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از مشخصات گلکسی A23 نسخه 4G در دست نیست. اما این احتمال وجود دارد که این گوشی نیز همانند A22 از نمایشگر OLED و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار شود.

اخیرا تصاویری از رندرهای گلکسی A23  نسخه 4G منتشر شده است. این رندرها نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی در ابعاد 6.6 اینچ ساخته می‌شود و ناچ آن به صورت قطره‌ای طراحی شده است.

این گوشی احتمالا به لنز 50 مگاپیکسلی اصلی و سنسور اثر انگشت در لبه گوشی مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی A23 نسخه 4G با سیستم روی تراشه اسنپدراگون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر