;
coinex

تکنولوژی دوربین هوآوی سلامت پوست کاربر را بررسی می‌کند

هوآوی در حال توسعه تکنولوژی دوربین سه‌بعدی است که قابلیت تشخیص، بررسی و تحلیل چهره کاربر و ساختار پوست را دارد. این کمپانی اخیرا پتنت این تکنولوژی را در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت کرده است.

این پتنت که در بهار 2021 در این سازمان جهانی ثبت شده، در 27 ژانویه (7 بهمن) توسط LetsGoDigital منتشر شده است. در اسناد 43 صفحه‌ای تکنولوژی دوربین هوآوی ، جزییاتی از سیستم دوربین سه‌گانه نوشته شده که با هدف تحلیل دقیق ساختار چهره، تصاویر سه‌بعدی ثبت می‌کند.

تکنولوژی دوربین سه بعدی چهره

سه لنز دوربین در این تکنولوژی به‌شکلی در کنار هم چیده شده‌اند تا زاویه‌ خوبی برای ثبت تصاویر سه‌بعدی داشته باشند. LetsGoDigital رندرهای این پتنت را طراحی کرده و همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، دو لنز روبروی هم و لنز سوم، وسط دو لنز دیگر قرار گرفته است. در قسمت میانی ماژول دوربین هم یک صفحه نمایش دیده می‌شود.

تکنولوژی دوربین هوآوی سلامت پوست کاربر را بررسی می‌کند

این پتنت قابلیت کاربردی دارد؛ اما مشخص نیست که تکنولوژی دوربین هوآوی در چه دستگاهی استفاده شود. شاید این تکنولوژی به عنوان یک اکسسوری یا حتی دوربینی با قابلیت جدا شدن در دستگاه‌های هوآوی قرار بگیرد.

هنگام استفاده از این تکنولوژی، دستورالعمل‌های نحوه استفاده روی نمایشگر ظاهر می‌شود. احتمالا برای ثبت تصویر، کاربر باید سر خود را بچرخاند. این ویژگی برای چهره انسان طراحی شده؛ اما قابلیت تشخیص برخی حیوانات مثل سگ و گربه را هم دارد.

تکنولوژی دوربین هوآوی سلامت پوست کاربر را بررسی می‌کند

جزییاتی که در تکنولوژی دوربین هوآوی ثبت می‌شود بسیار دقیق و جالب هستند؛ برای مثال قابلیت تشخیص و بررسی منافذ، چروک‌ها، آکنه‌ها، جوش‌های سر سیاه، لکه‌های رنگی و قرمز، تیرگی دور چشم یا ترکیبی از این موارد را دارد.

ویژگی جالب‌تر این تکنولوژی این است که بعد از تحلیل پوست، نکات و توصیه‌هایی برای نگهداری بهتر را به کاربر ارائه می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

تکنولوژی دوربین هوآوی سلامت پوست کاربر را بررسی می‌کند

نظر شما درباره تکنولوژی دوربین هوآوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر