;
coinex

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 5 پرو نسخه گلوبال در گیک‌بنچ رویت شد

نسخه جهانی اوپو فایند ایکس 5 پرو در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده که امتیازهای قابل توجهی را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دریافت کرده است.

اوپو فایند ایکس 5 و ایکس 5 پرو، گوشی‌های پرچمداری هستند که قرار است به‌زودی با شماره مدل‌های PFEM 10 و PFFM10 در چین راه‌اندازی شوند. نسخه جهانی این گوشی‌ها با شماره مدل‌های CPH2307 و CPH2305 مشخص شده‌اند.

گوشی‌های OPPO Find X5 و OPPO X5 Pro در MWC 2022 که اواخر فوریه برگزار می‌شود، رسما رونمایی خواهند شد. حالا که به تاریخ رونمایی این گوشی‌ها نزدیک می‌شویم، امتیازها و مشخصات اوپو فایند ایکس 5 پرو در گیک‌بنچ رویت شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

مشخصات اوپو فایند ایکس 5 پرو

این موبایل هوشمند که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده و از رم 12 گیگابایتی بهره می‌برد، توانسته امتیازهای 966 و 3383 را در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ دریافت کند. مشخصات Find X5 Pro در گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 12 برخوردار خواهد شد.

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 5 پرو نسخه گلوبال در گیک‌بنچ رویت شد

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره مشخصات اوپو فایند ایکس 5 پرو منتشر شده که از وجود نمایشگر 6.67 اینچی در این گوشی خبر می‌دهند. این نمایشگر از نوع پنل AMOLED LTPO خواهد بود که از رزولوشن +Quad HD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. یک لایه پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین سلفی اوپو فایند ایکس 5 پرو 32 مگاپیکسلی از نوع  Sony IMX709 است که برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری کاربرد دارد. در پنل پشتی هم یک لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 اولترا واید و لنز 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار گرفته‌اند. اوپو Find X5 Pro به تراشه پردازشگر تصویر MariSilicon X NPU مجهز می‌شود.

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 5 پرو نسخه گلوبال در گیک‌بنچ رویت شد

از دیگر مشخصات اوپو فایند ایکس 5 پرو باید به رم 12 گیگابایتی LPPDR5 و حافظه 512 گیگابایتی UFS 3.1 اشاره کرد. این گوش هوشمند همراه با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود که از شارژ باسیم 80 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند.

هنوز اطلاعاتی از قیمت سری اوپو فایند ایکس در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر