;
coinex

شیک ترین مدل چراغ خواب جدید (پذیرایی+اتاق خواب)

شیک ترین مدل چراغ خواب جدید ؛ چراغ خواب یکی از لوازمی است که امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. این محصول کاربردهای بسیار متفاوتی دارد و تقریبا در تمامی شرایط و زمینه ها از آن استفاده می شود.

مردم معمولاً از چراغ های خواب برای احساس امنیت استفاده می کنند که روشن بودن چراغ ایجاد می کند یا ترس از تاریکی را به ویژه در کودکان خردسال از بین می برد. چراغ‌های خواب نیز با آشکار کردن طرح کلی اتاق بدون نیاز به روشن کردن چراغ اصلی، برای جلوگیری از سقوط از پله‌ها، موانع یا حیوانات خانگی یا علامت‌گذاری خروجی اضطراری برای عموم مفید هستند. شما می توانید طرح های مختلف و متنوع  این چراغ خواب ها را از لوسید شاپ خریداری کنید.

مدل چراغ خواب جدید

چراغ خواب در مدل های مختلفی تولید می شود که مناسب با انواع سبک و رنگ های دکوراسیون باشد.  استفاده از چراغ خواب تنها به اتاق خواب و به جهت تامین روشنایی هنگام خواب محدود نمی شود. در قسمت های مختلف منزل از مدل چراغ خواب جدید استفاده می کنند تا علاوه بر ایجاد روشنایی، با رنگ و سبک دکوراسیون هماهنگی داشته باشد و نور ملایمی که ایجاد می کند، زیبایی بیشتری به محیط دهد. همین امر باعث شده تا انواع مدل چراغ خواب جدید طراحی و تولید شود. از این دسته می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چراغ خواب موزیکال

می توان از پرطرفدارترین مدل چراغ خواب جدید، به نوع موزیکال آن اشاره کرد. تاثیر موسیقی برا مغز و روان ما بر هیچکس پوشیده نیست. همواره از موسیقی برای درمان خیلی از مشکلات استفاده می شود و تحقیقات نشان داده است که موسیقی می تواند به داشتن ذهن و روان سالم کمک شایانی کند. این امر در کودکی تاثیر خود را بیشتر نشان می دهد.  بیشترین کاربردی که چراغ خواب موزیکال دارد، برای اتاق خواب کودکان است. پخش سبک های خاصی از موسیقی برای کودکان باعث خواب راحت و افزایش هوش آنها می شود. با الهام گرفتن از این موضوع،  تولید کنندگان اقدام به طراحی محصولاتی کردند که علاوه بر ایجاد روشنایی، موسیقی متناسب با کودکان نیز پخش کند.

شیک ترین مدل چراغ خواب جدید (پذیرایی+اتاق خواب)

این مدل چراغ خواب جدید، نوری که به محیط می دهد در طرح های مختلف است و اغلب در رنگ های ملایم و متغیر تولید می شود. همین نورپردازی متفاوت و متنوع به همراه موسیقی پخش شده، باعث آرامش دیداری و شنیداری کودکان می شود و خواب راحتی را برایشان رقم می زند. این نوع از چراغ ها در طرح های عروسکی با رنگ های شاد تولید می شود. تا علاوه بر نوری که تولید می کنند، خود محصول نیز باعث سر شوق آمدن کودکان شود.

اغلب طرح هایی که در دیوار و سقف اتاق کودکان با استفاده از این مدل چراغ خواب جدید ایجاد می شود، ماه و ستاره و حیوانات کارتونی و رنگارنگ است. این کار علاوه بر ایجاد تصاویر رنگارنگ و جذابیت دیداری برای کودکان، باعث می شود که رابطه خوبی با حیوانات برقرار کنند. اگر از سن پایین کودکان را با حیوانات آشنا کنیم، در آینده نیز رابطه خوبی با آنها خواهند داشت. اینکه طرح حیوانات را در مقابل دید آنها قرار دهیم، یکی از راه های ایجاد ارتباط قوی بین آنهاست.

چراغ کنج دیوار

در معماری داخلی یکی از جدید ترین شیوه ها، استفاده از نورپردازی برای ایجاد زیبایی و جلوه بیشتر است. برای این منظور می توانید رنگ، شدت و محل قرارگیری نور را تعیین کنید و بر اساس سلیقه ی خود آنها را انتخاب کنید. ار مدل چراغ خواب جدید می توان به نوع چراغ کنج دیوار اشاره کرد. چراغ کنج به دیوار متصل می شود، در نتیجه فضایی برای قرارگرفتن اشغال نمی کند و همچنین استرس آسیب رسیدن به آن بسیار کمتر از انواع معمولی است. استفاده از چراغ کنج به اتاق خواب محدود نمی شود، در سالن و پذیرایی، راهرو ها و حتی فضاهایی مانند استخر و آشپزخانه کاربرد فراوان دارند.

در کل نورپردازی باعث جذابیت و زیبایی دیداری دو چندان هر محیطی می شود. به طور مثال می توان اتاق خواب را در نظر گرفت. مدل چراغ خواب جدید که در کنج قرار می گیرد باعث می شود نوری که ساطع می شود به دیواره های اطراف زیبایی زیادی می دهد، در عین حال میزان روشنایی اتاق به اندازه خیلی متناسبی است که چشم را هنگام به خواب رفتن اذیت نمی کند. می توان پله های ساختمان را به عنوان یکی دیگر از مناطقی که با نورپردازی به زیبایی دو چندان می رسد نام برد. اغلب پله هایی که در فضای داخلی به کار می روند، از نوع پیش ساخته و معلق با کف پله های چوبی و شیشه ای هستند که بیشتر مواقع چراغ های خیلی کوچک در کنار و یا زیر هر کف پله و کنج دیوار راه پله استفاده می شود. این کار علاوه بر ایجاد جذابیت ظاهری، باعث دید بهتر در زمان تاریکی می شود و احتمال آسیب به افراد در هنگام شب را کاهش می دهد.

شیک ترین مدل چراغ خواب جدید (پذیرایی+اتاق خواب)

شما می توانید برای تهیه انواع چراغ خواب، چراع کنج دیوار، مدل چراغ خواب جدید و به طور کلی تمامی فیجت ها و گجت هایی که برای نورپردازی از آنها استفاده می شود و یا در طراحی آنها از نور و چراغ استفاده شده است، به سایت مجموعه لوسید شاپ مراجعه کرده و درخواست خرید خود را ثبت کنید.

این مجموعه فعالیت فروش و تامین محصولات خود را از سال 1400 شروع کرده و با تجربه بیش از 40 ساله خود در این زمینه، تمامی نیاز های متقاضیان محصولات مرتبط با نورپردازی و روشنایی را در نظر گرفته و تمام هدف و تلاش آن پر کردن فضاهای خالی و از بین بردن کمبود ها و مشکلات خرید اینترنتی است. از جمله مزایای خرید مدل چراغ خواب جدید، فیجت ها و گجت های روشنایی از لوسید شاپ می توان به ضمانت بازگشت کالا، ارسال سریع به تمامی نقاط ایران به همراه ضمانت سلامت محصولات، پشتیبانی 24 ساعته، تضمین قیمت و اصالت کالا با پیگیری کامل و متعهدانه تمامی درخواست ها و سفارشات مشتریان است. کافیست به سایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر، خرید خود را ثبت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر