;
coinex

بهترین فیلم های خانوادگی [25 فیلم برتر خانوادگی]

بهترین فیلم های خانوادگی در ادامه آمده‌اند. اگر شما هم به فیلم های کمدی خانوادگی علاقه دارید پس با تکراتو همراه باشید تا بهترین فیلم جدید خانوادگی ایرانی و خارجی جذاب را به شما معرفی کند.

تماشای فیلم در کنار تمام اعضای خانواده تفریح جذابی است. اما انتخاب فیلمی که متناسب با سلیقه‌ی همه اعضای خانواده باشد چندان کار راحتی به نظر نمی‌رسد.

بهترین فیلم جدید خانوادگی ایرانی که به دنبال آن هستید را در این لست پیدا خواهید کرد؛ علاوه بر ایرانی فیلم‌های خرجی جذابی نیست در لیست حضور دارند.

فیلم‌هایی که تماشای آن‌ها در کنار خانواده علاوه بر پر کردن اوقات فراغت بسیار الهام بخش و آموزنده باشد و درس‌هایی از زندگی نیز لا به لای داستان‌ آن‌ها نهفته باشد، همیشه جذاب است. اگر به دنبال چنین فیلم‌های جذابی هستید پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های خانوادگی

فیلم‌های خانوادگی در موضوعات مختلفی ساخته می‌شوند و همه آنها جذاب هستند. اگر شما به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید پس حتما این سبک از فیلم نیز برای شما جذاب خواهد بود.

در ادامه تعدادی از بهترین فیلم های خانوادگی آمده است. شما می‌توانید براساس سلیقه خود فیلم مناسبی برای خود انتخاب کنید و به تماشای آن بنشینید. بهترین فیلم جدید خانوادگی ایرانی و همچنین بهترین فیلم خارجی خانوادگی در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

خانه پر سر و صدا – A Loud House Christmas

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: جاناتان جاج

در این فلیم خواهران لینکلن لاود، برنامه‌های خود را برای سپری کردن ایام کریسمس دارند. اما لینکلن تصمیم می‌گیرد با کمک بهترین دوستش نقشه‌ای مخفیانه بکشد و آنها را به خانه بازگرداند تا بتوانند سنت‌های خانوادگی و قدیمی خود را به پا نگه دارند.

فیلم خانه پر سر و صدا به کارگردانی جاناتان جاج در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و از فیلم های کمدی خانوادگی است. در این فیلم برایان استپانک، میا الن، برایان پاتریک وید، کاترین تیبر و جاهزیر برونو به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

یک قطار شلوغ به مقصد آستوریاس – A todo tren! Destino Asturias

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: سانتیاگو سگورا

ریکاردو، پدر منتخب برای انجام یک ماموریت است؛ او باید گروهی از کودکان را با قطار به اردو ببرد. در طول توقف در یک ایستگاه، ریکاردو از قطار جا مانده و کودکان در قطار تنها می‌ماند. هم اکنون او عازم ماجراجویی طنزآمیز در تعقیب کودکان است.

این فلیم به کارگردانی سانتیاگو سگورا در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور اسپانیا و از فیلم های کمدی خانوادگی است.

رییس خوب – The Good Boss

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: فرناندو لئون د آرانوئا

این فیلم نامزد دریافت جایزه برای بهترین فیلم از جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین شده است. در این فیلم صاحب یک کارخانه تولیدی که در انتظار ملاقات از سوی اعضای یک کمیته برای دریافت جایزه است، تلاش می‌کند در مدت زمانی اندک مشکلات کارگرانش را حل کند. در این فیلم خاویر باردم، مانولو سولو، آلمودنا امور و اسکار د لا فوئنته به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های نتفلیکس

مک گروبر – MacGruber

بهترین فیلم های خانوادگی

  • کارگردان: جان سولومون
  • سال انتشار: 2021

فیلم «مک گروبر» اقتباسی طنزآمیز از اکشن موفق دهه هشتاد میلادی یعنی «مک گیور» است. در این فیلم ویل فورته، کریستن ویگ، رایان فیلیپ، لارنس فیشبرن و سام الیوت به هنرمندی پرداخته‌اند. این فلیم از بهترین فیلم های خانوادگی تاریخ سینما است.

پسران راکتی – Racket Boys

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: جو یونگ گوانگ

«پسران راکتی»، فیلمی در ژانر کمدی-درام و خانوادگی و محصول سال 2021 کشور کره جنوبی است. داستان این فیلم از این قرار است که پسر بچه‌ای به خاطر شغل پدرش، که مربیگری است، از شهر به روستا می‌آید؛ آن ها تلاش می‌کنند تا تیم بدمینتون مدرسه را احیا کنند.

در این فیلم کیم سانگ یونگ، نا را او، تانگ جون سانگ، کانگ هون کیم، وو هیون و شین جونگ گون به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

قلعه‌ای برای کریسمس – A Castle for Christmas

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: ماری لمبرت

در این فیلم، نویسنده‌ای معروف برای فرار از یک ماجرای جنجالی، به اسکاتلند سفر می‌کند. او عاشق قلعه‌ای می‌شود و باید مقابل دوک بدخلق صاحب قلعه بایستد.

فیلم قلعه ای برای کریسمس به کارگردانی ماری لمبرت در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر کمدی و خانوادگی است. در این فیلم بروک شیلدز، کری الویس، لی راس، ونسا گراس و درو بریمور به هنرمندی پرداخته‌اند.

خانواده لارکین – The Larkins

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: اندی دی امونی

«خانواده لارکین»، مجموعه ای در ژانر کمدی خانوادگی و محصول کشور انگلستان در سال 2021 است و درباره ماجراجویی‌های خونگرم زدوبندهای سیاسی خانواده معروف لارکین در منطقه روستایی دلپذیر کِنت است.

در این فیلم که از بهترین فیلم های خانوادگی است بردلی والش، جانانا اسکنلان، سابرینا بارتلت، توک استفان و لیام میدلتون به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

بهترین فیلم های شاهرخ خان

فیلم سگ‌ها در خانه – Pups Alone

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: الکس مرکین

این فلیم ماجرای سگ‌های باهوش محله رابرت است. در حالی که رابرت و افراد خانواده‌اش به یک سفر تفریحی رفته‌اند، همسایه او دو دزد دست و پا چلفتی را استخدام می‌کند تا جدیدترین اختراع رابرت را به سرقت ببرند. سگ های محله از اختراعات رابرت استفاده می‌کنند تا خانه را برای دزدها تبدیل به خانه وحشت کنند!

در جستجوی خوشبختی – The Pursuit of Happyness

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2006
  • کارگردان: گابریل موچینو

فیلم «در جستجوی خوشبختی» فیلمی تاثیرگذار است که براساس داستان زندگی کریس گاردنر، کارآفرین آمریکایی ساخته شده است.

داستان فیلم در زمانی رخ می‌دهد که گاردنر یک بی‌خانمان بود و با همسر و فرزندش به سختی زندگی را می‌گذراندند. این فیلم علاوه بر اینکه از بهترین فیلم های بر اساس واقعیت است، توانسته در لیست بهترین فیلم های خانوادگی نیز قرار گیرد. این فیلم جذاب بهترین فیلم خارجی خانوادگی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

جمستون های درستکار – The Righteous Gemstones

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: دنی مک براید

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های خانوادگی است، داستان خانواده‌ای خیر است که آوازه کارهای عامه پسندشان بواسطه برنامه‌های تلویزیونی جهانی شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و از فیلم های کمدی خانوادگی است.

هشت درجه زیرر صفر – Eight Below

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2006
  • کارگردان: فرانک مارشال

داستان فیلم هشت درجه زیر صفر، که یکی از بهترین فیلم های خانوادگی برتر جهان است، درباره یک ماجراجویی در قطب جنوب است. جری شپرد یک محقق است که در قطب جنوب در حال همکاری با بنیاد ملی علوم است. هنگامی که دکتر دیویس مک کلارن برای تحقیقاتی به مرکز آن‌ها وارد می شود، درخواست می‌کند که برای بررسی یک شهاب سنگ نادر به سفری خطرناک بروند.

به دلیل وجود شرایط خطرناک در کوه‌های یخی، رفتن با تجهیزات سنگین غیرممکن به نظر می‌رسد. در همینجاست که شپرد ایده‌اش را با مک کلارن در میان می‌گذارد؛ او پیشنهاد می‌دهد که با استفاده از سورتمه سگ‌ها به محل مورد نظر بروند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های بقا

کروئلا – Cruella

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: کریگ گیلسپی

کروئلا نسخه‌ی تازه‌ای از یک شخصیت شرور معروف دیگر را نشان ما می‌دهد، نسخه‌ای که این بار قرار است همدلی ما را برانگیزد و مثل سابق یک شرور تک‌بعدی نیست.

کروئلا از انیمیشن «صد و یک سگ خالدار» (One Hundred and One Dalmatians) در اینجا داستان خودش را روایت می‌کند و با بازی اما استون تصویر شده. دختری جوان که سودای طراحی مُد و لباس دارد و دهه‌ی ۷۰ میلادی در لندن زندگی می‌کند و نام واقعی‌اش استلا است. کروئلا یکی از بهترین فیلم خارجی خانوادگی است.

اعجوبه – Wonder

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: استیون شباسکی

این فیلم دیدنی که از بهترین فیلم های خانوادگی جدید است به کارگردانی استیون شباسکی و نویسندگی جک تورن و شباسکی از رمانی به همین نام نوشته آرجی پالاسیو اقتباس شده است.

داستان فیلم که از بهترین فیلم های خانوادگی جدید است، در مورد پسری است که از بیماری نادری که بر روی زیبایی او تاثیر گذاشته است رنج می‌برد. این پسر به اسم آگوست پلمن به علت ظاهر غیر معمول خود از رفتن به مدرسه امتناع می‌کند اما هنگامی که برای شروع سال پنجم وارد مدرسه می‌شود با یک اتفاق تبدیل به یک قهرمان می‌شود و این شروعی برای اوست که بتواند با محیط و افراد جامعه ارتباط برقرار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

تنها در خانه – Home Alone

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 1990
  • کارگردان: کریس کلمبوس

یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های خانوادگی تاریخ سینما ین فیلم است. این فیلم به یکی از موفق‌ترین و سودآورترین فیلم‌های هالیوود تبدیل شده و توانسته 26 برابر هزینه فیلم را در گیشه‌ها به دست آورد.

داستان این فیلم که یکی از بهترین فیلم های طنز خانوادگی است، در مورد پسر بچه‌ای است که در یک خانواده پر جمعیت زندگی می‌کند ولی بعد از این‌که متوجه می‌شود خانواده‌اش قصد دارند به مسافرت بروند با آن‌ها به مشکل می‌خورد و بعد از این کش مکش‌ها برای تنبیه به شیروانی خانه فرستاده می‌شود در آن‌جا آرزو می‌کند که خانواده‌اش ناپدید شوند.

کتاب جنگل – The Jungle Book

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2016
  • کارگردان: جان فاورا

یکی دیگر از بهترین فیلم های خانوادگی، که اثری بازسازی شده از یک داستان نوستالژیک است فیلم کتاب جنگل است. در این فیلم بازیگران و صدا پیشگانی هم‌چون نیل سیتی، بن کینگزلی، بیل مری و ادریس البا حضور داشته‌اند.

داستان این فیلم  که می‌توان گفت از بهترین فیلم های خانوادگی جدید است، در مورد پسر بچه‌ای به نام موگلی است که در خانواده گرگ‌ها با کمک یک خرس و یک جگوار بزرگ شده است او ویژگی‌های هیچ کدام از آن‌ها را ندارد ولی همیشه نبوغی برای رفع کاستی‌های خود دارد او علاوه بر این‌ها مشکل بزرگتری نیز دارد یک ببر که می‌خواهد او را از بین ببرد و او باید از همه‌ی این خطرات جان سالم به در ببرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

در جستجوی ناکجا آباد – Finding Neverland

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2004
  • کارگردان: مارک فورستر

این فیلم از پرافتخارترین و بهترین فیلم های خانوادگی جهان در چند سال اخیر است. این فیلم با داستان قوی و جذابش توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند.

فیلم در جستجو ناکجا آباد، داستان مردی به نام بری، نویسنده و نمایشنامه‌نویس است که پس از شکست‌های متوالی و استقبال کم مخاطبان از نمایشنامه‌هایش، با زنی بیوه به نام سیلیویا که دارای چهار فرزند است ملاقات می‌کند. این ملاقات الهام‌بخش نماشنامه‌ای جدید برای وی می‌شود.

ما باغ‌وحش خریدیم – We Bought a Zoo

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2011
  • کارگردان: کامرون کرو

فیلم زیبای ما باغ وحش خریدیم که یکی از بهترین فیلم های طنز خانوادگی است، در سال 2011 به کارگردانی کامرون کرو و با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته بنجامین می ساخته شده است.

داستان این فیلم در مورد مردی به نام بنجامین است که به تازگی همسر خود را از دست داده است و با مشکلات زیادی در زندگی‌اش مواجه است.

او یک خانه در حومه شهر می‌خرد که اتفاقاً آن خانه همراه یک باغ وحش است. بنجامین تصمیم می‌گیرد برای عبور از مشکلاتش و تغییر زندگی باغ وحش را  در کنار 2 فرزندش بازسازی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ

دیو و دلبر – Beauty and the Beast

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: بیل کاندون

فیلم دیو و دلبر بهترین فیلم خارجی خانوادگی است از بهترین فیلم های خانوادگی جدید نیز محسوب می‌شود. این فیلم به انیمیشن اصلی که در سال 1991 ساخته شده است بسیار وفادار است.

داستان فیلم درباره شاهزاده‌ای است که به دلیل رفتارهای ناشایست، توسط جادوگری به یک دیو نازیبا تبدیل شده و زندگی‌اش به یک گل رز وابسته است. او تا زمان افتادن آخرین گلبرگ گل فرصت دارد تا انسانی را عاشق خود کند؛ در غیر اینصورت خواهد مرد.

در همین حین دختری به نام بل که از دنیای ساده و زندگی معمولی خود خسته شده است، برای یافتن پدر خود سر از کاخ دیو در می‌آورد.

شبی در موزه – Night at the Museum

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2006
  • کارگردان: شاون لوی

فیلم سینمایی خانوادگی مهیج شبی در موزه که از بهترین فیلم های طنز خانوادگی است با بازی بن استیلر یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن ساعاتی شاد در کنار خانواده است.

داستان این فیلم، که از فیلم های خانوادگی برتر است، درباره موزه‌ای عجیب و غریب است. لری که یک مرد مطلقه است، هنوز در پی یافتن یک شغل ثابت است.

لری برای حفاظت از موزه در ساعات شب استخدام می‌شود با ورود او به موزه و تاریک شدن هوا، لری متوجه می‌شود که همه اشیای موزه جان گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه هندی‌

بهترین فیلم های هندی بالیوود

جومانجی – Jumanji

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 1995
  • کارگردان: جو جانستون

این فیلم بهترین فیلم خارجی خانوادگی است. فیلمی که ما را از دنیای واقعی جدا می‌کند و به سفری هیجان‌انگیز می‌فرستد.

داستان فیلم درباره یک بازی جادویی است که می‌تواند بسیار خطرناک باشد. پسری به نام آلن پریش که این بازی را در محل یک پروژه ساختمانی پیدا می‌کند، بازی را آغاز می‌کند.

او به درون بازی کشیده می‌شود و دیگر از او خبری به گوش نمی‌رسد. 26 سال بعد زمانی که چند بچه دیگر دوباره بازی را پیدا می‌کنند، آلن این شانس را پیدا می‌کند که خودش را نجات دهد.

چارلی و کارخانه شکلات سازی – Charlie and the Chocolate Factory

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 2005
  • کارگردان: تیم برتون

داستان فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی درباره پسری است به نام چارلی که به همراه خانواده پرجمعیتش زندگی می‌کند. آن‌ها که از اوضاع مالی خوبی برخوردار نیستند با بیکار شدن پدرش زمستان سختی را تجربه می‌کنند.

در همین حین صاحب کارخانه بزرگ شکلات سازی، ویلی وانکا با پنهان کردن 5 بلیط طلایی در شکلات‌ها قصد دارد 5 بچه را به بازدید از کارخانه بزرگ و هیجان‌انگیزش دعوت کند. چارلی پولی در خیابان پیدا می‌کند،  و با خرید یک شکلات، یکی از بلیط‌های طلایی را پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترکی

بهترین فیلم های بیوگرافی

بچه‌های آسمان -Children of Heaven

بهترین فیلم های خانوادگی

  • ژانر: درام، خانوادگی، ورزشی
  • سال انتشار: 1997

بچه‌های آسمان تقریبا عالی‌ترین فیلم برای کودکان و بزرگسالان است. در این فیلم مهربانی و پاکی موج می‌زند. این فیلم داستان خانه‌ای بدون غم را روایت می‌کند، داستان خواهر و برادری که به جای دعوا، به هم مهر و محبت می‌دهند، داستان موقعیت‌هایی که همه کودکان به نحوی تجربه‌‌ کرده‌اند.

اخراجی‌ها

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 1385
  • کارگردان: مسعود ده‌نمکی

اخراجی‌ها فیلمی ایرانی برای سال ۱۳۸۵ است به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز است. اخراجی‌ها پس از دو مستند فقر و فحشا و کدام استقلال، کدام پیروزی، نخستین فیلم داستانی ده‌نمکی است. این فیلم بهترین فیلم جدید خانوادگی ایرانی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی

بهترین فیلم های 1400

جدایی نادر از سیمین

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 1389
  • کارگردان: اصغر فرهادی

جدایی نادر از سیمین فیلمی ایرانی در ژانر درام محصول سال ۱۳۸۹ است. این فیلم برنده اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان ۲۰۱۲ گردید.

جدایی نادر از سیمین که در سطح بین‌المللی بیشتر با نام جدایی (A Separation) شناخته می‌شود، پنجمین اثر سینمایی اصغر فرهادی است و در دوره‌ای از زمان اکران خود با فروش نزدیک به ۲۰ میلیون دلار، در صدر پرفروش ترین‌ها در نمایش جهانی قرار داشت. این فیلم بهترین فیلم جدید خانوادگی ایرانی است.

عروس شاهزاده – The Princess Bride

بهترین فیلم های خانوادگی

  • سال انتشار: 1987
  • ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی

داستان کلی فیلم درمورد قصه‌گویی و احساسات وابسته به آن است و بنابراین دیدن تصویر پدربزرگی (پیتر فالک) که مشغول قصه خواندن برای نوه بیمارش (فرد سویج) است، دور از انتظار نیست.

در جایی از فیلم، آلاله (رابین رایت) داخل رودخانه پریده و سعی می‌کند از دست سارقینش فرار کند و همینطور که در حال شنا کردن است ناگهان مارماهی‌های گرسنه دورش را می‌گیرند. بعد فیلم از این سکانس پراسترس به پدربزرگ برمی‌گردد که به نوه‌اش می‌گوید: اما مارماهی‌ها او را نمی‌خورند.

در این مطلب بهترین فیلم های خانوادگی بررسی و معرفی شدند. تماشای فیلم و سریال همیشه برای همه لذت بخش بوده است اما اگر بتوان فیلمی همراه خانواده مشاهده کردن لذت آن بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های خانوادگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    تصویر فیلم جومانجی و قلعه ای برای کریسمس نامناسب هستند. اصلاح کنید
    باتشکر

    پاسخ

    برای جلوگیری از فیلتر شدن در انتخاب و انتشار تصاویر دقت کنید

    پاسخ