;
coinex

معرفی محصولات اوردینری و بهترین مرجع خرید محصولات اوردینری اصل

محصولات اوردینری یکی از موفق‌ترین محصولاتی است که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شد. این برند تجاری توانست در همه‌گیری کرونا به فروش بالایی برسد. در ادامه با همراه باشید تا به معرفی محصولات اوردینری و چگونگی خرید محصولات اوردینری بپردازیم. با ما همراه باشید.

برند اوردینری محصولی کانادایی است که انقلابی در لاین مراقبت پوست ایجاد کرد. تمرکز برند اوردینری بیشتر بر روی کیفیت است تا ظاهر محصول، همانگونه که از اسم این برند پیداست، محصولات این کمپانی برای عامه مردم مقرون به صرفه است. محصولاتی با کیفیت بالا اما قیمتی کم.

جالب است بدانید که موسس این کمپانی فردی ایرانی الاصل است که در کانادا بدنیا آمده و این برند را در سال 2016 تاسیس کرده است. محصولات این کمپانی با استانداردهای دارویی و بهداشتی هستند و این تفاوت عمده‌ای، بین محصولات اوردینری و مابقی کمپانی‌های لوکس و تجاری در زمینه محصولات پوستی است.

محصولات اوردینری

اگر از مصرف کنندگان این برند باشید متوجه ظاهر ساده این برند شده‌اید، ظاهر بسیار ساده یک قوطی شیشه‌ای که به همراه یک قطره چکان است. بر روی هر محصول از این برند ماده اصلی تشکیل دهنده به صورت فونت بزرگ نوشته شده است تا مصرف کننده از اصالت این محصول برای سلامتی پوستش مطلع شود.

این برند در جهان با قیمت پایین و کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد مورد توجه بسیاری از اینفلوئنسرها و بلاگرهای بزرگ دنیا قرار گرفته است. اوردینری که تا چند ماه پیش تنها در لاین محصولات مراقبت پوستی فعالیت می‌کرد، اکنون وارد لاین محصولات آرایشی نیز شده است.

اولین محصول آرایشی این برند کرم پودری بود که علاوه بر پوشانندگی متوسط و رو به بالایی که داشت در برابر نو آفتاب و امثال آن نیز مراقبت می‌کرد. مصرف کنندگان این کرم پودر را نه برای قیمت پایینی که دارد بلکه به دلیل سبک بودن آن انتخابش می‌کنند.

این کمپانی بزرگ در دنیا به دلیل استفاده از دستگاه‌های به روز و تجهیزات حرفه‌ای که دارد، تا به حال مورد انتقاد و یا پایین آمدن نرخ خرید از جانب مشتری‌انش قرار نگرفته است.

اگر به دنبال لیست خرید محصولات اوردینری خود هستید می‌توانید در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی از برند اوردینری به دست آورید.

فرمولاسیون برند اوردینری

محصولات اوردینری

یکی از شاخص‌ترین مزیت‌های این برند جهانی فرمولاسیون بی نظیر و منحصر به فرد آن است. به طوری که مصرف کننده در کوتاه‌ترین زمان ممکن متوجه اثر بخشی محصولات می‌شود.

تیم بزرگ تشکیل دهنده این برند از بهترین شیمی دانان و زیست‌شناسان و متخصصان بزرگ پوست در دنیا است که به جای ارائه محصولاتی لوکس و کم مخاطب به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و بی نظیر است.

ترکیبات به کار برده شده در این محصولات یا بدون عارضه‌اند یا عارضه‌های بسیار کمی دارند، جالب است بدانید که این برند برای طیف‌های مختلف پوستی و سنی محصول تولید و به بازار ارائه می‌کند، تا بتواند انسان‌ها را از مشکلات رایج پوستی‌شان نجات دهد.

تنوع بالا در لاین پوستی محصولات اوردینری

یکی دیگر از ویژگی‌ها یا مزیت‌های این کمپانی بزرگ ارائه محصولات با تنوع بالا در حیطه مشکلات مختلف پوستی است.

شاید بتوان گفت که به دلیل تنوع بالا در سبد محصولات پوستی، مخاطبان و مصرف کنندگان بسیاری را به خود جذب کرده است.

این برند بیشتر بر روی ارائه محصولات به شکل مایع تمرکز دارد تا کرمی شکل بودن آن، محصولاتی چون: سرم کافئین مناسب برای کسانی که از تیرگی زیر چشمانشان رنج می‌برند تا سرم سالیسیک اسید و لایه بردار که برای کسانی مناسب است که جوش‌های مختلفی در جای جای صورت خود دارند.

 قیمت مناسب محصولات اوردینری

می‌توان گفت که یکی از عواملی که سبب شد این برند در طول 5 سال اخیر به محبوبیت و شهرت بسیاری برسد همین قیمت کم و مقرون به صرفه این محصولات بود.

محصولاتی با قیمت پایین اما دارای بازدهی و کیفیت بالا. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که ترکیبات به کار برده شده در لاین محصولات پوستی تماما از گیاهان و طبیعت گرفته تر استفاده کردن از ترکیبات شیمایی دارد، این دلیلی است برای دارا بودن قیمت مناسب برای این برند.

تنوع محصولات اوردینری

محصولات اوردینری

اوردینری سعی در ارائه محصولات پوستی در تنوع بالا و تایپ‌های مختلف پوستی دارد. هرکدام از این محصولات متناسب برای مشکلات مختلف پوستی است که جنبه درمانی دارد. دسته بندی محصولات اوردینری به شرح زیر است:

  • آنتی اکسیدان‌ها (Antioxidants)
  • پاک کننده‌ها (Cleansers)
  • رنگ‌‌ها (Colours)
  • اسیدهای مستقیم (Direct Acids)
  • مراقبت از مو (Hair Care)
  • هیدراته کننده‌ها و‌ روغن‌ها (Hydrators and Oils)
  • رتینوئیدها (Retinoids)

محبوب‌ترین محصولات برند اوردینری

این کمپانی بزرگ با محبوبیت بسیاری که در بازار جهانی پیدا کرده‌ است، در رده برترین برند بهداشتی و پوستی قرار گرفته است. محبوبیت این برند بدون شک مدیون فرمولاسیون کم عارضه و قیمت پایین است.

محصولات این برند علاوه بر این که مناسب برای مراقبت پوستی هستند، برای بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها نیز جلب توجه کرده است. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین محصولات اوردینری می‌پردازیم.

  • سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری
  • سرم آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید اوردینری
  • سرم ضد جوش نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری
  • سرم ضد چروک آرژیرلین 10% اوردینری
  • سرم لاکتیک اسید 5% اوردینری

اصالت محصولات اوردینری

باید گفت که قیمت تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی تابع عوامل بسیاری چون تحریم و بازار فروش محصول است، اما باید بدانید که قیمت یک کالا می‌تواند تضمین کننده اصالت آن کالا و یا محصول برای خریدار باشد.

زمانی که شما یک محصول فیک و یا تقلبی خریداری می‌کنید به طبع آن محصول دارای قیمت پایین‌تری نسبت به اصل آن است.

امروزه بدلیل این که اکثر برندهای بزرگ جهانی دارای کمپانی‌های فیک هم هستند خریداران می‌توانند با اسکن کردن بارکد درج شده بر روی محصول از صحت و اصالت آن مطلع شوند.

محصولات اوردینری

علاوه بر اسکن کردن بارکد حک شده بر روی محصول، باید به دنبال عبارت حک شده Made In Canada بر روی جعبه اصلی محصول نیز باشید.

آیا محصولات اوردینری وگان هستند؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت بله!  تمامی محصولات اوردینری اصل به شما این اطمینان را می‌دهند، که اکثر محصولات تولیدی این کمپانی وگان است.

علاوه بر این در وب‌سایت رسمی محصولات اوردینری اصل می‌توانید شرح مواد تشکیل دهنده هر محصول را جداگانه مشاهده کرد و علاوه بر اطمینان از وگان بودن از سایر خصوصیات محصولات نیز آگاه شوید.

علاوه بر وگان بودن محصولات اوردینری اصل چیزی که بیشتر مورد نظر مصرف کننده است این است که آیا این محصولات تستی حیوانی داده‌اند یا خیر؟

خوشبختانه باید گفت خیر. چرا که شعار اصلی این برند حفاظت از محیط زیست و گونه‌های مختلف جانداران است.

تمامی محصولات این برند طبق مقررات سازمان بهداشتی اروپا ساخته و تولید می‌شوند و حتی تنها با تولید کنندگانی به همکاری و مشارکت می‌پردازد که در آزمایشات خود بر روی حیوانات تستی انجام ندهند.

انواع سرم و کرم برند اوردینری

محصولات اوردینری

محصولات اوردینری اصل شامل مجموعه‌ای از سرم‌ها و کرم‌ها است. کرم‌های اوردینری شامل کرم ضد آفتاب و کرم روشن کننده پوست است‌ که به طور مختصر به معرفی و بررسی عملکرد هر کدام از این محصولات پرفروش می‌پردازیم. در ادامه برای اطلاع از لیست خرید محصولات اوردینری خود با ما همراه باشید.

ضد آفتاب اوردینری

ضد آفتاب اوردینری، از نوع ضد آفتاب‌های مینرال است و بدون این که سریع جذب پوست شود، از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب و لامپ‌ها محافظت می‌کند.

این ضد آفتاب همانند دیگر محصولات اوردینری اصل به کمک مواد تقویت کننده غنی شده است و حاوی مقادیر زیاد زینک اکساید و آنتی اکسیدان است.

این ضد آفتاب بافت کرمی و سبک دارد و کمی رد سفیدی روی پوست ایجاد می‌کند که آن هم برای جذب شدن در پوست است. طبق ادعای برند تولید کننده، ضد آفتاب اوردینری می‌تواند به صورت صد در صدی از پوست در مقابل اشعه‌های مختلف محافظت کند.

کرم روشن کننده اوردینری

کرم‌های روشن کننده اوردینری شامل دو نوع کرم آزلائیک اسید اوردینری و کرم ویتامین سی اوردینری است.

هر دوی این کرم‌ها دارای خاصیت روشن‌کنندگی هستند و در از بین بردن آثار جوش و لک موثر عمل می‌کنند؛ با این حال، متناسب برای طیف‌های مختلف پوستی ترکیبات متفاوتی دارند.

کرم ویتامین سی اوردینری

یکی از محصولات اوردینری اصل  کرم ویتامین سی اوردینری بوده که حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین C است، باعث جوان‌سازی پوست می‌شود و در از بین بردن بافت‌های مرده پوست بسیار موفق عمل می‌کند.

در فرمولاسیون این کرم، از پودر ویتامین سی هم استفاده شده است و این امر باعث اثرگذاری بیشتر محصول شده است. این محصول بیشتر برای سنین بالا کاربرد دارد.

کرم آزلائیک اسید اوردینری

حاوی ماده‌ای به نام آزلائیک اسید است. آزلائیک اسید در موادی چون گندم و جو وجود دارد و خاصیت ترمیم‌کنندگی و روشن‌کنندگی بالایی دارد؛ بنابراین این کرم تاثیر زیادی در درمان آثار جوش و لک دارد.

این محصول بافت سبک و ملایمی دارد و به این دلیل، مناسب برای انواع پوست است. کرم آزلائیک اسید اوردینری رنگ پوست را اصلاح می‌کند و باعث می‌شود پوست، صاف و درخشان گردد.

از چه فروشگاهی محصولات اصل و اورجینال برند اوردینری Ordinary را تهیه کنیم؟

در بازارهای جهانی از یک محصول با کیفیت و عالی، مدل‌های فیک و تقلبی هم وجود دارند و به همین دلیل هم کمپانی‌های بزرگ به دنبال ایجاد نمایندگی‌های رسمی در کشورهای مختلف و پرفروش هستند. بنابراین بهترین روش برای خرید محصولات اوردینری اصل از طریق فروشگاه اینترنتی رگا شاپ بوده که محصولات با کیفیت اوردینری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فروشگاه رگا شاپ وارد کننده مسقیم محصولات اوردینری اصل است که ضمانت و اصالت محصولات خود را تضمین می‌کند، شما می‌توانید با خیالی آسوده به جست‌و‌جو و خرید در این فروشگاه اینترنتی رگا شاپ بپردازید.

شما برای خرید محصولات اوردینری باید از فروشگاه‌هایی استفاده کنید که اطیمنان خاطر برای خریدی درست را به شما بدهد. فروشگاه رگا شاپ با چندین سال سابقه و با سال‌ها تجربه به عنوان مرجع فروش محصولات بهداشتی و آرایشی، اصالت کالاهای ارسال شده را تضمین می‌نماید و شما می‌توانید از طریق بررسی بچ کد درج شده روی محصولات از اصالت آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین باید گفت فروشگاه رگا شاپ با داشتن چندین مشاور رایگان اطلاعات محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر