;
coinex

شیائومی میکس فولد 2 تا بهار سال آینده راه‌اندازی می‌شود

شیائومی قصد دارد نسل جدید Mi MIX Fold را راه‌اندازی کند. گفته می‌شود این گوشی که احتمالا با نام شیائومی میکس فولد 2 معرفی می‌شود، تا بهار سال آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

تابه‌حال اخبار مختلفی پیرامون شیائومی میکس فولد 2 منتشر شده و شایعه راه‌اندازی نسل جدید گوشی تاشوی شیائومی را بر سر زبان‌ها انداخته است. اما امروز و با انتشار بازه زمانی تاریخ رونمایی، تقریبا به‌طور قطع می‌توان گفت که این گوشی رسما در حال ساخت است.

تاریخ راه‌اندازی شیائومی میکس فولد 2

دیجیتال چت استیشن خبر جدیدی را درباره تاریخ راه‌اندازی شیائومی MIX Fold 2 منتشر کرده و مدعی شده که این گوشی در سه ماهه دوم 2022 رونمایی می‌شود. این یعنی تا چهار ماه آینده باید منتظر نسل جدید گوشی تاشوی شیائومی باشیم.

شیائومی میکس فولد 2 تا بهار سال آینده راه‌اندازی می‌شود

اگر اخبار قبلی درباره شیائومی میکس فولد 2 درست باشند، پس این گوشی احتمالا به نمایشگر 8.1 اینچی با رزولوشن 2K مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که هر دو نمایشگر بیرونی و داخلی گوشی از نرخ نوسازی بالا پیشتیبانی می‌کنند.

شایعات مدعی هستند که شیائومی در نسل جدید گوشی تاشوی خود از پنل نمایشگر LTPO استفاده می‌کند. مجهز شدن به این پنل نمایشگر به این معناست که Xiaomi MIX Fold 2 از نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر برخوردار می‌شود؛ ویژگی که پیش از این در گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ دیده بودیم.

گوشی تاشوی جدید شیائومی به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 برخوردار می‌شود و انتظار می‌رود که با رم و ظرفیت باتری بالاتر همراه شود.

این احتمال هم وجود دارد که شیائومی برای رقابت با گلکسی زد فیلپ سامسونگ، نسخه‌ای دیگر از گوشی تاشو را با طراحی MIX Flip راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر