;
coinex

شیائومی نسل جدید تکنولوژی شارژ سریع 150 وات را برای گوشی‌های هوشمند می‌سازد

شیائومی قصد دارد استانداردهای تکنولوژی شارژ سریع را ارتقا دهد. گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 وات را برای گوشی‌های هوشمند توسعه دهد.

شیائومی در حال رونمایی سری ردمی کی 50 است و اخیرا، گوشی ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن را با سیستم شارژ 120 وات رونمایی کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، این سرعت شارژ در آینده به یک ترند محبوب تبدیل می‌شود و روش‌های شارژ سریع شیائومی برای گوشی‌های هوشمند توسعه می‌یابند.

قابلیت شارژ سریع شیائومی

دیجیتال چت استیشن با انتشار پستی در وب‌سایت ویبو اعلام کرد که شیائومی در تلاش است تا مرزهای تکنولوژی شارژ سریع را جابه‌جا کند. این شرکت اخیرا به لطف طراحی باتری دو سلولی 6c، گوشی‌های ردمی K50 Gaming Edition و ردمی K50 Pro Plus را با شارژ 120 و 100 واتی معرفی کرد.

شارژ سریع شیائومی

باتری ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن با قابلیت شارژ 120 وات، در عرض 17 دقیقه کاملا شارژ می‌شود؛ بنابراین، شارژ 150 واتی قطعا مدت زمان شارژ را به کمتر از 17 دقیقه می‌رساند.

دیجیتال چت استیشن مدعی شده که شیائومی در حال حاضر، روش‌های شارژ سریع با سرعت بالاتر از 120 وات را توسعه داده که تقریبا برای تولید انبوه آماده هستند. این سرعت شارژ احتمالا نزدیک به 150 وات خواهد بود و شاید در گوشی‌های جدیدتر شیائومی مثل شیائومی 12 اولترا یا نسل‌های جدیدتر استفاده شود.

دیجیتال چت استیشن اطلاعات بیشتری را در این زمینه فاش نکرده و باید منتظر اخبار بیشتر در روزهای آینده باشیم..

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تکنولوژی شارژ سریع شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر