;
coinex

ببینید: عکس‌های هندزآن پوکو X4 Pro 5G جزییات دوربین رده‌بالای گوشی را فاش کردند

شیائومی خود را برای رونمایی از گوشی میان‌رده پوکو X4 Pro 5G آماده می‌کند و هر روز جزییات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. عکس‌های هندزآن منتشر شده از پوکو ایکس 4 پرو 5 جی، اخبار قبلی درباره دوربین گوشی را تکذیب می‌کنند.

خبرگزاری SmartDroid عکس های هندز آن گوشی پوکو X4 Pro 5G را فاش کرده که جزییات جذابی از این گوشی میان‌رده را فاش می‌کند. این خبرگزاری، به فاصله کمی بعد از انتشار این عکس‌ها، مطلب را از وب‌سایت خود پاک کرده است؛ اما افشاگر معروف، Abhishek Yadav توانست عکس‌های هندزان را در فضای وب منتشر کند.

عکس های هندزآن پوکو X4 Pro 5G

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، گوشی POCO X4 Pro 5G از یک طراحی کاملا جدید برخوردار است. در این گوشی از ماژول دوربین دایره‌ای که قبلا در X3 Pro شاهد آن بودیم، خبری نیست و به جای آن، یک جزیره پهن دیده می‌شود که سه لنز دوربین، یک فلش LED و برند POCO روی آن دیده می‌شود.

ببینید: عکس‌های هندزآن پوکو X4 Pro 5G جزییات دوربین رده‌بالای گوشی را فاش کردند

با زوم کردن روی عکس‌ها متوجه می‌شویم که به لنز دوربین 108 مگاپیکسلی اشاره شده که به احتمال زیاد، دوربین اصلی گوشی خواهد بود.

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی POCO X3 Pro به لنز اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز بود. بنابراین، به‌کارگیری لنز 108 مگاپیکسلی در گوشی نسل جدیدتر ایکس 3 پرو قطعا آپگرید بزرگی محسوب می‌شود. انتشار این خبر همچنین جزییاتی را که درباره دوربین 64 مگاپیکسلی منتشر شده بود نقض می‌کند.

پیش از این گزارش شده بود که پوکو X4 Pro 5G از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو برخوردار می‌شود.

ببینید: عکس‌های هندزآن پوکو X4 Pro 5G جزییات دوربین رده‌بالای گوشی را فاش کردند

مشخصات پوکو X4 Pro 5G

خبرگزاری SmartDroid بخشی از مشخصات پوکو X4 Pro 5G را نیز فاش کرده است. گفته می‌شود که این گوشی به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع پنل AMOLED DotDisplay مجهز خواهد شد. در عکس‌ها هم مشاهده می‌‌کنید که یک سوراخ پانچ روی نمایشگر قرار گرفته که جایگاه نصب دوربین سلفی است.

از دیگر مشخصات پوکو X4 Pro 5G می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ 67 وات اشاره کرد. این گوشی احتمالا به اسپیکرهای دوگانه، NFC و تراشه اسنپدراگون با قابلیت پشتیبانی از 5G مجهز می‌شود. این تراشه که احتمالا اسنپدراگون 695 است، با رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگبایتی همراه می‌شود.

پوکو ایکس 4 پرو 5 جی از اندروید 11 و رابط MIUI 13 بهره‌مند خواهد شد.

ببینید: عکس‌های هندزآن پوکو X4 Pro 5G جزییات دوربین رده‌بالای گوشی را فاش کردند

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین پوکو X4 Pro 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    همه گوشی های پوکو رو به عنوان گوشی هایی که سخت افزار بالایی دارند میشناسن به نظرم امکان ندارم که رو این نسخه خودشم پروش بیاره اسنپدراگون 695 بزاره محاله
    چون توسری قبلی ما شاهد 860 بودیم این دفعه به نظر من احتمال اینکه برای پوکو F3 رو بزاره بیشتره 870

    پاسخ

    کاملا درسته

    پاسخ

    من به نظرم دوربین 108 مگاپیکسلی خیلی بهتر از 64 مگاپیکسلی است.

    پاسخ

    این ردمی بود بهتر بود تا پوکو خوی خصلت گوشی های پوکو اگه واقعا این باشه ازبین میرع،البته مخالف دوربین بهتر نیستم،مخالف اینم که مادونا حق انتخاب داشتیم ولی الان بااین حال میشه یکی

    پاسخ

    به نظرم بدرد گیم نمیخوره چون اسنپدراگون پایین داره

    پاسخ