;
coinex

وال پیپر رسمی پوکو X4 Pro 5G به همراه جزییاتی از دوربین گوشی فاش شد

به‌تازگی تصویری از وال پیپر رسمی پوکو X4 Pro 5G منتشر شده است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در پنل پشتی خود به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

پوکو اخیرا از گوشی POCO M4 Pro 5G در هند رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد گوشی های سری F ،X و C خود مثل پوکو ایکس 4 5 جی / ان اف سی و پوکو ایکس 4 پرو 5 جی را هم تا سه ماهه آینده در بازار هند راه‌اندازی کند. و حالا، عکس وال پیپر پوکو X4 Pro 5G در یک کانال تلگرامی فاش شده است.

اما از جزییات دوربین گوشی چه خبر؟

دوربین پوکو X4 Pro 5G

گوشی ردمی نوت 11 پرو 5 جی اخیرا در بازارهای جهانی عرضه شده است و گوشی پوکو ایکس 4 پرو قرار است نسخه‌ای ریبرند شده از این گوشی ردمی باشد. این دو گوشی از مشخصات یکسانی برخوردار هستند؛‌ البته تفاوت‌های جزیی در قسمت دوربین آنها دیده می‌شود.

وال پیپر رسمی پوکو X4 Pro 5G به همراه جزییاتی از دوربین گوشی فاش شد
وال پیپر POCO X4 Pro 5G

ردمی Note 11 Pro 5G (نسخه جهانی) به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز است؛ اما پوکو X4 Pro 5G احتمالا از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. بد نیست بدانید که گوشی Redmi Note 11E Pro 5G نسخه چینی که هنوز راه‌اندازی نشده، نسخه‌ای ریبرند شده از Note 11 Pro 5G (جهانی) خواهد بود.

پوکو X4 Pro 5G احتمالا همراه با نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED، رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می‌شود. این گوشی در نمای جلویی خود به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. پنل پشتی این گوشی هم میزبان یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود.

پوکو ایکس 4 پرو 5 جی قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 695 می‌گیرد. این گوشی احتمالا در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به بازار می‌آید.

وال پیپر رسمی پوکو X4 Pro 5G به همراه جزییاتی از دوربین گوشی فاش شد

از دیگر مشخصات پوکو X4 Pro 5G باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ 67 وات اشاره کرد. این گوشی همراه با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 راه‌اندازی می‌شود و اسکنر اثرانگشت آن در لبه گوشی قرار می‌گیرد.

جزییات فاش شده در فهرست TDRA نشان می‌دهد که این گوشی با شماره مدل 2201116PG دسته‌بندی می‌شود. همین شماره مدل در پلتفرم‌های دیگری مثل NBTC هم با اسم پوکو X4 Pro 5G دیده شده است.

در هر صورت، باید منتظر اخبار بیشتر در روزهای آینده باشیم تا جزییات بیشتری از نسخه ریبرند شده Redmi Note 11 Pro 5G فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پوکو X4 Pro 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    نه به X3 pro با اون مشخصات نه به این یکی این از x3 معمولی ضعیف تر هس

    پاسخ

    شیا دیوونه شده مدلای جدیدش پس رفت دارن

    پاسخ