;
coinex

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته چهارم بهمن 1400

در هفته گذشته، یک فیلم جدید به جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته چهارم بهمن 1400 اضافه شده است. برای اطلاع از جزئیات، همراه ما باشید.

فیلم صحنه زنی که فیلمی اجتماعی با موضوعی متفاوت است در سال ۱۳۹۸ ساخته شده ولی برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر 1400 نمایش داده شده است حال به نظر می‌رسد این فیلم توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و به یکی از عناوین پرفروش هفته چهارم بهمن 1400 تبدیل شود.

انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده این فیلم در رتبه بهتری از جدول پرفروش‌‌ترین‌ فیلم‌های ایرانی قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید فیلم های پرفروش ایرانی در هفته چهارم بهمن 1400 را مشاهده کنید.

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته چهارم بهمن 1400

صحنه زنی به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی، تهیه‌کنندگی مجیدرضا بالا ساخته شده است. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی و مجید صالحی اشاره کرد. داستان این فیلم درباره خلافکاری به نام اسد است که با جعل صحنه‌های جعلی تصادف، از بیمه خسارت می‌گیرد.

با توجه به حضور بهرام افشاری در این فیلم، انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده این اثر با استقبال بیشتری مواجه شود. در پست زیر می‌توانید پرفروش ترین فیلم های ایرانی هفته چهارم بهمن 1400 را مشاهده کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

پوسترهای فیلم های پرفروش ایرانی در هفته چهارم بهمن 1400

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پرفروش ترین فیلم های ایرانی هفته چهارم بهمن 1400 چیست؟ شما کدام یک از این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر