;
coinex

ساخت انیمیشن 4 Despicable Me تائید شد [+ تاریخ اکران]

انیمیشن 4 Despicable Me در دستور ساخت قرار گرفت. شرکت یونیورسال پیکچرز در بیانیه‌ای ساخت قسمت چهارم این انیمیشن را تائید کرد و تاریخ اکران آن را اعلام نمود.

من نفرت انگیز یکی از انیمیشن‌های جذاب و محبوب بین کودکان و بزرگسالان است و حال ساخت قسمت جدیدی از آن، طرفداران را بسیار خوشحال می‌کند. به گفته شرکت Universal  picture، صدا پیشه نقش گرو استیو کارل و سایر بازیگران برای صدا پیشگی در نقش خود بازخواهند گشت.

انیمیشن 4 Despicable Me

دیونیورسال پیکچرز بیانیه‌ای گفته است این انیمشن قرار است در 3 ژوئیه 2024 مقارن با 13 تیر 1403 اکران گردد. در انیمیشن من نفرت انگیز 4 انتظار می‌رود همانند قسمت‌های قبل، شاهد یک اثر زیبا باشیم. در ادامه مروری بر قسمت‌های قبل این اثر خواهیم داشت.

سری اول انیمیشن من نفرت انگیز 1 که محصول سال 2010 آمریکا بوده که به کارگردانی Chris Renaud ساخته شده است. این انیمیشن بسیار محبوب پس از موفقیت و استقبال خوب مردم در ایران نیز حسابی به محبوبیت رسید و با دوبله فارسی حرفه ای نیز پخش شد.

این قسمت داستان را از خانه‌ای عجیب و غریب آغاز می‌نماید که در محوطه ای دل باز در بیرون شهر قرار گرفته است . صاحب آن کاملا ناشناخته است و مردم معمولا نمیدانند او کیست.

انیمیشن 4 Despicable Me

کارتون Despicable Me 2 2013 سری دوم انیمشن محبوب من نفرت انگیز 2 که محصول سال 2013 آمریکا است. پس از موفقیت سری اول سازندگان آن سری دیگری را نیز ساختند و آن هم با نمره‌ای مناسب از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفت.

گرو در قسمت دوم این انیمیشن دیگر مانند قبل منزوی و بی احساس نیست و با همه مهربان شده است. او حال قصد دارد یک گروه تشکیل دهد و با آن با یک نفر که آرامش شهر را بر هم ریخته است مبارزه کند.

من نفرت انگیز 3 به کارگردانی Kyle Balda ساخته شده و در سال 2017 پخش شد. سری سوم علی رقم ضعفی که داشت و نمرات پایینی که دریافت کرد، باز هم نزد مخاطبین بهترین استقبال را داشت.

در این قسمت، گرو سه فرزند دارد و همراه آن ها با لوسی زندگی می‌کند . اوقات خوشی را تجربه می‌کند او حال تصمیم گرفته است که کارهای شرور خود را کنار بگذارد و زندگی جدیدی را آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره این انیمیشن محبوب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اها بالاش بود

    پاسخ

    پس تاریخ اکران کو ؟

    پاسخ