;
coinex

وزیر ارتباطات: در پی محدود سازی اینترنت نیستیم

وزیر ارتباطات و فناوری در ویدویی که در فضای مجازی منتشر شده است اظهار کرده است که دولت قصدی برای محدود سازی اینترنت ندارد.

در ویدویی که در فضای مجازی منتشر شده است عیسی زارع پور وزیر ارتباطات اطلاعات و فناوری اظهار داشته است که دولت سیزدهم قصدی برای محدود سازی اینترنت ندارد.

او در ادامه افزوده است: البته فضای مجازی تهدیداتی هم دارد که قانون‌گذار باید برای آن چارچوب تعیین کند و ما هم در چارچوبی که قانون‌گذار تعیین می‌کند، امور را دنبال می‌کنیم.

دولت سیزدهم در پی محدود سازی اینترنت نیست

وزیر ارتباطات و اطلاعات و فناوری در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر و مشاهده شده است اظهار کرده که دولت سیزدهم در پی محدودسازی اینترنت نیست اما فضای مجازی تهدیداتی هم دارد که قانون‌گذار باید برای آن چارچوب تعیین کند و ما هم بر اساس آن چارچوب‌ها عمل می‌کنیم. زارع پور در خلال صحبت هایش تاکید کرده است که:

ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک شبکه پرسرعت و باکیفیت برای مردم ایجاد کنیم، اصلا یکی از بال‌های شبکه ملی اطلاعات همین است.

وی ادامه داد: روند ما خیلی تغییر ویژه‌ای نکرده اما در حوزه ارتباطات ثابت مشکل جدی داریم، شبکه انتقال شرکت مخابرات ایران که توسعه‌دهنده است و ۷۰ درصد ترافیک اپراتورهای سیار، ایرانسل، همراه اول، رایتل و خود مخابرات را تامین می‌کند، به دلیل عدم سرمایه‌گذاری در ۱۰ سال گذشته اشباع شده و ما داریم به‌سرعت شرایطی را فراهم کنیم که بخشی از مشکلات حل شود.

وزیر ارتباطات: در پی محدودسازی اینترنت نیستیم

زارع‌پور ادامه داد: تا الان در دولت سیزدهم هیچ طرحی مبنی بر محدودیت و مسدودسازی مطرح نشده و ما کاملا در مسیر توسعه یک شبکه پرسرعت و پایدار در کشور قدم برمی‌داریم.

مشکلات این چند وقت اخیر هم به لطف الهی حل می‌شود و مردم از پلتفرم‌ها و ابزارهایی که زندگی، آموزش و کسب‌وکارشان به آنها گره خورده با خیال راحت‌تر و با سرعت بیشتری استفاده خواهند کرد.

اظهارات وزیر ارتباطات در حالی است که کاربران اینترنت از سرعت بسیار پایین اینترنت می‌گویند. بسیاری این کندی سرعت را حاکی از اجرای بی‌سرو صدای طرح صیانت می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص محدود سازی اینترنت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر