;
coinex

پیش بینی اسکار 2022 از نگاه نشریه ایندی‌وایر؛ در سال 2022 چه کسانی اسکار می‌گیرند؟

در سال 2022 بسیاری از فیلم‌ها و افراد نامزد اسکار شده‌اند. در این مقاله از تکراتو، ما قصد داریم به بررسی پیش بینی اسکار 2022 بپردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

پیش بینی اسکار 2022 یکی از مهم‎‌ترین موضوعاتی است که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است. اگر اهل فیلم و سینما هستید، احتمالاً شما نیز برای اطلاع از این موضوع هیجان‌زده خواهید شد.

بسیاری از افرادی که اخبار فیلم و سینما را دنبال می‌کنند، تمایل دارند بدانند که در سال جاری، کدام فیلم‌ها، کدام بازیگران، کدام تهیه‌کنندگان و کارگردانان برنده اسکار خواهند شد.

ما در این مقاله، برای شما عزیزان توضیح داده‌ایم که بیشتر احتمال دارد کدام یک از این موارد در جشنواره برنده خواهد شد. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به دنبال این موضوع هستید، تا پایان همراه تکراتو باشد و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید.

پیش بینی اسکار 2022

در سال 2021 و 2022، فیلم‌های بسیار خوبی منتشر شدند و ما شاهد بهترین فیلم‌ها در این سال‌ها بودیم. نکته جالب‌توجه درباره این موضوع این است که اکنون فیلم‌ها با فیلم‌های گذشته تفاوت پیدا کرده‌اند و فیلم‌ها تأثیر فرهنگی قبل را ندارند.

پیش بینی اسکار 2022

در عصر حاضر، فیلم‌هایی با بودجه‌های سنگین و ستارگان مشهور در حال ساخته شدن هستند. استودیوها نیز در حال ساختن فیلم‌هایی با هزینه‌های بالا هستند. علاوه بر این، بسیاری از فیلم‌ها به علت شیوع ویروس کرونا به‌صورت آنلاین در اختیار مردم و مخاطبان قرار گرفت.

علاوه بر پیش بینی اسکار 2022 که بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از آن هستند، شما می‌توانید بدانید که در سال گذشته چه نوع فیلم‌هایی برنده اسکار شدند. برای اطلاع از این موضوع، می‌توانید برندگان اسکار 2021 را مشاهده کنید. مشاهده نامزدهای انیمیشن اسکار 2021 نیز خالی از لطف نیست.

از سوی دیگر، شما می‌توانید لیست بهترین فیلم‌های 2022 را تماشا کنید. این لیست به شما کمک می‌کند که بهترین فیلم‌ها را شناخته و تاحدودی بدانید که در اسکار، چه فیلم‌هایی برنده می‌شوند.

از سوی دیگر، بهترین فیلم‌های کمدی 2022 نیز کمک شایانی به شما می‌کند. اگر هم به فیلم‌های علمی تخیلی علاقه دارید، می‌توانید سری به بهترین فیلم‌های علمی تخیلی 2022 بزنید.

علاوه بر موراد ذکر شده، بهترین فیلم‌های عاشقانه 2022 نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر طرفدار فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز هستید، نگاهی به بهترین فیلم‌های اکشن 2022 بیندازید. بسیار احتمال دارد که نام یکی از این فیلم‌ها را در اسکار مشاهده کنید.

در پیش‌بینی‌ها کدام فیلم‌ها در سال 2022 در اسکار برنده می‌شوند؟

ما در پیش بینی برنده اسکار سال 2022 مشاهده می‌کنیم که احتمالاً تل ماسه یکی از این فیلم‌ها باشد. این فیلم که هزینه 165 میلیون دلاری برای آن صرف شد، فیلم‌برداری و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای داشت.

این فیلم فروش بسیار خوبی داشت و فروش آن نزدیک به 400 میلیون دلار رسید. در پیش بینی اسکار 2022 گفته می‌شود که این فیلم از نظر کارگردانی هم بسیار عالی بوده است.

پیش بینی اسکار 2022

علاوه بر این، فیلم وسترن قدرت سگ هم یکی دیگر از این فیلم‌هاست که با بازی بندیکت کامبربچ به یکی از اثرهای به یاد ماندنی تبدیل شد. این فیلم هم با 12 نامزدی در اسکار، در این عرصه پیشتاز شد. در این فیلم، بندیکت کامبربچ نقش اصلی را ایفا می‌کند که به همراه برادر خود که کاملاً با او متفاوت است، زندگی می‌کند.

وقتی بحث انتخاب بهترین فیلم می‌شود، پیش‌بینی‌ها بسیار سخت و دشوار خواهد شد و مسائل زیادی را در نظر می‌گیرند. در سال 2022 نیز از رأی‌دهندگان خواسته شد که 10 فیلم را برای مراسم اسکار انتخاب کنند.

آن‌ها اعتقاد دارند که در این میان، زمینه برای انتخاب فیلم‌های ماجراجویانه بازتر شد. درحالی‌که بسیاری از افراد فکر می‌کردند پرفروش‌ترین فیلمی مانند اسپایدرمن: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) برنده اسکار شود، رأی‌دهندگان بیشتر به فیلم‌های کوچک‌تر توجه کردند.

اولین رتبه برای نامزدی اسکار، فیلم ژاپنی ماشین مرا بران (Drive My Car) است که چهار نامزدی در اسکار دارد. فیلم موفق دیگری که بسیار موردتوجه رأی‌دهندگان قرار گرفت، فیلم لیکریش پیتزا (Licorice Pizza) با سه نامزدی است. در ادامه، ده نامزد که از بهترین فیلم‌ها که در پیش بینی اسکار 2022 نقش مهمی دارند را مشاهده می‌کنید.

پیش بینی اسکار 2022

فیلم بهترین کارگردانی

بعد از همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از همایش‌ها و جشنواره‌ها ز بین رفت. بااین‌حال، باکس آفیس در تلاش است که بهترین شکل بازگشته و بهترین فیلم را انتخاب کند.

از فیلم 100 میلیون دلاری اسپیلبرگ با نام داستان وست ساید گرفته، تا فیلم حماسی و فضایی تل ماسه که نامزدهای بسیاری دارد را در پیش بینی برندگان اسکار سال 2022 مشاهده می‌کنیم. این در حالی است که هیچ چیزی درباره بازیگری یا کارگردانی این فیلم‌ها گفته نشد.

یکی از مهم‌ترین فیلم‌هایی که انتظار می‌رود برای کارگردانی در جشنواره اسکار جایزه دریافت کند، برای فیلم ماشین مرا بران است. این فیلم را کارگردان ژاپنی به نام ریوسوکه هاماگوچی کارگردانی کرده و همچنین آن را به‌عنوان نامزد بهترین فیلم هم در نظر می‌گیرند. بسیاری از رأی‌دهندگان اعتقاد دارند که احتمالاً هاماگوچی بتواند جایزه بین‌المللی اسکار را دریافت کند.

علاوه بر این، کارگردان‌های دیگر هم در اسکار حرفی برای گفتن دارند. برای مثال، اسپیلبرگ که تا‌به‎حال دو بار برنده و هشت بار هم نامزد اسکار شده است هم برای ساخت داستان وست ساید در میان بهترین کارگردانان قرار دارد.

از سوی دیگر، در پیش بینی اسکار 2022 پل توماس اندرسون را هم با ساخت فیلم لیکریش پیتزا در میان آن‌ها مشاهده می‌کنیم. علاوه بر موارد ذکرشده، کنت برانا نیز در میان آن‌هاست که برای کارگردانی فیلم بلفاست به‌عنوان نامزد بهترین کارگردان انتخاب شده است.

پیش بینی اسکار 2022

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امسال یک زن هم در اسکار حضور داشت که دومین برنده زن اسکار، کلوئه ژائو برای فیلم Nomadland بود. اولین برنده هم کاترین بیگلو، کارگردان فیلم جذاب The Hurt Locker بود.

یکی از کارگردان‌های زن که نامزد اسکار 2022 است، جین کمپیون نام دارد که کارگردان فیلم The Piano هم بود. این کارگردان در امسال، فیلم قدرت سگ را کارگردانی کرده است. او را می‌توان اولین زنی دانست که در این رشته نامزد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

بهترین بازیگر مرد اسکار 2022

بعد از این‌که با بهترین کارگردانان اسکار 2022 آشنا شدید، وقت آن رسیده که اطلاعاتی هم درباره بهترین بازیگران کسب کنید. دنزل واشنگتن، در حال رقابت برای دریافت سومین اسکار خود است.

درحالی‌که ویل اسمیت هم پابه‌پای او در حال تلاش است. همان طور که همه انتظار دارند، در سال 2022 بازیگران بسیار خوبی نامزد شده‌اند و به همین دلیل هم پیش‌بینی برنده شدن آن‌ها بسیار سخت است.

یکی از مهم‌ترین بازیگرانی که احتمال دارد در اسکار 2022 برنده شود، دنزل واشنگتن در فیلم تراژدی مکبث است. علاوه بر این، ویل اسمیت که در سال 2007 برای بازی در فیلم تعقیب خوشبختی برنده اسکار شد، احتمالاً امسال هم برای بازی در فیلم جذاب شاه ریچارد برنده شود.

پیش بینی اسکار 2022

همچنین در پیش بینی اسکار 2022 مشاهده می‌کنیم که دو ستاره محبوب بریتانیایی که از لهجه آمریکایی استفاده می‌کنند هم شانس برنده شدن در اسکار امسال را دارند.

یکی از این ستارگان، اندرو گارفیلد در نظر گرفته می‌شود که در فیلم تیک تاک بوم بازی کرده است. علاوه بر گارفیلد، بسیار احتمال دارد که بندیکت کامبربچ هم بتواند در اسکار سال 2022 برنده شود. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، کامبربچ در فیلم قدرت سگ، نقش خود را به زیبایی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های نتفلیکس

بهترین بازیگر زن در اسکار 2022

بعد از این‌که پیش بینی برندگان اسکار در سال 2022 برای بازیگران مرد را فهمیدید، وقت آن رسیده که بدانید بیشتر احتمال دارد کدام بازیگران زن هم در این جشنواره برنده شوند.

در این بخش، ما به این موضوع خواهیم پرداخت. یکی از مشهورترین بازیگرانی که بسیار احتمال دارد که جشنواره اسکار 2022 برنده شود، کریستین استوارت در نقش پرنسس دایانا در فیلم اسپنسر است.

علاوه بر این، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که احتمال دارد جسیکا چستن در نقش تامی فی باکر در فیلم چشمان تامی فی (The Eyes of Tammy Faye) و همچنین نیکول کیدمن در نقش لوسیل بال در فیلم ریکاردو بودن (Being the Ricardos) برنده اسکار شوند.

در سال 2022، اکثر فیلم‌هایی که بازیگران زن آن‌ها برای اسکار نامزد شدند، فیلم‌هایی با مضمون زندگی‌نامه بودند. پس به‌طورکلی، می‌توان این‌گونه گفت که فیلم‌های بیوگرافی بسیار موردتوجه رأی‌دهندگان قرار گرفت و در پیش بینی اسکار 2022 در نظر گرفته شده‌اند. علاوه بر بازیگران زنی که گفتیم، احتمال دارد الیویا کولمن در نقش ملکه در فیلم دختر گمشده، به‌عنوان بهترین بازیگر زن در اسکار برنده شود.

پیش بینی اسکار 2022

همچنین پنلوپه کروز هم امسال برای برنده شدن دومین اسکار خود تلاش می‌کند. احتمال دارد کروز به‌خاطر بازی در فیلم مادران موازی (Parallel Mothers) برنده اسکار شود. این بازیگر، نقش زنی را ایفا می‌کند که فرزند او در هنگام تولد، با نوزاد دیگری عوض می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین بازیگر مرد مکمل

تا به اینجا با بهترین بازیگران مرد و زن نقش اصلی در اسکار 2022 آشنا شدید. اکنون وقت آن رسیده که اطلاعاتی درباره بازیگران مکمل مرد هم کسب کنید. در این میان، جی کی سیمونز که قبلاً برنده جایزه اسکار شده است، در مقابل بازیگرانی قرار دارد که تاکنون موفق به دریافت این جایزه نشده‎‎اند.

همان طور که گفتیم، تقریباً همه بازیگران نقش مکمل به‌جز جی کی سیمونز که در اسکار 2022 نامزد شده‌اند، تازه‌کار هستند. سیمونز برای باید در فیلم جذاب ریکاردو بودن که در مقابل نیکول کیدمن بازی می‌کند، نامزد اسکار شده است.

علاوه بر این، شاید برای شما جالب باشد که بدانید کودی اسمیت مکفی و همچنین جسی پلمونز، هر دو برای نقش‌های مکمل در فیلم قدرت سگ نامزد شدند. اسمیت مکفی نقش یک پسر را بازی می‌کند که مادر او به‌تازگی ازدواج کرده است.

این در حالی است که سیاران هیندز هم برای بازی در فیلم بلفاست نامزد بهترین بازیگر مرد مکمل شده است و در پیش بینی اسکار 2022 احتمال برنده شدن او وجود دارد.

همچنین تروی کوتسور هم برای بازی در فیلم کودا، در مقابل مارلی متلین بازی می‌کند و نقش خود را به زیبایی ایفا می‌کند. نکته جالب‌توجه درباره این بازیگر این است که کوتسور اولین بازیگر و نامزد مرد ناشنوا به شمار می‌رود که احتمال برنده شدن او وجود دارد.

پیش بینی اسکار 2022

بهترین بازیگران زن مکمل

در این بخش، شما می‌توانید لیستی از بهترین بازیگران زن مکمل را مشاهده می‌کنید. دام جودی دنچ یکی از این بازیگران به شمار می‌رود که برای اولین بار در اسکار نامزد شده است.

همچنین در پیش بینی برندگان اسکار سال 2022 می‌توانید آریانا دبوز را برای بازی در فیلم داستان وست ساید مشاهده کنید. علاوه بر این، کرستن دانست هم به‌عنوان بازیگر زن نقش مکمل برای نقش‌آفرینی در فیلم قدرت سگ نامزد شده و احتمال برنده شدن او در اسکار بسیار زیاد است.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، جودی دنچ برای بازی در فیلم بلفاست، نامزد بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده است و برخی از رأی‌دهندگان اعتقاد دارند او برنده اسکار باشد.

از سوی دیگر، آنجانو آلیس هم که نقش مکمل خود را در فیلم شاه ریچارد به زیبایی ایفا کرده است، یکی از احتمالات برنده شدن اسکار به شمار می‌رود. جسی باکلی هم یکی دیگر از بازیگران زن نقش مکمل برای بازی در فیلم دختر گمشده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

بهترین فیلم های شاهرخ خان

بهترین فیلم‌نامه‌های اقتباسی

در سال 2022، بسیاری از فیلم‌ها به‌صورت اقتباسی بودند و نامزد اسکار هم شدند. در پیش بینی اسکار 2022 مشاهده می‌کنیم که اریک راث، جان اسپایتش و دنیس ویلنوو که با همکاری یکدیگر فیلم‌نامه تل ماسه را نوشتند، یکی از احتمالات برنده شدن در اسکار 2022 هستند. جین کمپیون هم فیلم‌نامه قدرت سگ را نگاشت و احتمالاً یکی از برنده‌ها باشد.

پیش بینی اسکار 2022

از سوی دیگر، مگی جینهال هم نقش مهمی در نگاشتن فیلم‌نامه فیلم دختر گمشده داشته است. فیلم‌نامه فیلم کودا را هم سیان هدر نوشته است. همچنین فیلم‌نامه فیلم ماشین مرا بران را ریوسوکه هاماگوچی و تاکاماسا اوه نوشته‌اند. این افراد، جزء بهترین فیلم‌نامه‌نویسان سال 2022 به شمار می‌روند.

بهترین فیلم‌نامه‌های اصلی

پل توماس اندرسون که فیلم‌نامه فیلم جذاب لیکریش پیتزا را نگاشته است، یکی از شانس‌های برنده شدن در اسکار 2022 محسوب می‌شود. فیلم‌نامه بلفاست را هم کنت برانا به زیبایی نگاشته است. آدام مک کی و دیوید سیروتا با همکاری همدیگر، فیلم‌نامه بالا را نگاه نکن را نوشته و در آن بسیار موفق بوده‌اند.

رأی‌دهندگان می‌گویند که زک بیلین با نگاشتن فیلم‌نامه محبوب شاه ریچارد، می‌تواند یکی از برندگان اسکار در سال 2022 باشد. برخی هم می‌گویند که ممکن است یواخیم تریر برای نوشتن فیلم‌نامه بدترین فرد جهان (Worst Person in the World) برنده اسکار شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

بهترین انیمیشن‌های بلند در اسکار

احتمالاً همه شما نام انیمیشن افسون (Encanto) را شنیده‌اید. بسیاری از رأی‌دهندگان در پیش بینی اسکار 2022 می‌گویند که بسیار احتمال دارد افسون از شرکت دیزنی، یکی از بهترین انیمیشن‌ها باشد. انیمیشن میشل‌ها علیه ماشین‌ها هم با همکاری نتفلیکس و سونی ساخته شد، یکی از بهترین انیمیشن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

پیش بینی اسکار 2022

انیمیشن لوکا با ساخت همکاری دیزنی و پیکسار هم یکی دیگر از نامزدهای اسکار است. رایا و آخرین اژدها از دیزنی و انیمیشن فرار کن از شرکت‌های نئون و پارتیسیپنت، از دیگر بهترین انیمیشن‌های 2022 به شمار می‌روند که احتمال برنده شدن آن‌ها وجود دارد.

بهترین انیمیشن‌های کوتاه

در پیش بینی برندگان اسکار در سال 2022 شما می‌توانید انیمیشن‌های کوتاه را هم ببینید. رابین رابین، شیشه پاک‌کن جلو (The Windshield Wiper)، کاروبار هنر و سایر انیمیشن‌ها از این دست موارد هستند.

همچنین انیمیشن‌هایی مثل بستیا (Bestia) و بوکس‌باله (Boxballet) هم از بهترین انیمیشن‌های کوتاه به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. بسیار احتمال دارد یکی از این انیمیشن‌ها در اسکار 2022 برنده شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های بقا

بهترین فیلم‌برداری‌ها در اسکار 2022

فیلم تل ماسه، یکی از بهترین فیلم‎برداری‌ها را داشته که مسئولیت آن برعهده گریگ فریزر بوده است. آری وگنر نیز مسئولیت فیلم‌برداری از فیلم قدرت سگ را داشته است.

بانوش کامینسکی و دن لاستس، به ترتیب مسئولیت فیلم‌برداری فیلم‌های داستان وست ساید و کوچه کابوس را برعهده داشته‌اند. علاوه بر موارد ذکرشده، بروند دلبونل که فیلم‌برداری فیلم تراژدی مکبث را انجام داده است، یکی از نامزدهای اسکار بوده که احتمال برنده شدن او هم وجود دارد.

بهترین طراحی‌های لباس

طراحی لباس هم یکی از موضوعات بسیار مهمی این که در پیش بینی اسکار 2022 اهمیت دارد. فیلم‌های کروئلا، داستان وست ساید، تل ماسه، سیرانو و کوچه کابوس، جزء نامزد بهترین طراحی‌های لباس هستند که بسیار احتمال یکی از این موارد در اسکار 2022 برنده شود.

پیش بینی اسکار 2022

بهترین فیلم‌های بلند مستند در اسکار 2022

در سال 2022، فیلم‌های مستند نیز بسیار موردتوجه افراد قرار گرفت. همچنین فیلم‌های زیادی از این ژانر نامزد اسکار شدند. در این میان، فیلم‌های فرار کن، تابستان روح، معراج، آتیکا و نوشتن با آتش، از بهترین فیلم‌های مستندی است که در پیش بینی برندگان اسکار سال 2022 موردتوجه رأی‌دهندگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

بهترین مستندهای کوتاه

قبل از این، با بهترین فیلم‎های مستند و بلند در سال 2022 آشنا شدید. حالا وقت آن رسیده که بهترین مستندهای کوتاه را هم بشناسید. بهترین فیلم‎های کوتاه مستند، مرا به خانه هدایت کن، ملکه بسکتبال و سه آهنگ برای بی‌نظیر (Three Songs for Benazir) به شمار می‌روند. به‌جز این مستندها، شنیدنی و وقتی ما قدر بودیم، از مدعیان برنده شدن در اسکار 2022 هستند.

بهترین تدوین

فیلم‌هایی مانند تل ماسه، قدرت سگ، بالا را نگاه نکن، تیک تاک بوم و شاه ریچارد، بهترین تدوین را داشتند. به همین دلیل هم رأی‌دهندگان باور دارند که برنده بهترین تدوین فیلم در اسکار سال 2022، به یکی از این پنج فیلم تعلق می‌گیرد.

بهترین فیلم‌های بین‌المللی

فیلم جذاب ماشین مرا بران به کارگردانی ریوسوکه هاماگوچی از ژاپن، یکی از بهترین فیلم‌های بین‌المللی است که در پیش بینی اسکار 2022 در نظر گرفته می‌شود.

همچنین فیلم فرار کن به کارگردانی یوناس پوهر راسموسن از دانمارک، فیلم دیگری است که به‌صورت غیرانگلیسی بوده و توجه افراد را به خود جلب کرد. در نروژ هم فیلم به نام بدترین فرد جهان به کارگردانی یواخیم تریر اکران شد که بسیار جذاب بود.

پیش بینی اسکار 2022

علاوه بر این، فیل دست خدا که پائولو سورنتینو کارگردانی کرده است، یکی دیگر از بهترین فیلم‌های بین‌المللی نامزد در اسکار است. فیلم Lunana: A Yak in the classroom که در بوتان ساخته شد هم یکی از فیلم‌های غیر انگلیسی‌زبان خوب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

بهترین لایو اکشن‌ها در اسکار 2022

لایواکشن‌هایی مانند Les Grandes Claques (مثل کسانی که قبلاً می‌شناختم)، خداحافظی طولانی، Frimas، Stenofonen و لطفاً نگه دارید، از بهترین پیشتازان سال 2022 به شمار می‌روند.

این در حالی است که لایو اکشن‌های آلاکاچو، سانسور رؤیاها، جنایتکاران، فاصله‌ها، لباس، در ذهن من، تلویزیون، زیر آسمان‌ها، وقتی خورشید غروب می‌کند و تو هلن مرده‌ای، از مدعیان دریافت جایزه اسکار هستند.

بهترین گریم و مدل مو

گریم هم یکی از مهم‌ترین موضوعات در اسکار به شمار می‌رود. فیلم‌های چشم‌های تامی فی، خانه گوچی، تل ماسه، کروئلا و سفر به آمریکا (Coming 2 America) از مهم‌ترین و بهترین فیلم‌هایی محسوب می‌شوند که می‌توانند جایزه اسکار را برای مدل مو و گریم دریافت کنند.

بهترین طراحی‌های تولید در اسکار 2022

بهتر است شما برای پیش بینی اسکار 2022 با فیلم‌هایی که بهتری طراحی تولید را داشتند هم آشنا شوید. در این میان، فیلم‌هایی مانند تل ماسه، داستان وست ساید، کوچه کابوس، قدرت سگ و تراژدی مکبث، بهترین طراحی‌ها را داشته‌اند و امکان برنده شدن این پنج فیلم در این حوزه، بیشتر از سایرین است.

پیش بینی اسکار 2022

بهترین موسیقی متن

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در انتخاب فیلم‌ها در جشنواره اسکار وجود دارد، موسیقی متن آن است. فیلم‌های بسیاری برای این موضوع نامزد شدند که در میان آن‌ها، فیلم‌های تل ماسه، قدرت سگ، مادران موازی، بالا را نگاه نکن و انیمیشن موزیکال افسون، بیشترین شانس را برای پیروزی در اسکار دارند. موسیقی متن و پس‌زمینه این اثرها بسیار بی‌نظیر بود.

بهترین آهنگ اصلی در اسکار

علاوه بر موسیقی متن، آهنگ اصلی نیز اهمیت زیادی در اسکار دارد. فیلم‌های زمانی برای مردن نیست از آهنگ بیلی آیلیش، شاه ریچارد از دیکسسون و بیانسه، افسون از لین مانوئل و میراندا، بهترین آهنگ را داشته‌اند. علاوه بر این، فیلم چهار روز خوب با موسیقی از دایان وارن و فیلم بلفاست با موسیقی ون وریسون نیز آهنگ‌های بسیار خوبی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ

بهترین صدابرداری‌ها

فیلم‌های تل ماسه، زمانی برای مردن نیست، داستان وست ساید، قدرت سگ و بلفاست، از مهم‌ترین فیلم‌هایی هستند که صدابرداری آن‌ها بسیار خوب بود. به همین دلیل هم در پیش بینی اسکار 2022 ایندی‌وایر می‌گوید که یکی از این فیلم‌ها برنده بهترین صدابرداری خواهد شد.

بهترین جلوه‌های ویژه

غالباً جلوه‌های ویژه در فیلم‌های اکشن بیشتر دیده می‌شود. در اسکار 2022، فیلم‌های زیادی برای این موضوع نامزد شده‌اند. پیش‌بینی‌ها ایندی‌وایر نشان می‌دهد که احتمالاً فیلم‌های تل ماسه، زمانی برای مردن نیست، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، شانگ چی و افسانه ده حلقه و مرد آزاد، بهترین جلوه‌های ویژه را داشته باشد و یکی از آن‌ها در اسکار 2022 برنده شود.

پیش بینی اسکار 2022

جمع‌بندی

پیش بینی اسکار 2022 از ایندی‌وایر نشان می‌دهد که بسیاری از فیلم‌های محبوب در سال 2022، شانس برنده شدن در اسکار را دارند. ما در این مقاله، بهترین فیلم‌ها، بازیگران و همه مواردی که برای جشنواره اسکار اهمیت داشت را برای شما عزیزان شرح دادیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: indiewire

نظر شما در خصوص پیش بینی اسکار 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر