;
coinex

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 ؛ کدام ولت سرد بهتر است؟

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 می‌توانند از ارزهای دیجیتال شما در برابر هر نوع هک شدن جلوگیری کنند. برای اطلاع از این کیف پول‌ها با ما همراه باشید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 شامل موارد بسیار زیادی می‌شود که قابلیت‌های بسیاری دارند. با استفاده از این کیف پول‌ها، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ارزهای دیجیتال خود را صددرصد امن نگه می‌دارید. همچنین استفاده از این کیف پول‌ها به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل از ارزهای خود محافظت کرده و به‌راحتی به تراکنش این رمزارزها بپردازید.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توانند از ارزهای شما نگهداری کرده و آن‌ها را ایمن نگه دارند. درحالی‌که اصلاً این‌گونه نبوده و با استفاده از این کیف پول‌ها شما می‌توانید کارهای دیگری نیز انجام دهید. به کمک این کیف پول‌ها، شما این امکان را دارید که به دپ‌ها (DApps) مانند پلتفرم‌های دیفای، NFTها و سایر موارد هم دسترسی داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید کیف پول‌های سخت‌افزاری را با کیف پول‌های نرم‌افزاری ترکیب کرده و کلید عمومی (Public Key) آن‌ها را در اختیار داشته باشید. به‌طورکلی، کیف پول‌های سخت‌افزاری قابلیت‌های بسیار زیادی دارند که هر کسی را به استفاده ترغیب می‌کنند.

به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از تکراتو، به بررسی این کیف پول‌ها بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، تا پایان همراه ما باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

همان طور که تا به اینجا اطلاعات جامعی درباره بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 کسب کردید، متوجه محبوبیت بالای آن‌ها نیز شدید. این کیف پول‌ها بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول‌ها این است که به‌صورت فیزیکی در اختیار شما قرار دارند. این امر موجب می‌شود که امنیت ارزهای دیجیتال شما تا حد چشمگیری افزایش پیدا کند.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

اگر به این حوزه تمایل داشته باشید، می‌توانید نگاهی به مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی بیندازید. در این نوشتار، مطمئن‌ترین کیف پول‌ها برای ارزها در داخل ایران را مشاهده می‌کنید.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet) نیز یکی دیگر از کیف پول‌های محبوب به شمار می‌رود. اگر هم در نحوه استفاده از آن به مشکل برخوردید، بازیابی کیف پول تراست والت می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

در سال 2021 نیز بسیاری از کیف پول‌ها مورد توجه افراد قرار گرفت. اگر شما هم می‌خواهید با آن‌ها آشنا شوید، نوشتار بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری 2021 را مشاهده کنید. این مقاله، شما را با کیف پول‌هایی که در سال گذشته رایج بودند، آشنا می‌کند.

کیف پول سخت‌افزاری چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که کیف پول‌های سخت‌افزاری چیست؟ برای پاسخ به این سؤال، خوب است بدانید که این کیف پول‌ها، وسائل فیزیکی هستند که به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که از ارزهای دیجیتال شما محافظت کرده و آن‌ها را امن نگه دارند.

برای اطلاع از بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 خوب است بدانید که شما هنگام باز کردن هر کیف پولی، با دو گزینه کلید عمومی (Public Key) و کلید خصوصی (Private Key) روبرو می‌شوید.

با استفاده از کلید عمومی، شما می‌توانید آدرس ارزهای دیجیتال را تولید کرده و آن‌ها را به اشتراک بگذارید. همچنین شما برای دریافت ارزهای دیجیتال باید از این کلیدهای عمومی استفاده نمایید. از سوی دیگر، از کلید خصوصی برای امضا و تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌شود.

بدین ترتیب، کلید خصوصی می‌تواند تراکنش‌هایی که به نام شما هستند را تأیید کند. این کلید را می‌توان نوعی امضای دیجیتالی مخصوص به شما دانست.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

به یاد داشته باشید که اگر شخص دیگری به کلید خصوصی شما دسترسی داشته باشد، می‌تواند تمام دارایی شما را از آن خود کند. پس از اشتراک‌گذاری کلید خصوصی خود را هر شخص دیگری خودداری کنید. این امر به افزایش امنیت ارزها و دارایی شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

متاورس‌

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

کیف پول سخت‌افزاری چگونه کار می‌کند؟

هنگامی که شما یک کیف پول سخت‌افزاری خریداری می‌کنید، به یک دستگاه جدید متصل خواهید شد که تمام اطلاعات شما در صفحه اصلی کیف پول به شما نمایش داده می‌شود.

در این بخش، شما می‌توانید عبارت بازیابی را دریافت و پین موردنظر خود را تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که عبارت بازیابی خود را روی یک کاغذ نوشته و در مکان امنی نگهداری نمایید. اگر کیف پول شما گم یا دزدیده شد، با در دست داشتن عبارت بازیابی می‌توانید به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

نکته دیگری که درباره بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 باید بدانید، این است که خیلی کم پیش می‌آید که شما عبارت بازیابی را فراموش کنید. زیرا تقریباً برای هر بار ورود به آن نیاز خواهید داشت و آن را وارد می‌کنید.

پس چندان نگران فراموش شدن آن نباشید. پس هرگز این عبارت بازیابی را با کسی به اشتراک نگذارید؛ زیرا احتمال دزدیده شدن اموال شما بیشتر می‌شود.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری در سال 2022 کدام‌اند؟

بعد از این‌که با نحوه کار کیف پول سخت‌افزاری آشنا شدید، نوبت به آن می‌رسد که درباره بهترین والت های سخت افزاری در سال 2022 نیز اطلاعاتی کسب کنید.

در اینجا، ما لیستی از بهترین، محبوب‌ترین، امن‌ترین و ثابت‌ترین کیف پول های سخت‌افزاری را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم. با استفاده از این کیف پول‌ها شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را خیلی راحت‌تر مدیریت کنید و همچنین از امنیت آن‌ها هم مطمئن باشید.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

لجر ایکس نانو (Ledger Nano X)

لجر ایکس نانو، یکی از بهترین والت های سخت افزاری در سال 2022 به شمار می‌رود که طرفداران بسیاری دارد. این کیف پول، فضای ذخیره‌سازی زیادی دارد و شما می‌توانید بیشتر از 100 برنامه بلاک‌چین را در آن نصب کنید. صفحه‌نمایش آن هم بزرگ‌تر بوده و می‌توان آن را با استفاده از بلوتوث به سایر دستگاه‌ها متصل کرد.

لازم به ذکر است که این کیف پول، از اندروید، ویندوز، لینوکس، مک و همچنین ios نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‎‌توانید آن را با استفاده از کابل USB به رایانه شخصی خود متصل کنید.

این کیف پول از بیشتر از 1600 سکه و توکن پشتیبانی می‌کند. این را می‌توان بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 به شمار آورد. زیرا استفاده از آن هم بسیار راحت است و به‌راحتی می‌توانید به آن وارد شوید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

Trezor مدل T

Trezor مدل T نیز یکی دیگر از بهترین کیف پول های سرد 2022 به شمار می‌رود که نسل دوم کیف پول‌های Trezor است. این کیف پول با امنیت بالایی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم کسب کرده و آن را به یک سخت‌افزار عالی تبدیل کرده است. با استفاده از این کیف پول، شما می‌توانید تجربه جدیدی از معامله را کسب کنید.

خوب است بدانید که کیف پول Trezor مدل T از بیشتر از 1800 سکه و توکن پشتیبانی می‎کند. این کیف پول کاملاً متن باز بوده و هر فردی می‌تواند از آن بهره ببرد.

همچنین امنیت این کیف پول هم بسیار عالی است و شما هرگز نگران از بین رفتن دارایی خود نخواهید بود. این کیف پول هم از تمام سیستم‌عامل‌ها به‌جز ios پشتیبانی می‌کند و با استفاده از USB می‌توانید آن را به دستگاه خود متصل کنید.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی استار اطلس (Star Atlas)

الیپال تایتان (Ellipal Titan)

برای اطلاع از راهنمای خرید بهترین والت های سرد سال 2022 خوب است با کیف پول الیپال تایتان آشنا شوید. نکته بسیار مهمی که درباره الیپال تایتان وجود دارد، این است که می‌توان آن را نوعی کیف پول فیزیکی، الکترومغناطیسی و الکترونیکی دانست که یک شبکه منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

درحالی‌که اکثر دستگاه‌هایی که در لیست بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 برشمرده می‌شوند، از کابل USB با بلوتوث برای اتصال استفاده می‌کنند، الیپال تایتان با استفاده از خود برنامه در سیستم باز می‌شود.

بدین صورت که شما باید کد QR آن را با گوشی موبایل خود باز کرده و تأیید نمایید. درحقیقت، این امر به برد مدار الیپال تایتان کمک می‌کند و باعث می‌شود که تا مکان خاصی جواب‌گو باشد. این امر به افزایش امنیت داده‌های شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

بازی سندباکس (Sandbox)

SafePal S1

یکی دیگر از بهترین والت های سخت افزاری در سال 2022 را می‌توان SafePal S1 دانست. این کیف پول، گواهی امنیتی داشته و به همین دلیل هم می‌تواند امنیت ارز دیجیتال شما را افزایش دهد.

این کیف پول به‌اندازه یک کارت اعتباری بوده و صفحه‌نمایش آن 1.3 اینچ با باتری 400 میلی‌آمپری است. لازم به ذکر است که این کیف پول معتبر، از بیشتر از 20 بلاک‌چین و 10000 توکن پشتیبانی می‌کند.

همچنین کیف پول SafePal S1 در دستگاه‌های اندروید و ios به‌راحتی کار می‌کند. علاوه بر این، خوب است بدانید که این کیف پول دارای یک بخش یکپارچه برای سکه‌ها، ارزها و توکن‌هاست که شما برای تراکنش‌های خود، می‌توانید از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز هم استفاده کنید. این کیف پول بسیار کاربردی بوده و شما می‌توانید در کمترین زمان، ارزها و توکن‌های خود را مبادله کنید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

دی سنت (D’CENT)

کیف پول دی سنت، یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 به شمار می‌رود که برای سیستم‌های عامل اندروید و ios ساخته شده است. شما می‌توانید با استفاده از بلوتوث به این کیف پول متصل شده و کار خود را آغاز کنید. این دستگاه یک اسکنر انگشت دارد که استفاده را برای کاربران تا حد زیادی راحت می‌کند. همچنین این موضوع باعث افزایش امنیت این کیف پول هم می‌شود.

دی سنت که یکی از بهترین کیف پول های سرد 2022 برشمرده می‌شود، هم از نظر طراحی هم از نظر کاربرد بسیاری از کاربران به آن علاقه دارند. صفحه‌نمایش این کیف پول 128×128 پیکسل بوده و سطح بسیار زیبایی دارد.

با استفاده از این نمایشگر، شما می‌توانید معاملات خود را با وضوح بهتری انجام دهید. نکته جالب‌توجه درباره دی‌سنت این است که این کیف پول می‌تواند از 25 بلاک‌چین پشتیبانی کند. علاوه بر این، همه توکن‌های اتریوم هم در آن قابل تراکنش هستند.

بیشتر بخوانید:

فارسایت (Farsite)

آپلند (Upland)

سیکو ایکس (SecuX V20)

SecuX V20 یکی دیگر از بهترین والت های سخت افزاری در سال 2022 است که طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است که این کیف پول، سه نسخه اصلی دارد. به‌طوری‌که نسخه W10 آن تنها در رایانه‌های شخصی قابل‌استفاده است. همچنین نسخه‌های W20 و V20 هم به ترتیب برای دسکتاپ و موبایل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

شما برای اتصال به این کیف پول، باید از بلوتوث استفاده کرده و آن را به دستگاه شخصی خود متصل نمایید. سیکو ایکس کاملاً رمزنگاری شده است و به همین دلیل هم یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 به شمار می‌رود که امنیت داده‎های کاربران را تضمین می‌کند.

همچنین خوب است بدانید که این کیف پول از تمامی توکن‌های ERC20 هم پشتیبانی می‌کند. نمایشگر آن هم 2.8 اینچ بوده و شما می‌توانید از باتری بادوام آن با 600 میلی‌آمپر بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

کول ولت پرو (CoolWallet Pro)

کیف پول کول ولت پرو (CoolWallet Pro) را می‌توان یکی از بهترین کیف پول های سرد 2022 دانست که ویژگی‌های بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌دهد. این کیف پول امنیت بسیار خوبی دارد و از دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل اندروید و ios پشتیبانی می‌کند.

برای اتصال این کیف پول به دستگاه خود، باید از طریق بلوتوث اقدام کنید. همچنین شما نیاز دارید که برای آغاز کار، برنامه CoolBitX Crypto Wallet را هم دانلود کنید.

کیف پول کول وات پرو، نسل دوم کول والت‌ها به شمار می‌رود که امکان اشتراک مستقیم ارزهای دیجیتال را ممکن می‌سازد. با استفاده از این کیف پول، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به اشتراک گذاشته و آن‌ها را به‌راحتی مبادله کنید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

علاوه بر این، کیف پول CoolWallet Pro به شما این امکان را می‌دهد که به پروتکل‌های دیفای و دپ‌ها نیز متصل شوید. شما به کمک این کیفپول می‌توانید مقدار قابل‌توجهی سود کسب کرده و ارز دیجیتال خریداری نمایید. این را می‌توان یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 برشمرد.

کیستون پرو (Keystone Pro)

اگر به دنبال راهنمای خرید بهترین والت های سرد سال 2022 هستید، می‌توانید نگاهی به کیف پول کیستون پرو (Keystone Pro) بیندازید. این کیف پول سخت‎افزاری، با استفاده از کد OR به دستگاه شما متصل می‌شوید. این بدان معنی است که برای اتصال به این کیف پول، شما نیازی به وارد کردن کابل USB یا اتصال با بلوتوث ندارید.

باتری آن قابل جداشدن بوده و صفحه‌نمایش آن 4 اینچ و به‌صورت لمسی است. این امر موجب می‌شود که شما یک تجربه بی‌نظیر از استفاده از این کیف پول داشته باشید.

نسخه پرو این کیف پول، دارای حسگر اثر انگشت است و مکانیزم خودتخریبی هم دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر این دستگاه، ضدآب بودن آن است. بدنه آن آلومینیومی و یک محافظ دارد که موجب افزایش راحتی کاربران حین استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

بیت باکس 2 (BitBox02)

یکی دیگر از بهترین والت های سخت افزاری در سال 2022 که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد، کیف پول جذاب بیت باکس 2 است. این کیف پول که ساخت کشور سوئیس است، از سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک پشتیبانی می‌کند.

برای استفاده از این کیف پول روی دستگاه‌های اندروید، شما نیز به کانکتورهای USB-C دارید. نکته جالب‌توجه این است که از همه توکن‌های اتریوم و ERC-20 پشتیبانی می‌کند. برای اتصال به این دستگاه هم تنها به کابل USB نیاز خواهید داشت و هیچ تجهیزات دیگری لازم ندارید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

یکی از مواردی که موجب شده بیت باکس به یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 تبدیل شود، این است که شما می‌توانید از عبارت بازیابی خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

برای این ویژگی، این کیف پول دارای یک کارت microSD بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌سرعت از عبارت خود پشتیبانی کنند. علاوه بر این، کیف پول بیت باکس 2 سطح امنیتی بسیار بالایی داشته و امنیت ارزهای شما را تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

لجر نانو اس (Ledger Nano S)

یکی دیگر از بهترین کیف پول های سرد 2022 که امنیت قابل‌توجهی به کاربران ارائه می‌دهد، لجر نانو اس (Ledger Nano S) نام دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کیف پول، اولین محصول کیف پول کلی لجر به شمار می‌رود که در سال 2016 برای اولین‌بار منتشر شد. این کیف پول از سیستم‌عامل بسیار امن بولیس استفاده می‌کند. همچنین شما می‌توانید بیشتر از 1000 توکن در این کیف پول مشاهده کنید.

همان طور که در ابتدا کیف پول لجر نانو ایکس را معرفی کردیم، باید بدانید که فضای ذخیره این دستگاه بسیار کمتر از لجر نانو ایکس است. در این کیف پول، شما این امکان را دارید که دو برنامه مثل برنامه‌های بیت‌کوین و اتریوم را نصب کنید.

اما سایر برنامه‌هایی مانند کاردانو و سایر موارد در آن جا نمی‌شوند. همچنین لجر نانو اس از ویندوز، مک و لینوکس هم پشتیبانی می‌کند. برای استفاده با گوشی‌های اندروید و ios هم شما باید با استفاده از کابل OTG اقدام کنید؛ درحالی‌که لجر نانو ایکس با بلوتوث متصل می‌شود.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

تریزور وان (Trezor Model One)

تریزور وان، یکی از مهم‌ترین و بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 محسوب می‌شود که برای اولین‌بار در سال 2011 منتشر شد. این دستگاه را می‌توان اولین کیف پول برشمرد که از سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و همچنین دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که کیف پول تریزور وان از سیستم‌عامل ios نمی‌تواند پشتیبانی کند.

صفحه نمایش این کیف پول، 128×64 است که نسبت به نمایشگر تریزور مدل T راحت‌تر به نظر می‌رسد. البته تریزور T فرایند پشتیبانی را بهتر در اختیار شما قرار می‌داد و شما می‌توانید از امنیت بالای آن برخوردار شوید.

این در حالی است که مدل T آن از توکن‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های بیشتری دارد. بااین‌حال، تریزور وان با قیمت مناسبی که دارد، به یکی از بهترین والت های سخت افزاری در سال 2022 تبدل شده است که برای مبتدیان بسیار خوب به نظر می‎‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

کیپ‌کی (KeepKey)

کیپ‌کی (KeepKey) نیز یکی از بهترین کیف پول های سرد 2022 محسوب می‌شود که پلتفرم معاملاتی ShapeShift آن را ساخته است. کاربران با استفاده از این کیف پول، می‌توانند سرعت تراکنش‌های خود را تا حد چشمگیری افزایش دهند و در کمترین زمان، ارزهای خود را مبادله نمایند. شما می‌توانید این کیف پول را به ShapeShift متصل کرده و فرایند انتقال دارایی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

علاوه بر این، طراحی زیبای کیپ‌کی موجب شده که آن را به یکی از بهترین کیف پول های سخت‌افزاری 2022 تبدیل کند. این کیف پول می‌تواند کلیدهای شما را خصوصی نگه دارد و درنتیجه، امنیت دارایی شما افزایش می‌یابد.

با پرداخت هزینه کاملاً منطقی و به‌صرفه می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این کیف پول بهره ببرید. قیمت مناسب، یکی از دلایلی است که کیپ‌کی را به یکی از بهترین والت های سخت افزاری در سال 2022 تبدیل کرده است.

کلام آخر

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 شامل موارد متنوعی می‌شود و بسیار زیاد هستند. شما می‌توانید متناسب با نیازهای خود، بهترین کیف پول را انتخاب کنید.

علاوه بر این، شما باید هزینه خود را هم برای این موضوع در نظر بگیرید. ما در این مقاله، راهنمای خرید بهترین والت های سرد در سال 2022 را برای شما عزیزان شرح دادیم. پس بادقت به این اطلاعات توجه کرده و از آن‌ها به استفاده بهینه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cada

نظر شما در خصوص بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر