;
coinex

رندرهای ردمی K50 Pro از شباهت این گوشی با طراحی Vivo خبر می‌دهند

Redmi K50G یا همان ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن رسما کار خود را آغاز کرده و حالا باید منتظر رونمایی دیگر اعضای این خانواده باشیم. اخیرا رندرهای ردمی K50 Pro منتشر شده که جزییاتی از مشخصه‌های ظاهری گوشی را فاش می‌کند.

برند محبوب ردمی از کمپانی شیائومی قصد دارد در ماه آینده از گوشی‌های ردمی کی 50 و ردمی کی 50 پرو رونمایی کند. به همین دلیل، تقریبا هر روز اطلاعات تازه‌ای از مشخصات این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کند.

این‌بار افشاگر مشهور، Onleaks رندرهای ردمی K50 Pro را منتشر کرده است؛ رندرهایی که با کمک Zoutons.ae به اشتراک گذاشته شده‌اند.

رندرهای ردمی K50 Pro

رندرهای ردمی K50 Pro نشان می‌‌دهند که این گوشی در پنل پشتی خود از یک ماژول دوربین مستطیلی بهره می‌برد. این گوشی تقریبا شبیه به Xiaomi CIVI طراحی شده است؛ البته با کمی تفاوت در طراحی نمایشگر تخت به جای نمایشگر خمیده.

رندرهای ردمی K50 Pro از شباهت این گوشی با طراحی Vivo خبر می‌دهند

به نظر می‌رسد که رندرهای ردمی K50 Pro با الهام از Vivo و iQOO طراحی شده‌اند. این دو گوشی هم تقریبا از طراحی جزیره دوربین یکسانی در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند.

اگر این طراحی درست باشد، برای کاربران کمی ناراحت کننده خواهد بود. چراکه در این گوشی از چیدمان دوربین منحصربه‌فرد سری ردمی کی 40 خبری نیست. شیائومی در طراحی سری شیائومی 12 هم سبک طراحی خاص سری Mi 11 را کنار گذشته و این گوشی‌ها را با الهام از وان پلاس و ریلمی طراحی کرده است.

اما درباره رندرهای ردمی K50 Pro باید گفت که این گوشی در ابعاد 8.7×76.2×16.2 میلی‌متری طراحی شده است. اگر برجستگی دوربین را در نظر بگیرید، قطر گوشی 11.4 میلی‌متر می‌شود.

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راستی گوشی قرار گرفته‌اند. لبه سمت چپی گوشی در این رندرهای Redmi K50 Pro به خوبی مشخص نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که درگاه نصب سیم‌کارت در این قسمت قرار گرفته باشد.

در قسمت بالایی گوشی، اسپیکرها و مادون قرمز تعبیه شدند. لبه پایینی هم جایگاه نصب پورت USC Type-C و اسپیکر است.

در نمای جلویی گوشی و روی نمایشگر، یک سوراخ پانچ کوچک، حاشیه‌های باریک در سه طرف و حاشیه‌ کمی بزرگ‌تر در لبه پایینی دیده می‌شود.

با توجه به اندازه کوچک دکمه پاور می‌توان گفت که اسکنر اثرانگشت روی دکمه پاور قرار نمی‌گیرد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این سنسور بیومتریک در زیر نمایشگر تعبیه شود.

در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات ردمی کی 50 پرو در دست نیست و امیدواریم که در آینده، اخبار بیشتری از این گوشی فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای ردمی K50 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر