;
coinex

مشخصات POCO M4 Pro 4G نسخه گلوبال یک‌بار دیگر در فضای آنلاین منتشر شد

مشخصات POCO M4 Pro 4G نسخه جهانی توسط افشاگر معروف فاش شده است؛ این درحالیست که تقریبا تمام مشخصات این گوشی را می‌دانیم و تقریبا هیچ چیزی برای سورپرایز شدن باقی نمانده است.

پوکو M4 Pro 5G به‌تازگی در هند راه‌اندازی شد و حالا قرار است نسخه 4 جی این گوشی در بازارهای جهانی عرضه شود. گوشی‌های برند POCO معمولا نسخه‌هایی ریبرند شده از گوشی‌‌های سری Redmi هستند و این جریان برای گوشی پوکو M4 Pro 4G هم ادامه دارد.

این گوشی تقریبا از همان شاسی نسخه هندی ردمی Note 11S برخوردار است و دوربین آن از تراکم پیکسل کمتری برخوردار است.

مشخصات POCO M4 Pro 4G

چند روز قبل مشخصات POCO M4 Pro 4G در گوگل پلی کنسول فاش شد. امروز هم برخی از مشخصات کلیدی این گوشی توسط افشاگر معروف، Yogesh Brar به بیرون درز کرده است.

مشخصات POCO M4 Pro 4G نسخه گلوبال یک‌بار دیگر در فضای آنلاین منتشر شد

قبل از هر چیز باید گفت گوشی پوکو ام 4 پرو 4 جی از نمایشگر 6.4 اینچی +FHD، پنل AMOLED و نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار می‌‌شود. نسخه 5G این گوشی به پنل LCD مجهز بود و اینطور به نظر می‌رسد، نسخه 4G از این نظر برتری دارد.

در زیر پنل پشتی و برای تامین قدرت پردازش گوشی، یک تراشه مدیاتک Helio G96 با تکنولوژی 12 نانومتری و پردازشگر گرافیکی Mali-G57 MC2 در نظر گرفته شده است. پوکو M4 Pro 4G در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی همراه با حافظه 64 و 128 گیگابایتی به بازار می‌‌آید.

از دیگر مشخصات POCO M4 Pro 4G باید به تنظیمات دوربین سه‌گانه اشاره کرد. یک لنز 64 مگاپیکسلی اصلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی هم که در قسمت پانچ روی نمایشگر قرار گرفته، با رزولوشن 16 مگاپیکسلی همراه می‌شود.

مشخصات POCO M4 Pro 4G نسخه گلوبال یک‌بار دیگر در فضای آنلاین منتشر شد

اخبار جدیدتر درباره مشخصات POCO M4 Pro 4G مدعی هستند که این گوشی به رابط MIUI 12.5 بر بستر اندروید 11 مجهز می‌شود. با این اوصاف، این گوشی از جدیدترین نسخه رابط کاربری و سیستم‌عامل بهر‌ه نمی‌برد.

پوکو ام 4 پرو 4 جی همراه با باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 33 واتی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات POCO M4 Pro 4Gچیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من این گوشی و دارم و راضیم ازش
    بااینکه میدونستم 5جی ش هم هست
    چون واسم صفحه نمایش مهم بود
    عالیه دمش گرم

    پاسخ