;
coinex

بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری کدامند؟

پروژه‌های متاورس یکی از داغ‌ترین پلتفرم‌های موجود است. ما در این مقاله، به بررسی بهترین پروژه های متاورس خواهیم پرداخت. پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین پروژه های متاورس شامل موارد متنوعی می‌شود که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. اخیراً این موضوع در میان مردم بسیار رایج شده است و اغلب سرمایه‌گذاران به دنبال کسب سود هستند.

اگر با برنامه متاورس آشنا هستید، متوجه خواهید بود که این پلتفرم تا چه حد برای کسب سود مفید است. این امر یکی از مهم‌ترین دلایلی است که مردم قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های متاورس هستند.

در این مقاله، ما قصد داریم برخی از بهترین و مهم‌ترین پروژه‌های متاورس را برای شما عزیزان نام برده و آن‌ها را بررسی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید. این نوشتار به شما کمک می‌کند که در بهترین ارز دیجیتال متاورس سرمایه‌گذاری کرده و به سود قابل‌توجهی دست یابید.

بهترین پروژه های متاورس

متاورس، یکی از بهترین پلتفرم‌های واقعیت مجازی به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید با کسب اطلاعات کافی، در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده و به سود خوبی دست پیدا کنید.

احتمالاً همه شما با این پلتفرم و دنیای وسیع آشنایی دارید. بااین‌حال، اگر هم اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، می‌توانید نگاهی به نوشتار مربوط به متاورس چیست بیندازید و بهتر با این حوزه آشنا شوید.

بهترین پروژه های متاورس

در دنیای متاورس، پروژه‌های بسیاری وجود دارد که هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. برای مثال زدن بهترین پروژه های متاورس که محبوبیت بالایی دارند، می‌توان به پلتفرم جذاب دیسنترالند اشاره کرد. علاوه بر این، اکسی اینفینیتی هم یکی دیگر از پروژه‌های محبوب متاورس به شمار می‌رود.

زمین مجازی، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. اگر نمی‌دانید زمین مجازی چیست  و سرمایه‌گذاری در متاورس چگونه است، می‌توانید نوشتار مربوط به آن را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که شما می‌توانید از متاورس به درآمد برسید. برای کسب اطلاعات در این حوزه، می‌توانید مقاله آموزش کسب درآمد از متاورس را مشاهده نمایید.

محبوبیت متاورس (Metaverse)

همان طور که می‌دانید، متاورس را اغلب افراد می‌شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. احتمالاً شما نام متاورس را در اخبار، رسانه‌های اجتماعی یا حتی سر میز شام شنیده باشید.

با این‌که این فناوری در حال تبدیل شدن به پلتفرم اصلی برای کسب درآمد است، به‌سرعت در حال جلب توجه در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است. درنتیجه، ارزهای متاورس یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 است.

علاوه بر این، همه شما مشاهده کردید که نام فیس‌بوک که یکی از مشهورترین و مهم‌ترین شرکت‌های موجود است، به متاورس تغییر نام یافت. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شرکت تاکنون بیشتر از 10 میلیارد دلار برای این موضوع هزینه کرده است. ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین‌ها نقش حیاتی و مهمی در این تغییر نام ایفا کرده‌اند.

بهترین پروژه های متاورس

برای این‌که مفهوم بهترین پروژه های متاورس را درک کنید، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که متاورس چگونه به ارزهای دیجیتال ربط پیدا می‌کند؟ سؤال مهم دیگری که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند، این است که خرید کدام یک از ارزهای متاورسی به‌صرفه است؟

در این نوشتار از تکراتو، همه چیزهایی که شما باید بدانید را ذکر کرده‌ایم. همچنین برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که بهترین ارزهای متاورس برای خرید، کدام موارد هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021

بهترین پروژه‌های متاورس برای سرمایه‌گذاری کدام‌اند؟

نکته مهم و خبر خوبی که درباره ارزهای متاورسی وجود دارد، این است که ازآنجاکه پروژه‌های متاورس نسبتاً جدید هستند، قیمت آن‌‌ها هم به نسبت ارزان‌تر است.

این امر موجب می‌شود که فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هم باز شود. از سوی دیگر، این بدان معنا نیست که همه پروژه‌ها و ارزهای متاورس برای سرمایه‌گذاری مفید هستند.

در این بخش، برخی از بهترین بازی های متاورس را ذکر خواهیم کرد. پس بادقت به آن‌ها توجه کرده و بهترین پروژه های Metaverse را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

همان طور که می‌دانید، خرید ارزهای متاورسی که پتانسیل رشد بیشتری دارند، اهمیت بالایی دارد. همچنین خرید این ارزها به شما کمک می‌کند که در مدت‌زمان کوتاهی به کسب درآمد خوبی برسید. در اینجا، بهترین پروژه های متاورس در سال 2022 را ذکر کرده‌ایم که می‌تواند کمک بسزایی به شما عزیزان کند.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بهترین پروژه های متاورس

پلتفرم اکسی اینفینیتی یکی از بهترین پروژه های متاورس به شمار می‌رود که کار آن بسیار به متاورس نزدیک است. توکن محلی این برنامه، AXS نام دارد که در سال گذشته توانست محبوبیت بالایی کسب کند.

نکته جالب‌توجه درباره اکسی اینفینیتی این است که نوعی بازی است. بدین ترتیب، شما می‌توانیز هم‌زمان با بازی کردن و سرگرم شدن، به کسب درآمد بپردازید.

اگر با این بازی آشنایی ندارید، می‌توانید نوشتار مربوط به آموزش بازی اکسی اینفینیتی را مطالعه فرمایید. این پلتفرم را می‌توان یکی از بهترین بازی های متاورس برشمرد که ارزش توکن آن، یعنی AXS در بازار ارزهای دیجیتال بسیار چشمگیر است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این پلتفرم بیشتر از پنج میلیارد دلار درآمد دارد. البته عملکرد این پلتفرم در حال حاضر 91 درصد است که شاید برای برخی از سرمایه‌گذاران ناامیدکننده باشد. درحالی‌که گفته می‌شود ارزش این سکه روزبه‌روز در حال افزایش است.

نکته جالب‌توجه درباره اکسی اینفینیتی این است که با این‌که مبتنی بر متاورس کار می‌کند، هیچ چیزی از واقعیت مجازی در آن دیده نمی‌شود. بااین‌حال، این برنامه مبتنی بر بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال کار می‌کند و می‌تواند کنترل بازار را در دست بگیرد.

بازی اکسی اینفینیتی دارای شخصیت‌هایی است که به آن‌ها Axies گفته می‌شود. این شخصیت‌ها، NFTهای بازی هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را خریداری کرده یا به فروش برسانند. به بیانی دیگر، گیمرها می‌توانند با تجارت این ارزها به درآمد برسند.

برای مثال، آن‌ها می‌توانند شخصیت‌ها منحصربه‌فرد خود را ایجاد کرده و به فروش برسانند. علاوه بر این، بازیکنان در این بازی که یکی از بهترین پروژه های متاورس است، می‌توانند به خریدوفروش زمین هم بپردازند. یک قطعه زمین اخیراً در این بازی به قیمت 2.3 میلیارد دلار به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

سندباکس (The Sandbox)

بهترین پروژه های متاورس

سندباکس، یکی دیگر از بهترین بازی های متاورس به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. این پلتفرم از ابتدای انتشار خود تاکنون، عملکرد بی‌نظیری از خود ارائه داده است.

توکن محلی این بازی، SAND نام دارد که در سال 2021 به رشد خوبی رسید. این امر تا حدی ادامه داشت که در پایان سه ماه آخر سال 2021، توانست از مرز یک دلار هم عبور کند و روند صعودی بیشتری داشته باشد.

با داشتن جنبه واقعیت مجازی، سند باکس به یکی از بهترین پروژه های Metaverse تبدیل شده است. با این‌که این پلتفرم درواقع یک بازی است، اما می‌تواند برای ساخت NFTها هم از آن استفاده کرد.

بدین ترتیب، شما می‌توانید خریدوفروش SAND که یکی از بهترین ارزهای متاورس است، به درآمد خوبی برسید. دقیقاً مانند سایر پروژه‌های مشابه، این پلتفرم هم مبتنی بر اتریوم کار می‌کند.

یکی دیگر از موضوعات امیدوارکننده درباره این پلتفرم، عرضه فوق‌العاده ارزهای آن است. این بدان معنی است که در حال حاضر، بیشتر از سه میلیارد دلار SAND عرضه می‌شود که نزدیک به 680 میلیون آن در حال استفاده است.

خوب است بدانید که ارزش بازار این ارز در اولین ماه از سال 2022 به بیشتر از 3.690 میلیارد دلار رسیده بود. عملکرد این پلتفرم هم تقریباً 462.52 درصد است که نشان می‌دهد سند باکس تا چه حد خوب عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دنت 2021

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

دیسنترالند (Decentraland)

بهترین پروژه های متاورس

بازی دیسنترالند نیز یکی از بهترین پروژه های متاورس به شمار می‌رود که اخیراً بسیار موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. محبوبیت این بازی تا حدودی به دلیل علاقه‌مندی افراد به NFTها بود.

این امر موجب شد که افراد به سمت خرید ارز دیجیتال مربوط به این بازی ترغیب شوند. ارز دیجیتال مربوط به دیسنترالند، مانا (MANA) نام دارد که برخی از افراد عقیده دارند که این توکن، یکی از بهترین ارزهای متاورس است.

بسیاری از دارندگان NFT، به طور مداوم از آن‌ها استفاده کرده و به کسب درآمد می‌پردازند. البته به یاد داشته باشید که NFTها تنها محصولات بازی دیسنترالند نیستند.

شما می‌توانید برای کسب درآمد از این بازی، به خریدوفروش زمین‌های مجازی هم بپردازید. نکته جالب‌توجه درباره این بازی این است که حتی شرکت‌های بزرگ هم از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

این پروژه که در سال 2017 منتشر شد، یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌هایی است که یکی از بهترین ارزهای متاورس 2022 است، تاکنون توانسته خود را به رسمیت بشناسد.

اگرچه عملکرد مانا چندان چشمگیر نیست، اما ارزش بازار آن در اوایل سال 2022 به طور شگفت‌انگیزی افزایش یافت. این تا حدی است که قیمت مانا در این سال به شش میلیارد رسید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ 2021

های‌استریت (Highstreet)

بهترین پروژه های متاورس

های‌استریت، یکی دیگر از بهترین پروژه های متاورس در سال 2022 است که پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد. توکن محلی این پروژه، HIGH نام دارد و شما می‌توانید به خریدوفروش این ارز دیجیتال بپردازید.

این توکن به موفق شدن در بازی هم تأثیر بسزایی دارد. اگر شما سرمایه‌گذار هستید و به دنبال یک ارز با پتانسیل بالا هستید، استفاده از ارز HIGH گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

خوب است بدانید که شرکت تکنولوژی HTC از این پروژه پشتیبانی می‌کند. این شرکت در اوت سال 2021 توانست بیشتر از پنج میلیون دلار درآمد از های‌‌استریت داشته باشد. ارزش بازار این ارز در اولین ماه 2022 به بیشتر از 85 میلیون دلار رسید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید از زمان آغاز بکار بازار های‌استریت در سال 2021، ارزش این سکه حداقل 90 درصد افزایش یافت. همچنین بسیاری از افراد، HIGH را یکی از بهترین ارزهای متاورس 2022 می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

فلوکی اینو (Floki Inu)

بهترین پروژه های متاورس

یکی دیگر از بهترین پروژه های Metaverse که طرفداران زیادی دارد، فلوکی اینو نام دارد. این پلتفرم یکی از ارزهای میم است که در متاورس موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. اگر شما هم قصد دارید در ارزهایی با هزینه پایین سرمایه‌گذاری کنید، استفاده از پلتفرم فلوکی اینو انتخاب خوبی برای شماست. توکن محلی این پلتفرم، FLOKI نام دارد.

این پلتفرم که یکی از بهترین پروژه های متاورس به شمار می‌رود، میم‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کند. علاوه بر این، در این پلتفرم نوعی بازی وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از NFTها به درآمد قابل‌توجهی برسند. البته این پروژه هنوز در حال ساخت است؛ اما بااین‌حال، کاربران هنوز می‌توانند آن را خریداری کنند. این سکه از سال 2021 تاکنون رشد قابل‌توجهی داشته است.

متاهیرو (Metahero)

بهترین پروژه های متاورس

متاهیرو، یکی از بهترین بازی های متاورس به شمار می‌رود که به‌تازگی منتشر شده است. این پلتفرم از آواتارهای HD استفاده می‌کند و شما افراد و اشیاء دیجیتالی را مشاهده می‌کنید. برنامه متاهیرو، اسکن سه‌بعدی شخصیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند بسیار جالب و جذاب باشد.

نکته جالب‌توجه درباره متاهیرو این است که با شرکت Wolf Studio همکاری می‌کند. توکن محلی این پلتفرم، HERO نام دارد که یکی از بهترین ارزهای متاورس محسوب می‌شود. ارزش بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر، نزدیک به 494 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

ازآنجاکه این پروژه بسیار جدیدتر از سایر پلتفرم‎هاست، ارزش توکن محلی آن هم به نسبت کمتر خواهد بود. عملکرد این توکن نزدیک به 37- است که چندان چشمگیر نیست. اما تا حدی قابل‌قبول است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) 

پیش بینی قیمت وی چین 2021

ترا ویرچوا کالکت (Terra Virtua Kolect)

بهترین پروژه های متاورس

ترا ویرچوا کالکت (Terra Virtua Kolect) یکی دیگر از بهترین پروژه های متاورس در سال 2022 محسوب می‌شود که در سال 2017 منتشر شد. این پروژه زمانی در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد که هنوز NFTها وجود نداشتند.

بااین‌حال، برای اطلاع از بهترین پروژه های متاورس خوب است بدانید که ترا ویرچوا کالکت نوعی دنیای مجازی در نظر گرفته می‌شود که همه چیز آن درباره NFT هاست. همین موضوع هم آن را به یکی از بهترین بازی های متاورس تبدیل کرده است.

شما این امکان را دارید که با استفاده از توکن بومی TVK این پلتفرم، با سایر کاربران خریدوفروش داشته باشید. بدین وسیله، شما می‌توانید هم‌زمان با بازی کردن، به درآمد قابل‌قبولی هم دست پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که شما برای ایجاد NFT در این برنامه، به ابزار Terra Forma نیاز خواهید داشت. ازآنجاکه NFTهای این پروژه بر روی ارزهای بانکی است، این امر باعث شده که سرمایه‌گذاری روی آن پتانسیل خیلی خوبی داشته باشد. ارزش بازار این پلتفرم در حاضر بیشتر از 11 میلیون دلار و عملکرد آن هم 16.41- است.

استار اطلس (Star Atlas)

بهترین پروژه های متاورس

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی یک پلتفرم با رشد بالا هستید، می‌توانید بازی استار اطلس را انتخاب کنید. این پلتفرم که یکی از بهترین پروژه های Metaverse به شمار می‌رود، بر اساس نوعی بازی ایجاد شده است.

این بازی، به‌نوعی آینده را به نمایش می‌گذارد و شبیه‌سازی سال 2620 است. در این بازی، گیمرها این امکان را دارند که زمین‌ها را از آن خود کرده و همچنین منابع را در یک محیط منحصربه‌فرد ذخیره نمایند.

بسیاری از سرمایه‌گذاران اعتقاد دارند که استار اطلس را می‌توان یکی از بهترین پروژه های متاورس نام برد. توکن مربوط به این پروژه، ATLAS نام دارد که شما می‌توانید هم‌زمان با بازی کردن آن را به دست آورید.

به بیانی دیگر، شما می‌توانید بعد از بازی کردن و در ازای نوعی پاداش، این توکن‌ها را دریافت کرده و برای خود سکه جمع‌آوری نمایید. به یاد داشته باشید که سکه‌های این پلتفرم، کاملاً پتانسیل رشد را دارند.

خوب است بدانید که استار اطلس بر اساس پلتفرم سولانا ساخته شده است که این امر، به مزیت‌های این پلتفرم اضافه می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایایی ک سولانا در اختیار استار اطلس قرار می‌دهد، کارمزد پایین برای تراکنش‌های مبتنی بر اتریوم است. ارزش بازار ارز ATLAS در حال حاضر بیشتر از 134 میلیون دلار و عملکرد آن هم 31.3- است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت استلار 2021

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

انجین کوین (Enjin)

بهترین پروژه های متاورس

انجین کوین، یکی از بهترین ارزهای متاورس 2022 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم، نوعی بازی به سبک متاورس است که شما در آن می‌توانید توکن بومی آن به نام ENJ را دریافت کنید.

سپس شما این امکان را دارید که از این توکن‌ها برای تبدیل و انتقال دارایی‌های خود استفاده نمایید. این امر به پیشرفت شما در بازی تا حد چشمگیری کمک می‌کند و همین هم یکی از دلایل مهم محبوبیت انجین کوین است.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، انجین کوین را می‌توان یکی از بهترین پروژه های متاورس دانست. نکته جالب‌توجه درباره این پلتفرم این است که همه چیز در آن بر اساس توکن ENJ انجام می‌شود.

فرقی ندارد که شما تجهیزات پزشکی می‌خواهید یا قصد ارتقای شخصیت‌ها را دارید؛ به‌طورکلی، باید از این توکن‌ها استفاده کنید. به همین دلیل هم این پلتفرم را نوعی بازار هم می‌دانند.

پلتفرم جذاب انجین کوین هم بر اساس بلاک‌چین اتریوم کار می‌کند. ارزش بازار این ارز دیجیتال نزدیک به دو میلیارد دلار در نظر گرفته می‌شود و عملکرد آن هم 524.04 درصد است. این میزان از عملکرد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد.

اپیک پرایم (Epik Prime)

بهترین پروژه های متاورس

Epik Prime یک پروژه رمزنگاری شده در متاورس است که همه چیز در آن به NFT مرتبط می‌شود. شما می‌توانید بهترین ارزهای متاورس را در این پلتفرم مشاهده کنید.

رمز ارز این پلتفرم، EPIK نام دارد که در صرافی‌های یونی سواپ، پنکیک سواپ و هیوبی موجود است. لازم به ذکر است که این پروژه با AAA Games نیز همکاری می‌کند و این امر، تأثیر چشمگیری در افزایش رشد آن داشته است.

خوب است بدانید که این پروژه با برندهای دیگری نیز کار می‌کند که مهم‌ترین هدف آن‌ها، ایجاد یک بازار منسجم NFT است. اگرچه توکن بومی این پلتفرم کاربرد چندانی ندارد، اما ارزش آن در حال حاضر به بیشتر از 62 میلیون دلار رسیده است. همچنین عملکرد آن هم نزدیک به 129.13 درصد در نظر گرفته می‌شود.

کلام آخر

بهترین پروژه های متاورس برنامه‌های متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد و کاربران بسیاری می‌توانند از این طریق به کسب درآمد برسند. ما در این مقاله، برخی از مهم‌ترین و بهترین ارزهای متاورس 2022 را برای شما عزیزان ذکر کردیم. باتوجه‌به موضوعات بالا، می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین پلتفرم و ارز را انتخاب کرده و سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gobankingrates

نظر شما در خصوص بهترین پروژه های متاورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشید…به نظرمن یکی ازبهترین گزینه ها رو ازقلم انداختیstarlink

    پاسخ