;
coinex

دانلود سریال جیران قسمت اول [ترافیک نیم بها]

در این نوتشار از تکراتو دانلود سریال جیران قسمت اول را برایتان در دسترس قرار داده‌ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید و این سریال را به راحتی دانلود کنید.

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد.

در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود سریال جیران قسمت اول [ترافیک نیم‌بها]

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می کشد.

داستا سریال جیران به این گونه است که زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

دانلود قسمت 1 سریال جیران

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد.

عوامل و بازیگران سریال جیران

  • کارگردان: حسن فتحی
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی
  • بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا).

دانلود قسمت 1 سریال جیران

همایون شجریان؛ خواننده سریال جیران

سرانجام زمانش فرا رسید؛ «همایون شجریان» خواننده تیتراژ سریال عاشقانه جیران است. شجریان عنوان‌بندی پایانی سریال عاشقانه حسن فتحی را خوانده و فردین خلعتبری آهنگسازی آن را به عهده داشته است.

اما این قطعه، همه داستان نیست و قصه همکاری شنیدنی و جذاب با قطعات فوق‌العاده دیگر، ادامه خواهد داشت…

در ادامه لینک دانلود قسمت 1 سریال جیران را قرار داده‌ایم.

دانلود سریال جیران قسمت 1 با کیفیت 480p : لینک

دانلود سریال جیران قسمت اول با کیفیت 720p : لینک

دانلود سریال جیران قسمت 1 با کیفیت 1080p : لینک

دانلود سریال جیران قسمت اول با کیفیت 1080hq : لینک

دانلود قسمت 1 سریال جیران با کیفیت BLURAY : لینک

دانلود قسمت اول سریال جیران همه کیفیت‌ها به صورت یکجا : لینک

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره دانلود سریال جیران قسمت اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر