;
coinex

مقایسه بازی های کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز

مقایسه بازی های کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز ؛ شرکت‌های بازی‌سازی زیادی در جهان وجود دارند و هر ساله بازی‌های زیادی در ژانر‌های مختلف به بازار معرفی می‌شوند.

یکی از این ژانر‌ها نیز ژانر استراتژیک است؛ شرکت سوپرسل یکی از بهترین شرکت‌های بازی‌سازی در جهان در این زمینه است. در بازی‌های این شرکت مانند کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز از یک پول درون برنامه‌ای با عنوان جم استفاده می‌شود. بسیاری از افراد برای پیشرفت سریع‌تر این جم‌ها را می‌خرند. خرید جم کلش اف کلنز راه بسیار محبوبی برای پیشرفت در این بازی است. در این مقاله به مقایسه این سه بازی و روش‌های خرید جم کلش اف کلنز و بازی‌های دیگر پرداخته شده است.

مقایسه بازی های کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز

بازی کلش اف کلنز

این بازی توسط شرکت سوپرسل ساخته شده است و در دسته بازی‌های استراتژیک قرار می‌گیرد. این بازی یک دهه پیش و در سال ۲۰۱۲ ساخته و به دنیای گیم‌های موبایل معرفی شد. این بازی اولین بار تنها روی موبایل‌هایی با سیستم عامل ios قابل اجرا بود که با گذشت زمان و محبوبیت بسیار زیاد آن، روی گوشی‌های اندروید نیز عرضه شد. از همان زمان محبوبیت این بازی بسیار بالا بود و بازیکنان زیادی را از سراسر جهان جذب کرد.

در ایران نیز افرادی زیادی به این بازی اعتیاد پیدا کردند. در حال حاضر نیز افراد زیادی کلش اف کلنز بازی می‌کنند و با خرید جم کلش اف کلنز در آن پیشرفت می‌کنند. با این حال محبوبیت آن با گذشت زمان کم‌تر شده است و بازی‌های دیگری جایگزین آن گردیده‌اند.

جم پولی است که داخل بازی مصرف می‌شود و به دست آوردن آن‌ها بسیار سخت‌تر از به دست آوردن منابع دیگر داخل بازی است. به همین دلیل امکان خرید این منابع با پول واقعی نیز وجود دارد. خرید جم کلش اف کلنز باعث می‌شود تا کار‌های داخل بازی با سرعت چند برابر بیش‌تری انجام شوند.

خرید جم کلش اف کلنز به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به صورت مستقیم و از طریق بازی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل بازیکنان ایرانی با کمک سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اقدام به خرید جم کلش اف کلنز می‌نمایند. یکی از سایت‌ها دیاموند لند است که بهترین شرایط را در زمینه خرید منابع انواع بازی‌ها به بازیکنان ارائه می‌کند.

بازی کلش رویال

کلش رویال یکی از بازی‌های دیگر شرکت سوپرسل است که به عنوان یک بازی استراتژیک کارتی به دنیای گیم معرفی شد. ردپای کلش اف کلنز در این بازی بسیار دیده می‌شود و به همین دلیل بسیاری از افراد آن را جایگزین کلش اف کلنز نمودند. با معرفی این بازی محبوبیت کلش اف کلنز کمی کاهش یافت و پلیر‌های زیادی با گذشت زمان به این بازی روی آوردند.

مقایسه بازی های کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز

در این بازی کارت‌های مختلفی وجود دارد و بازیکنان با به دست آوردن این کارت‌ها، ارتقای آن‌ها و استفاده مناسب از آن‌ها در بازی، می‌توانند در آن پیشرفت کنند و به مراحل بالاتری دست یابند. بازی کلش رویال نیز دارای منابع مختلفی مانند سکه و جم است که هر کدام کاربرد مختلفی دارند. با جم در کلش رویال می‌توان کارت‌های کمیاب‌تر و اپیک را خریداری نمود و آن‌ها را ارتقا دهید.

خرید جم کلش رویال نیز مانند خرید جم کلش اف کلنز برای ایرانیان از داخل بازی امکان‌پذیر نیست و از طریق سایت‌های مختلفی که در زمینه فروش منابع بازی‌ها فعالیت می‌کنند، خریداری می‌شود. با خرید جم کلش رویال می‌توان بسیار سریع‌تر از بازیکنان دیگر پیشرفت کرد.

بازی براول استارز

این بازی یکی از جدیدترین بازی‌های استراتژیک در جهان است که توسط شرکت سوپرسل ساخته شده است. این بازی به صورت سوم شخص است و به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر بازی می‌شود. بازی کردن براول استارز رایگان است اما بسیاری از بازیکنان برای پیشرفت سریع‌تر، اقدام به پرداخت درون برنامه‌ای و خرید جم براول استارز می‌نمایند.

خرید جم براول استارز مانند خرید جم کلش اف کلنز برای بازیکنان ایرانی امکان‌پذیر نبوده و از طریق سایت‌ها و برنامه‌های دیگر انجام می‌شود. با خرید جم براول استارز می‌توان اسلحه‌ها و کاراکتر‌های بازی را ارتقا داد و با کیفیت بالاتری بازی کرد.

این بازی مود‌های مختلفی دارد که بازی در هر یک از این مود‌ها می‌تواند به نتیجه خاصی بینجامد. برخی از آن‌ها تنها منجر به افزایش سکه‌های داخل بازی می‌شوند. برخی دیگر نیز برای افزایش کاپ بازیکن و رسیدن به مراحل بالاتر کاربرد دارند. گذراندن این مراحل بدون هزینه و کاملاً رایگان نیز امکان‌پذیر است؛ اما خرید جم می‌تواند به این روند سرعت زیادی ببخشد. به عنوان مثال می‌توان به مراحلی از بازی در چند روز دست یافت که بازیکنان عادی چند هفته برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

مقایسه بازی کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز

به طور کلی این بازی‌ها با هم متفاوت هستند و با این که توسط یک شرکت ساخته شده‌اند، اما شباهت‌های زیادی ندارند. بازی کلش اف کلنز یک بازی کاملاً استراتژیک است که بازیکن تنها وظیفه اداره کاراکتر‌ها و بازی را دارد و نمی‌تواند کاراکتر‌ها را کنترل کند.

کلش رویال نیز از جهاتی شبیه به کلش اف کلنز بوده و کاراکتر‌های کلش اف کلنز در آن استفاده شده‌اند. این بازی کارتی است و با ارتقا و استفاده صحیح از آن‌ها داخل بازی، می‌توان به درجات بالاتر رسید. در این بازی نیز کنترل کامل کاراکتر‌ها به عهده بازیکن نیست. بازی براول استارز تفاوت بیش‌تری دارد و به طور سوم شخص انجام می‌شود. در این بازی کنترل کردن کاراکتر‌ها و هیرو‌های بازی بر عهده بازیکن است و حرکت، حمله و دفاع کاملاً توسط بازیکن انجام می‌شود.

در هرسه بازی جم‌هایی وجود دارند که خرید آن‌ها می‌تواند در نهایت پیشرفت زیادی را برای بازیکن به همراه داشته باشد. به عنوان مثال با خرید جم کلش اف کلنز می‌توان زمان آپگرید شدن هیرو‌ها و ساختمان‌های بازی را به صفر رساند. در این صورت دیگر لازم نیست تا چند روز برای ارتقای یک ویژگی منتظر بمانید.

مقایسه بازی های کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز

خرید جم کلش اف کلنز از دیاموند لند

این تیم از ۷ سال قبل و سال ۹۳ شروع به فعالیت در زمینه گیم کرده ویکی از اولین و بهترین تیم‌ها در این زمینه است. دیاموند لند در ابتدا در زمینه اخبار گیمینگ دنیا و فروش انواع ربات‌ها و سرور‌های گیم فعالیت می‌کرد. با گذشت زمان و درخواست کاربران، دیاموند لند فعالیت خود را گسترش داد و در زمینه فروش انواع جم‌ها و منابع داخل بازی نیز شروع به فعالیت کرد. خرید جم کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز از سایت دیاموند لند با بهترین قیمت و بالاترین بازدهی امکان‌پذیر است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر