;
coinex

نخستین تصاویر از فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان را ببینید

نخستین تصاویر از فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان منتشر شد. فیلمی در ستایش دانشمند ارشد پروژه منهتن و یکی از بزرگترین فیزیکدانان تاریخ. در ادامه با اخبار سینما و تلویزیون در تکراتو همراه باشید.

فیلم‌برداری اثر جدید و موردانتظار کریستوفر نولان، خالق آثار درخشانی «میان‌ستاره‌ای» و «تنت» با بازی کیلین مورفی، فلورنس پیو و رامی مالک، آغاز شده و نخستین تصاویر مرتبط با آن منتشر شده است. در این تصاویر کیلین مورفی ستاره موفق سریال پیکی بلاندرز درنقش جولیوس رابرت اوپن هایمر پدر بمب اتم در این فیلم جذاب بازی می‌کند.

نخستین تصاویر از فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان را ببینید

به تازگی فیلمبرداری فیلم جدید در یکی از ایالت های آمریکا، نیومکزیکو آغاز شده که در نخستین تصاویر منشتر شده از آن کیلین مورفی بازیگر نام آشنا در نقش اوپن هایمر است.

به گفته یونیورسال پیکچرز زمان اکران Oppenheimer در تاریخ 21 ژوئیه 2023 (30 تیر 1402) است. در ادامه به معرفی اجمالی بازیگران این فیلم می‌پردازیم.

نخستین تصاویر از فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان

فیلم Oppenheimer در ژانر بیوگرافی است که به زندگی اوپن هایمر و حوادث پیرامون سال های زندگی وی پرداخته است. کیلین مورفی در نقش جی.رابرت اوپنهایمر بازیگر نام‌آشنا که در  شوالیه تاریکی برمی‌خیزد، Inception بازی کرده است.

براساس منابع الدن ارینرایک و دیوید کرامهولتز برای نقش آفرینی در این اثر به تیم بازیگری پیوستند. امیلی بلانت در نقش کاترین اوپنهایمر، رابرت داونی جونیور در نقش لوئیس اشتراوس، مت دیمون در نقش لسلی گرووز، فلورانس پیو در نقش جین تاتلاک، رامی ملک در نقش یک دانشمند ناشناس و بنی سفدی در نقش ادوارد تلر از جمله بازیگران فیلم Oppenheimer هستند.

بر اساس گفته های منابع مختلف، فیلم Oppenheimer براساس کتاب Oppenheimer American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert (پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و فاجعه‌ی جی. رابرت اوپنهایمر) ساخته‌ شده است. بنظر فیلم Oppenheimer ساخته نولان می‌تواند اثری قابل توجه باشد. با توجه به سابقه این کارگردان در تولید اثرها‌ی متفاوت و درخشان  مانند میان ستاره‌ای، تلقین، سه‌گانه بتمن می‌توان انتظار داشت این اثر نیز تا مدت ها بر سرزبان‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نخستین تصاویر از فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر