;
coinex

انتشار مشخصات شیائومی سی وی پرو نشان از راه‌اندازی گوشی در آینده نزدیک دارد

به‌تازگی جزییاتی از مشخصات شیائومی سی وی پرو فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی احتمالا در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود. اما چه مشخصاتی؟

اواخر تابستان گذشته بود که شیائومی نسخه‌ای از گوشی Xiaomi CIVI را منحصرا برای بازار چین راه‌اندازی کرد. انتظار می‌رفت که شیائومی سیوی پرو تا چند ماه پس از آن در بازارهای جهانی عرضه شود؛‌ اما اینطور نشد.

خبرگزاری Xiaomiui اخیرا مدعی شده که جزییاتی از مشخصات شیائومی سی وی پرو را در اختیار دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مشخصات شیائومی سی وی پرو

خبرگزاری Xiaomiui گزارش کرده است که گوشی Xiaomi CIVI Pro در اوایل ماه مارس یا آوریل (اسفند تا فروردین) راه‌اندازی می‌شود. بد نیست بدانید که شیائومی سیوی پرو همان گوشی Xiaomi 12 Lite Zoom است که مشخصات آن قبلا در تاییدیه IMEI با اسم کد «zijin» دیده شده بود.

انتشار مشخصات شیائومی سی وی پرو نشان از راه‌اندازی گوشی در آینده نزدیک دارد

اما درباره مشخصات شیائومی سی وی پرو باید گفت که این گوشی احتمالا به تراشه‌ SM7325 مجهز خواهد شد که شاید همان تراشه اسنپدراگون +778 باشد. حتی این احتمال وجود دارد که تراشه اسنپدراگون 778G که در نسخه استاندارد شیائومی سیوی بود، در این گوشی هم قرار بگیرد.

شیائومی CIVI Pro به نمایشگر 6.55 اینچی OLED مجهز می‌شود که نرخ نوسازی آن 120 هرتز و رزولوشن آن +Full HD خواهد بود. این ویژگی با شیائومی سیوی نسخه استاندارد یکسان است.

تنظیمات دوربین در شیائومی CIVI Pro از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی نمی‌‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی به سنسور اولترا واید و لنز ماکرو هم مجهز شود.

از دیگر مشخصات شیائومی سی وی پرو باید به رابط کاربری MIUI 13 و اندروید 12 اشاره کرد که به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌شوند.

این اطلاعات درواقع اولین مشخصاتی هستند که از این گوشی فاش می‌شوند و هنوز هیچ‌چیز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات شیائومی سی وی پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر