;
coinex

پوستر شخصیت های فیلم Fantastic Beasts 3 را ببینید

طبق آخرین خبرهای دنیای سینما، کمپانی برادران وارنر پوستر شخصیت های فیلم Fantastic Beasts 3 را منتشر کرده است. در این قسمت از جانوران شگفت انگیز (Fantastic Beasts) به وقایع مجموعه هری پاتر اشاره می‌شود.

در سومین قسمت از فیلم Fantastic Beasts علاوه بر اینکه شاهد حضور بازیگران و کاراکترهای قدیمی این فیلم هستیم بازیگران جدیدی به این فیلم پیوستند. داستان فیلم در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. حوادث و اتفاقاتی باعث می‌شود دنیای جادوگری با جنگ در آن زمان پیوند بخورد. نویسنده این اثر جی.کی.رولینگ خالق مجموعه داستان هری پاتر است.

پوستر شخصیت های فیلم Fantastic Beasts 3

جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) عنوان جدیدترین فیلم فانتزی جانوران شگفت انگیز است. این اثر توسط دیوید بیتس و با نویسندگی جی.کی. رولینگ، استیو کلاوز ساخته شده است. جی.کی. رولینگ نویسنده مشهوری که با قلم خود توانست اثر محبوب هری پاتر را خلق کند.

گریندل‌وال جادوگر سیاه که خواستار سلطه بر دنیا است و از آن جایی که پرفسور دامبلدور از این موضوع مطلع است، برای غلبه به آن گروه جسوری از جادوگران را مامور به مقابله و درگیری با نیروهای گریندل وال می‌کند. داستان فیلم در دهه 30 میلادی همزمان با جنگ جهانی دوم است.

بخشی از داستان در برزیل و بخشی از آن در آلمان است که باعث دخالت جادوگران در جنگ می‌شود. بازیگران این اثر فانتزی ادی ردمین، کاترین واترستون، دن فوگلر، آلیسون سودول، ازرا میلر، کلوم ترنر، ویلیام نادیلام، پاپی کوربی-توچ، جسیکا ویلیامز، جود لا، مس میکلسن هستند.

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار این فیلم را  در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) تعیین کرده‌اند. به علاوه، شما می‌توانید اولین تریلر فیلم جانوران شگفت انگیز 3 را در تکراتو مشاهده کنید.

پوستر شخصیت‌های فیلم Fantastic Beasts 3 را مشاهده می‌کنید که در آن بازیگران قدیمی این فیلم هستند و چهره‌های جدیدی نیز به این اثر اضافه شده‌اند. برای بزرگنمایی، روی عکس‌ها کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره پوستر شخصیت های فیلم Fantastic Beasts 3 چیست؟ نظر خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر