;
coinex

ببینید: رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو سبک طراحی گوشی را فاش می‌کنند

کمپانی گوگل احتمالا گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل 7 را در پاییز سال آینده رسما رونمایی می‌کند؛ اما این فاصله زمانی باعث نشده که اخباری درباره این گوشی‌ها منتشر شود. اخیرا رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو منتشر شده که گوشه‌هایی از سبک طراحی گوشی را به رخ می‌کشد.

افشاگر معروف، Steve Hemmerstoffer با همکاری SmartPrix، رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو را طراحی کرده و به اشتراک گذاشت. در این تصاویر، تفاوت‌های اندکی با نسل قبلی دیده می‌شود که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم.

رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو

طراحی کلی Google Pixel 7 Pro تفاوت زیادی با نسل قبلی Google Pixel 6 Pro ندارد. همانطور که در رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو مشاهده می‌کنید، نمای جلویی گوشی به طراحی پانچ مجهز شده و حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر دیده می‌شود.

ببینید: رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو سبک طراحی گوشی را فاش می‌کنند

در طراحی پنل پشتی هم از ترکیب دو رنگ استفاده شده و ماژول دوربین هم مثل نسل قبلی، به شکل یک نوار عمودی دیده می‌شود. روی این ماژول، سه لنز دوربین، یک میکروفون و یک فلش LED قرار دارد. اینطور که به نظر می‌رسد، سیستم دوربین از یک لنز اصلی واید انگل، لنز پریسکوپ تله‌فوتو و سنسور اولترا واید برخوردار می‌شود.

نکته دیگری که در رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو قابل مشاهده است، نوار ماژول دوربین است که تا لبه‌ها امتداد پیدا کرده که طرحی شبیه به سری گلکسی اس 21 را یادآور می‌شود. این گوشی در ابعاد 8.7×76.6×163 میلی‌متر طراحی شده که با احتساب برجستگی ماژول، ضخامت آن به 11.2 میلی‌متر می‌رسد.

در این طراحی رندرها، نمایشگر گوشی 6.7 تا 6.8 اینچ خمیده است.

لبه بالایی گوگل Pixel 7 Pro جایگاه نصب یک میکروفون است و در لبه پایینی هم دو گریل اسپیکر، پورت USB-C و یک میکروفون دیگر قرار دارند. دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت راست و اسلات سیم‌کارت هم در لبه سمت چپ تعبیه شدند.

اخیرا گزارشی توسط خبرگزاری 9to5Google منتشر شده که به اسم کد گوشی‌های گوگل پیکسل 7 و 7 پرو اشاره کرده است. این دو گوشی به ترتیب با اسم کد Cheetah (چیتا) و Panther (پلنگ) مشخص شده‌اند. گفته می‌شود که این گوشی‌های پرچمدار از نسل دوم تراشه Tensor برخوردار می‌شوند که به مودم سامسونگ Exynos 5300 مجهز خواهد بود. به غیر از این موارد، اطلاعات دیگری درباره مشخصات گوشی‌ها در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر