;
coinex

پرفروش ترین فیلم های هفته هفتم سال 2022 آمریکا

در هفته گذشته، 3 فیلم جدید به جدول پرفروش‌ترین‌ها راه یافته‌اند. در ادامه برای اطلاع از جزئیات پرفروش ترین فیلم های هفته هفتم سال 2022 آمریکا همراه ما باشید.

فیلم‌های آنچارتد، سگ و نفرین شده از جمله فیلم‌های جدیدی هستند که نام آنها در فهرست فیلم های پرفروش هفته 7 سال 2022 به چشم می‌خورد. دو فیلم آنچارتد و سگ به ترتیب در جایگاه اول و دوم، و فیلم مرد عنکبوتی 3 در جایگاه سوم قرار گرفته است. فیلم نفرین شده نیز در مقام نهم به چشم می‌خورد.

در ادامه ضمن معرفی این فیلم‌ها، می‌توانید از عناوین پرفروش هفته هفتم سال 2022 باکس آفیس و میزان فروش آنها با خبر شوید.

پرفروش ترین فیلم های هفته هفتم سال 2022 آمریکا

آنچارتد به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2022، حدود یک هفته پیش در سینما اکران شد و توانست در اولین هفته فروش خود، همه را شگفت زده کند. آنچارتد بر اساس سری بازی‌های ویدیویی مشهوری به همین نام ساخته شده است. این فیلم داستان جدیدی دارد و قرار است از نظر سیر وقایع داستانی نوعی پیش‌درآمد بر داستان بازی‌های ویدیویی باشد. در این فیلم پیش درآمد می‌بینیم که چگونه Drake با Sully دوست می‌شوند.

فیلم سگ، یک اثر کمدی و خانوادگی به کارگردانی رید کرلین و چنینگ تیتوم است و داستان مردی به نام بریگز را بیان می‌کند که به همراه سگش در سواحل اقیانوس آرام سفر می‌کند تا در مراسم خاکسپاری بهترین دوستش شرکت داشته باشد. یکی از این دو همسفر فقط یک هفته دیگر زنده است و دیگر طوری زندگی می‌کند که انگار هر روز، آخرین روز عمرش است.

نفرین شده یک فیلم ترسناک آمریکایی و فرانسوی به کارگردانی و نویسندگی شان الیس است. داستان این اثر در اواخر قرن نوزدهم رقم می‌خورد؛ زمانی که سیموس لورن یک قبیله روما را سلاخی کرد و  نفرین شد. در روزهای بعد، مردم شهر گرفتار کابوس‌‌های شبانه می‌‌شوند، پسر سیموس، ادوارد ناپدید می‌‌شود و پسری دیگر نیز به قتل می‌رسد. مردم محلی به وجود یک حیوان وحشی مشکوک هستند، اما جان مک براید، آسیب شناس، در مورد حضور موجودی شوم‌تر در جنگل هشدار می‌دهد.

در پست زیر می‌توانید عناوین پرفروش هفته هفتم سال 2022 را مشاهده کرده و از میزان فروش آنها مطلع شوید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

پوسترهای فیلم های پرفروش هفته 7 سال 2022

بیشتر بخوانید:

.

boxofficemojo

نظر شما درباره پرفروش ترین فیلم های هفته هفتم سال 2022 آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر