;
coinex

بازیگران فیلم The Meg 2 چه کسانی هستند؟

براساس جدیدترین خبر بازیگران فیلم The Meg 2 برای نقش آفرینی  با شرکت برادران وارنر به توافق رسیدند. تا قبل از آن جیسون استاتهام برای نقش آفرینی در The meg 2 با این شرکت توافق کرد.

یکی از رسانه های هالیوودی، خبر از پیوستن بازیگران جدید سیه‌نا گیلری، اسکایلر ساموئلز و سرخیو پریس برای بازی در فیلم مگ 2 : گودال را داد. بازیگران جدید الورود کارنامه نسبتا خوبی دارند.

سیه‌نا گیلری، بازیگر فیلم های Resident Evil، اسکایلر ساموئلز، بازیگر سریال The Gifted و سرخیو پریس، بازیگر سریال Snowfall برای بازی در فیلم The Mag2 هستند.

بازیگران فیلم The Meg 2 چه کسانی هستند؟

به طورکلی فیلم The meg 2 با کارگردانی «بن ویتلی» این کارگردان سابقه هدایت فیلم‌های  Rebecca (ربه‌کا)، فیلم The ABCs of Death (الفبای مرگ) و فیلم Kill List (فهرست کشتار)، سکان هدایت فیلم The Meg 2: The Trench را در کارنامه خویش دارد.

جان و اریک هوبر نویسنده این اثر بوده‌ و داستان این فیلم را از کتاب‌های پرفروشی به همین نام  اقتباس کرده‌اند. «بن ویتلی» تاکنون به ساخت فیلم های ترسناک و جنایی و آثار تاریک شناخته می‌شود. فیلم Sightseers (توریست) توانست جوایز زیادی را کسب کند.

جیسون استاتهام (Jason Statham)، سیه‌نا گیلری بازیگر فیلم های Resident Evil، اسکایلر ساموئل و سرخیو پریس-منچتا که برای ایفای نقش در این فیلم حضور دارند.

بازیگران فیلم The Meg 2

کلیف کرتیس، شویا کای، پیچ کندی به گفته هالیوود ریپورتر برای بازی در نقش های قبلی خود حضور پیدا می‌کنند. سیه‌نا گیلری در نقش رئیش بخش علوم کاربردی، اسکایلر ساموئلر در واقع یکی از اعضای خدمه زیر دریایی جیسون استتهام است. سرخیو پریس-منچتا به عنوان نقش منفی در فیلم، به عنوان یک مزدور جان سخت است.

فیلم The meg پس از اکرانش توانست بیسار خوش بدرخشد و با بودجه‌ی 178 میلیون دلار به فروش 530.2 میلیون دلاری برسد.این فیلم آمریکایی-چینی با الهام از رمانی علمی-تخیلی ترسناک (مگ: رمانی از ترس عمیق) ساخته شد. برادران وارنرهنوز زمان قطعی برای اکران آن در نظر نگرفتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازیگران فیلم The Meg 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر