;
coinex

پیش درآمد سریال Outlander ساخته می‌شود

پیش درآمد سریال Outlander «غریبه» توسط شبکه استار در دست ساخت است. «متیو بی.رابرتس» نویسنده و کارگردان قرار است پیش درآمد سریال غریبه را تولید کند.

با توجه به اخبار بدست آمده از شبکه استارز، این شبکه در حال  ساخت پیش درآمد سریال «غریبه» OutLander هست. «رونالد دی.مور» تهیه کننده سریال غریبه بعنوان یکی دیگر از تهبه کنندگان پیش درآمد «غریبه» به همراه «ماریل دیویس» که در استدیو های سونی پیکچرز ساخته می‌شود. با این حال سونی و استارز هنوز تایید نکردند.

پیش درآمد سریال Outlander ساخته می‌شود

نویسنده رمان غریبه «دایانا گابالدون» در فیسبوکش خبر از نگارش یک رمان پیش درآمد برای شخصیت های «الن مک کنزی» و «برایان فریزر» را داده است.

فصل ششم سریال «غریبه» در 6 مارس از شبکه استارز پخش خواهد شد. این درحالی است که برای ساخت فصل هفتم نیز موافقت شده است. برای تولید فصل ششم به مشکلات ناشی از پاندمی کرونا و به همین علت با تاخیر تولید شد. فصل هفتم این سریال 16 اپیزود ساخته می‌شود. «کاترینا بلف» در نقش کلر فریزر و «سم هیوگن» در نقش جیمی بازیگران نقش اصلی اند.

پیش درآمد سریال Outlander
پوستر جدید سریال Out Lander

داستان این مجموعه که از سال 2014 تا بحال ادامه داشته است با پایان یافتن جنگ جهانی دوم در بریتانیا آغاز می‌گردد. یک پرستار جنگ رندال فریزر «کترینا بلف» به همراه همسرش فرانک «توبیاس منزیس» که استاد دانشگاه تاریخ در آکسفور می‌باشد که در طول جنگ به عنوان جاسوس ام-آی 6 فعالیت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022 که نباید از دست دهید!

آن‌ها میخواهند برای مدت ها از این مسائل فاصله بگیرند برای همین به عنوان دومین ماه عسل خود به اینورنس در کشور اسکاتلند سفر میکنند. این سفر برای کلیر آرامش خاصی نداشت، درطول بازدید و گردش در یکی از مناطق صدای عجیبی می‌‌شود و پس از بهوش آمدن خود را در میان هیاهوی سال 1734 پیدا می‌کند. در آن جا هیچکس حرف او را باور نمی‌کند و جان وی در خطر است. در این دنیای عجیب با  جنگجوی جوانی به نام جیمز فریزر «سم هیوین» مجبور به ازدواج می‌شود. آن دو  در این قضایا عاشق و پاکباخته یک دیگر می‌شوند.

با جدیدترین فیلم و سریال ها آشنا شوید:

.

نظر شما درباره پیش درآمد سریال Outlander چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در کامنت‌ها میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر