;
coinex

ساخت مستند حمله روسیه به اوکراین در دستور کار قرار گرفت

شان پن بازیگر و کارگردان و نویسنده و سینماگر آمریکایی در میان درگیری روسیه و اوکراین به این کشور سفر کرد. او مقصود خود را از سفر به اوکراین جنگ زده، ساخت مستند حمله روسیه به اوکراین بیان کرده است.

در جریان حمله روسیه به خاک اوکراین شان پن (Sean Penn) با همکاری Vice Studios، به اوکراین سفر کرده تا مستندی در مورد حمله روسیه به این کشور بسازد. دولت اوکراین این اقدام شان پن را ستود.

ساخت مستند حمله روسیه به اوکراین در دستور کار قرار گرفت

در جریان حملات گسترده روسیه به اوکراین، شان پن (Sean Penn) با همکاری Vice Studios به اوکراین سفر کرده و مقصود خود را از این سفر ساخت یک مستند در موضوع جنگ بیان کرد. همچنین به مناطق جنگ زده نیز سفر کرده است.

دفتر ریاست جمهوری اوکراین این اقدام شان پن را ستود و از او تشکر کرد و در بیانیه‌ای حضور این بازیگر در این کشور برای ساخت مستند را ستایش کرده است.

ساخت مستند حمله روسیه به اوکراین

در واقع به دنبال حمله روسیه به کشور اوکراین، شان پن (Sean Penn) با همکاری Vice Studios، به اوکراین سفر کرده تا مستندی در مورد حمله روسیه به این کشور بسازد. دفتر ریاست جمهوری اوکراین با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید:

این کارگردان، برای ساخت این مستند به کی‌یف سفر کرده است تا تمام اتفاقاتی که در حال حاضر  در کشور اوکراین در جریان است را به پرده حقیقت و واقعیت بکشد. او هدفش را از ساخت این مستند، روشن کردن حقایق در مورد تهاجم گسترده روسیه به اوکراین به جهانیان نشان دهد. کشور و ملت شان پن را بخاطر صداقت‌ و شجاعتش مورد تحسین قرار داد.

در ادامه بیانیه نیز آمده است: «شان پن شجاعتی قابل وصف دارد، شجاعتی که نمی‌توان در دیگران، بخصوص سیاستمداران غربی دید.تا زمانی که دوستان اوکراین همانند آقای پن در کنار اوکراین هستند،ما خیلی سریع تر میتوانیم  در برابر حمله روسیه ایستادگی کنیم.»

علاوه بر آن شان پن سابقه قبلا در بیشر موقعیت های خطرناک حضور داشته و سعی داشته حقیقت را به تصویر بکشد. شان پن قبلا نیز به مناطق بسیار خطرناک سفر کرده و سعی داشته تا حقیقت را به تصویر بکشد. در زمان زلزله ویرانگر هائیتی در سال 2010، در سال 2005 میلادی بعد از طوفان کاترینا به ایالت نیواورلئانز، در دسامبر 2002 به عراق سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره این مستند چیست؟ به نظر شما این مستند می‌تواند به خوبی وقایع جنگی را به تصویر بکشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر