;
coinex

دو نهنگ اتریوم بیش از 2.5 میلیون دلار Shiba Inu خریداری کردند

توکن محبوب Shiba Inu که بعد از Doge دومین میم کوین محبوب بازار محسوب می‌شود، بار دیگر توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرد.

اکانت توییتر Whalestate که روزانه تحرکات عمده نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال را گزارش می‌کند، در توییت جدید خود از جابه جایی توکن Shiba Inu به ارزش بیش از 2.5 میلیون دلار اطلاع داد. دو هولدر اتریم حجم 105.7 میلیارد توکن Shiba را خریداری کردند. این آدرس ها سابق بر این نیز مقادیر متفاوتی از این میم کوین را خریداری کرده بودند. این در حالی است که دومین میم کوین بازار این روزها روند صعودی را آغاز کرده است و این دو آدرس قبل از این خرید نیز دارای Shiba به ارزش میلیون‌ها دلار بودند.

Shiba دوباره به ارز محبوب خریداران تبدیل شد

آدرس اول که در وبسایت Whalestate به light مشهور است در 25 فوریه مقدار 49,998,916,299 توکن shiba inu به ارزش دلاری 1,211,473 خریداری کرده‌ است، خریدهای جدید و قدیم توکن Shiba Inu در مجموع 12.4٪ دارایی‌های ارزهای دیجیتال این نهنگ بزرگ اتریوم را شامل می‌شود و چهارمین ارز از نظر حجم دارایی برای این هولدر است. ارزش دارایی‌های این هولدر 866,896,450 دلار است. این شخص باقی ارزهای خود را به شکل توکن Ron‌‌‌‌‌‌‌ و توکن‌های مربوط به مک دونالد، گوگل و یوتیوب نگهداری می‌کند.

توکن محبوب Shiba Inu که بعد از Doge دومین میم کوین محبوب بازار محسوب می‌شود، بار دیگر توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرد و دوباره به ارز محبوب خریداران تبدیل شد

دومین هولدر که در رده یازده‌ام Whalestate قرار دارد نیز 55,802,919,158 توکن shiba inu خریداری کرده است. تا لحظه تنظیم گزارش ارزش دلاری این معامله 1,373,867 دلار است.

این معاملات بار دیگر shiba inu را وارد لیست 10 ارز برتر خریداری شده کرد، در کنار ارز هایی مثل FTT ،ETH و استیبل کوین‌های دارای پشتیبانی دلاری مثل USDC ،BUSD و USDT قرار گرفت.

در 2 روز گذشته Shiba Inu حدود 25٪ رشد داشته‌ است و در زمان تنظیم گزارش به قیمت 0.00002468 دلار رسیده‌ است.

منبع: U°TODAY

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر