;
coinex

خبر خوب برای هولدر های Shib؛ سوزاندن 30 میلیون توکن Shiba با موفقیت انجام شد

بعد از صعود مجدد باز ارزهای دیجیتال توکن Shiba دست به توکن سوزی زد و موجب افزایش قیمت این ارز شد.

توکن سوزی روندی است که طی آن مقدار مشخصی توکن به آدرس کیف پولی مرده که برای همگان قابل مشاهده است،‌ ارسال می شود و دیگر برای هیچ کس قابل دسترس و قابل بازیابی نیست. توکن سوزی اصولا در جهت کنترل و کاهش مجموع تعداد توکن‌های یک ارز انجام می‌شود. روند توکن سوزی حجم توکن‌های یک ارز کم می‌کند و منجر به تعادل میان عرضه و تقاضا می‌شود.

 

توکن سوزی اخیر باعث افزایش قیمت بیش از 15 درصدی توکن Shiba شد

به گزارش Shibaburn Tracker در ادامه روند صعودی بازار شبکه Shiba دست به سوزاندن بیش از 30 میلیون توکن این ارز زد. این اتفاق باعث افزایش مجدد این ارز تا 20% شد، هرچند ارزهایی مانند Luna از روز گذشته تا 30% رشد داشته‌ است.

برنامه توکن سوزی Shiba برای حفظ ارزش این توکن به صورت منظم همواره در حال اجرا است. تا کنون 410 ترلیون توکن این ارز سوزانده و به یک آدرس مرده ارسال شده‌ است.

نهنگ‌ها امید به بازار گاوی دارند

Shiba Inu بار دیگر ارز محبوب نهنگ‌ها شده‌ است و افزایش 207 درصدی حجم معاملات این ارز از علاقه نهنگ‌ها برای خرید این ارز خبر می‌هد. در زمان تهیه این گزارش به ارزش 1.3 میلیارد دلار Shiba Inu در کیف پول نهنگ‌های این ارز نگهداری می‌شود، این در حالی است که Shiba دومین ارز هولد شده در کیف پول‌های اتریوم است.

نظر شما درباره افزایش ارزش شیبا اینو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع : U°TODAY

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر