;
coinex

تام هالند در دنباله سریال پیکی بلایندرز نقش آفرینی می‌کند؟

براساس خبر های منتشر شده احتمالا تام هالند در دنباله سریال پیکی بلایندرز نقش آفرینی کند. تام هالند بازیگر محبوب که نقش «پیتر پارکر» را در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بازی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

براساس گفته ها در فصل جدید و دنباله سریال محبوب پیکی بلایندرز با بازی «کیلین مورفی» بسیار محبوب گشته و توانسته تا 6 فصل ادامه یابد. حال براساس گفته‌ها، خالق دنباله پیکی بلایندرز از تام هالند برای نقش افرینی در دنباله این سریال محبوب دعوت کرده است.

تام هالند در دنباله سریال پیکی بلایندرز نقش آفرینی می‌کند؟

پس از موفقیت آخرین قسمت از مرد عنکبوتی که در سال 2021 پخش شد، دیگر همه با تام هالند آشنایی داریم. جالب است بدانید این بازیگر برای بازی در دو نقش تست داده و رد شده است. یکی از این پروژه‌ها سریال سرخوشی و دیگری همین دنباله پیکی بلایندرز بوده است.

«تام هالند» در مصاحبه‌ای گفته بود برای یکی از نقش‌های «پیکی بلایندرز» تست بازیگری داده اما موفق به گرفتن نقش نشده است. نایت در  مصاحبه‌ای با «اسوشیتد پرس» بیان کرده که تام هالند را برای ایفای نقش در دنیای سریال دعوت می‌کند. وی گفته است:

اگر هالند قصد برگشت دارد ما همچنان از او استقبال خواهیم کرد.

دنباله سریال پیکی بلایندرز

فصل آخر پیکی بلایندرز از این هفته پخش خود را آغاز کرده است. از بازیگران این سریال می‌توان «کیلین مورفی»،«تام هاردی»، «سم نیل»، «آنیا تیلور-جوی» و «آدرین برودی» را نام برد.

«هلن مک‌کروری» در نقش «خالی پالی » از دیگر بازیگران این سریال بوده که در سن 52 سالگی در سال 2021 پس از مبارزه‌ای که با سرطان داشت، درگذشت. در اولین قسمت فصل ششم فقدان این بازیگر محسوس بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره بازی تام هالند در این دنباله چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر