;
coinex

آموزش سرمایه گذاری در متاورس ؛ چگونه در Metaverse سرمایه‌گذاری کنیم؟

احتمالاً همه شما نام متاورس را شنیده‌اید. ما در این مقاله از تکراتو، آموزش سرمایه گذاری در متاورس را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید از آن اطلاع داشته باشید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند که درآمدهای بسیار خوبی کسب کنید. پس تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید در این دنیای پرطرفدار، به درآمدهای خوبی برسید. بسیاری از افراد، به دنبال این هستند که بتوانند از متاورس درآمد کسب کنند. به همین دلیل هم باید آموزش‌های لازم در این زمینه را کسب کنید.

در سال‌های اخیر که متاورس رونق زیادی پیدا کرده است، افراد زیادی به سمت این دنیای دیجیتالی آمده‌اند. اگر شما هم کمی با این حوزه آشنایی داشته باشید، متوجه اهمیت بالای متاورس می‌شوید. بعد از این‌که نام فیس‌بوک به متا تغییر یافت، این محبوبیت به همگان ثابت شد و طرفداران آن هم روزبه‌روز افزایش یافتند.

بعد از تغییر نام فیس‌بوک به متا که توسط مارک زاکربرگ اعلام شد، صحبت‌های بسیاری دراین‌خصوص صورت گرفت که مردم را به خرید و سرمایه‌گذاری در Metaverse ترغیب می‌کرد. این امر موجب شد که ما نیز برای کسانی که به دنبال کسب سود و درآمد هستند، این مطلب را آماده کنیم تا بتوانند راه های کسب درآمد از متاورس را بدانند. برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتها همراه ما باشید و از این مقاله به بهترین شکل استفاده کنید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

در این بخش، قصد داریم به بررسی آموزش سرمایه گذاری در متاورس برای شما عزیزان بپردازیم. همان طور که می‌دانید، دنیای اینترنت بسیار گسترده بوده و کارشناسان اعتقاد دارند که آینده آن هم بسیار روشن است. با استفاده از اینترنت، افراد می‌توانند از فاصله‌های بسیار دور با یکدیگر در ارتباط بوده و باهم تعامل داشته باشند. علاوه بر این، تحلیل‌گران اعتقاد دارند که این محیط‌های مجازی می‌توانند فرصت را برای سرمایه‌گذاری بسیار بیشتر از قبل کنند.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

اگرچه متاورس هنوز هم در حال ارتقا و تکامل یافتن است، اما این فناوری تاکنون توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این فناوری محبوب می‌تواند همه چیز را از تجارت الکترونیک گرفته تا رسانه‌های اجتماعی و حتی املاک و مستغلات را متحول سازد. هرچه تعداد مخاطبان و کاربران این دنیای مجازی افزایش می‌یابد، افراد بیشتری به سمت اطلاع از نحوه سرمایه گذاری در متاورس می‌آیند.

اگر نمی‌دانید متاورس چیست و چه مفهومی دارد، می‌توانید بیشتر با آن آشنا شوید. علاوه بر این، نحوه خرید زمین در متاورس هم می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشد. اگر هم به دنبال این هستید که بدانید آیا سرمایه‌گذاری در متاورس ارزش دارد یا خیر، می‌توانید نگاهی به آینده متاورس بیندازید.

برای این‌که بتوانید در سرمایه‌گذاری خود موفق شوید، بهتر است بهترین پروژه‌های متاورس را مشاهده و از این اطلاعات استفاده کنید. آموزش کسب درآمد از متاورس هم یکی از بهترین موضوعاتی است که برای آموزش سرمایه گذاری در متاورس به شما کمک می‌کند. یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید، این است که بهترین ارز دیجیتال متاورس برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 را بهتر بشناسید.

متاورس چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است در این حوزه برای شما پیش بیاید، این است که متاورس چیست و چگونه کار می‌کند؟ در این بخش، به این سؤال شما عزیزان پاسخ خواهیم داد. قبل از این‌که بدانید نحوه سرمایه گذاری در متاورس چگونه است و چطور می‌توانید از آن درآمدی کسب کنید، بهتر است با مفهوم آن آشنا شوید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، اینترنت در چند دهه گذشته، تجربه ما را از فناوری و تکنولوژی تغییر داده است. با استفاده از اینترنت، ما به‌راحتی می‌توانیم با یکدیگر در ارتباط باشیم و اطلاعات گسترده‌ای را کسب کنیم. بااین‌حال، در عصر حاضر مشاهده کرده‌ایم که فناوری اخیراً رشد بیشتری کرده و از تعامل و کسب اطلاعات هم فراتر رفته است.

به لطف قدرت‌های محاسباتی بالا، اتصال سریع اینترنت و سایر تکنولوژی‌ها، شرکت‌های فناوری توانسته‌اند فضای اینترنت را بسیار متحول سازند. برای مثال، ما اخیراً شاهد هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بوده‌ایم. مهم‌ترین هدفی که این فضاهای اینترنتی دارند، این است که بتوانند افراد را بدون نیاز به حضور فیزیکی، به مکان‌های دیگری ببرند. باتوجه‌به گفته‌های مارک زاکربرگ، شما در متاورس می‌توانید تقریباً هر کاری که تصور کنید را انجام دهید.

برای اطلاع از آموزش سرمایه گذاری در متاورس خوب است بدانید که در این دنیای دیجیتالی، شما می‌توانید خود را به آواتارهای مجازی تبدیل کرده و کارهای متفاوتی انجام دهید. برای مثال، در این برنامه شما می‌توانید کارهایی مانند کار، بازی، خرید، یادگیری و ورزش را انجام دهید. به بیانی دیگر، شما در متاورس می‌توانید اکثر فعالیت‌هایی که در دنیای واقعی انجام می‌دهید را به‌صورت مجازی بکار ببرید.

علاوه بر این، کاربران متاورس می‌توانند تجهیزات درون آن را چندبرابر کنند؛ برای مثال، آن‌ها می‌توانند عناصری مانند خانه یا اداره‌ها را مورداستفاده قرار دهند. همان طور که تاکنون متوجه شدید، متاورس با آمیختن با دنیای واقعی، به برنامه‌ای کاملاً ایده آل تبدیل شده است.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

به‌عنوان نمونه، زاکربرگ می‌گوید که وقتی شما در یک جلسه در متاورس به سر می‌برید، خیال می‌کنید که واقعاً در یک جلسه واقعی هستید و با یکدیگر ارتباط چشمی دارید. این امر موجب می‌شود که حس مشترکی از این فضا بگیرید و درنتیجه، تجربه جدیدی از دنیای مجازی کسب کنید. همه ویژگی‌ها و نکاتی که گفتیم، می‌تواند نقش مهمی در آموزش سرمایه گذاری در Metaverse دارد. پس حتماً به آن‌ها توجه کرده و آن‌ها برای خود بکار ببرید.

چگونه در متاورس سرمایه‌گذاری کنیم؟

بعد از این‌که به‌خوبی با مفهوم متاورس آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که بدانید سرمایه گذاری در متاورس چگونه است و چطور می‎توان با استفاده از آن به درآمد رسید؟ برای پاسخ به این سؤال، به این بخش تا انتها توجه کرده و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید. این موضوعات در آموزش سرمایه گذاری در متاورس کمک شایانی به شما می‌کنند.

در سال 1992، نیل استفنسون که یک نویسنده مشهور است، رمانی با نام سقوط برف (Snow Crash) منتشر کرد. در این رمان، شخصیت‌های داستان در یک محیط کاملاً دیجیتالی با یکدیگر تعامل داشتند. در این دنیای مجازی، شخصیت‌ها می‌توانستند ظاهر را متناسب با سلیقه خود تغییر دهند. علاوه بر این، املاک و مستغلات هم در این دنیای مجازی ارزش زیادی داشتند. استفنسون نام این محیط دیجیتالی را «متاورس» نامید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

28 روز بعد از انتشار این رمان، شرکت‌های فناوری و تکنولوژی مانند متا (فیس‌بوک سابق) و سازمان‌های غیرمتمرکز (DAO) مانند دیسنترالند تلاش کردند که متاورس را در دنیای واقعی هم پیاده‌سازی کنند. این برنامه، فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد است. به همین دلیل هم بسیاری از سرمایه‌گذاران، خرده‌فروشان، گیمرها و توسعه‌دهندگان قصد دارند راه های کسب درآمد از متاورس را بهتر بشناسند.

بااین‌حال، باید به یاد داشته باشید که متاورس هنوز هم در مراحل اولیه خود قرار دارد و ارزش آن هنوز دقیقاً مشخص نیست. البته به یاد داشته باشید که هرگونه سرمایه‌گذاری در متاورس باید بر اساس همه پیش‌نیازهای لازم باشد. برای این‌که بهتر نحوه سرمایه گذاری در متاورس را درک کنید، باید با تحلیل‌گران مشورت کرده و این کار پرخطر را با آگاهی کامل انجام دهید. در این بخش، برخی از مهم‌ترین روش‌های آموزش سرمایه گذاری در متاورس را برای شما شرح می‌دهیم.

خرید سهام در متاورس

اگر قصد دارید بدانید که سرمایه گذاری در متاورس چگونه است و چطور می‌توان به درآمد رسید، به این بخش توجه کنید. یکی از بهترین روش‌های پیشنهادی برای رسیدن به درآمد در متاورس، خرید سهام است. این روش را می‌توان کم‌خطرترین گزینه برای سرمایه‌گذاران و خرده‌فروشان دانست. برای خرید سهام، ما برخی از شرکت‌های معتبر در متاورس را برای شما ذکر می‌کنیم که بهترین آن را متناسب با علاقه خود انتخاب کنید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

متا پلتفرمز (Meta Platforms Inc)

متا پلتفرمز یکی از بهترین راه های کسب درآمد از متاورس است که شما می‌توانید در نظر بگیرید. این شرکت که در سال 2004 تأسیس شد، تاکنون توانسته رشد چشمگیری داشته باشد. به همین دلیل هم افراد بسیار زیادی به سمت آن آمده و قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارند. اگر شما هم می‌خواهید از این طریق به درآمد برسید، می‌توانید این شرکت را در نظر داشته باشید.

روبلاکس (Roblox)

برای اطلاع از آموزش سرمایه گذاری در Metaverse خوب است با پلتفرم روبلاکس نیز آشنا شوید. این پلتفرم که به‌صورت آنلاین کار می‌کند، به گیمرها این امکان را می‌دهد که با سایر کاربران نوعی جهان موازی ایجاد کرده و آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. خوب است بدانید که این برنامه کار خود را از سال 2006 آغاز کرده و تاکنون توانسته به موفقیت‌های زیادی دست یابد.

برای اطلاع از آموزش سرمایه گذاری در متاورس خوب است بدانید که روبلاکس تاکنون رشد بسیار خوبی داشته است. در حال حاضر، پلتفرم Roblox نزدیک به 9.5 میلیون توسعه‌دهنده مستقل، 24 میلیون تجربه دیجیتالی بی‌نظیر و نزدیک به 50 میلیون کاربر فعال روزانه دارد که رشد عالی آن را به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است که این پلتفرم نسبت به سال گذشته، بیشتر از 35 درصد رشد کرده است. با وجود همه توسعه‌های چشمگیر Roblox، این شرکت هنوز به سود خیلی خوبی نرسیده است.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

بوئینگ (Boeing)

برای این‌که نحوه سرمایه گذاری در متاورس را بهتر درک کنید، می‌توانید از پلتفرم بوئینگ استفاده نمایید. این پلتفرم برای ارتقا، گسترش و بهبود قابلیت‌های خود از برنامه متاورس استفاده می‌کند. همان طور که می‌دانید، مهم‌ترین هدف این شرکت، ساخت هواپیماست.

این در حالی است که توسعه‌دهندگان این شرکت اعلام کرده‌اند که آن‌ها قصد ایجاد یک محیط دیجیتالی را دارند که ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد. آن‌ها می‌گویند که کاربران این برنامه انسان‌ها، کامپیوترها و ربات‌ها هستند. این شخصیت‌ها به‌راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با همکاری، کارهای برنامه Boeing را پیش می‌برند.

مایکروسافت

برای اطلاع از آموزش سرمایه گذاری در متاورس از طریق خرید سهام، می‌تواند از شرکت مایکروسافت استفاده کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شرکت قصد دارد جایگاه متاورس را از آن خود کند. مایکروسافت در آینده نوعی افزونه از خود منتشر می‌کند که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. در این برنامه، شما می‌توانید کنفرانس‌های ویدئویی اجرا کرده و همچنین آواتارهای تناسب با سلیقه خود را شخصی‌سازی کنید.

برای اطلاع از آموزش سرمایه گذاری در متاورس خوب است بدانید که کاربران با استفاده از ابزارهای مایکروسافت، می‌توانند با بکار بردن انواع هدست‌ها یک‌دنیای واقعیت مجازی جذاب را تجربه کنند. در این برنامه، شما می‌توانید به‌راحتی با افراد تیم خود تعامل داشته و با یکدیگر صحبت کنید. خرید و سرمایه‌گذاری روی سهام مایکروسافت را می‌توان یکی از راه‌های بسیار خوب برای کسب درآمد از متاورس دانست.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

خرید زمین در متاورس

بعد از این‌که با نحوه سرمایه گذاری در متاورس از طریق خرید سهام آشنا شدید، خوب است روش دیگری برای کسب سود در این دنیای پیچیده را هم بشناسید. پلتفرم‌های بسیاری در این برنامه وجود دارند که زمین‌های دیجیتالی بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید با خریدوفروش این زمین‌های مجازی، به درآمد خوبی برسید.

پلتفرم‌هایی مانند دسنترالند و سندباکس که از مدت‌ها پیش کار خریدوفروش املاک و مستغلات دیجیتالی با استفاده از توکن NFT را شروع کرده بودند، ویژگی‌های زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شما با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید به آیتم‌های دیجیتالی متفاوتی دسترسی داشته و با استفاده از آن‌ها درآمد کسب کنید. هنگامی که فردی قطعه‌ای زمین را در متاورس خریداری می‌کند، مالکیت آن را نیز دریافت خواهد کرد.

وقتی که فردی زمین مجازی متاورس را خریداری کرد، صاحب آن شده و می‌تواند ملک خود را اجاره دهد با به فروش برساند. این روش که برای آموزش سرمایه گذاری در متاورس مورداستفاده قرار می‌گیرد، مزیت‌های بسیاری دارد. یک شرکت ژاپنی اخیراً نزدیک به 20 قطعه زمین در دیسنترالند را خریداری و در آن‌ها کازینو ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرده است. این شرکت که سازنده بازی‌های آتاری بوده، اعلام کرده که قصد دارد در سال 2022 هتل مجازی خود را نیز راه‌اندازی کند.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

برای خرید زمین مجازی در متاورس چه کنیم؟

اکنون وقت آن رسیده که برای درک بهتر نحوه سرمایه گذاری در متاورس و کسب درآمد، با شیوه خرید زمین مجازی آشنا شوید. اگر با پلتفرم‌های متاورس آشنا باشید، متوجه می‌شوید که تعداد بسیاری زیادی از این برنامه‌ها زمین مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه، نحوه خرید این زمین‌ها را به‌اختصار توضیح می‌دهیم.

انتخاب پلتفرم برای سرمایه‌گذاری

اولین کاری که شما باید انجام دهید، این است که پلتفرم موردنظر خود را برای خرید زمین انتخاب کنید. اگر این پلتفرم‌ها را به‌خوبی نمی‌شناسید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که استفاده از برنامه‌های دیسنترالند و سندباکس می‌تواند مفید باشد. این برنامه، از محبوب‎ترین و مشهورترین پلتفرم‌ها به شمار می‌روند. البته قبل از این‌که برای خرید اقدام کنید، بهتر است تحقیقات لازم را انجام دهید.

ساخت کیف پول

مرحله بعدی برای خرید زمین‌های مجازی این است که کاربران باید کیف پول مخصوص به خود را ایجاد نمایند. توجه داشته باشید که این کیف پول باید به‌صورت نرم‌افزاری باشد تا بتواند به شبکه بلاک‌چینی متصل شده و قدرت کاربر را افزایش دهد.

اتصال کیف پول به بازار متاورس

قدم بعدی برای آموزش سرمایه گذاری در متاورس این است که شما باید با مارکت پلیس مخصوص به پلتفرم انتخابی خود متصل شوید. در این مرحله، شما باید کیف پول خود را به این مارکت پلیس متصل نمایید. شما می‌توانید به‌راحتی این مارکت پلیس‌ها را در وب‌سایت متاورس پیدا و انتخاب کنید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

انتقال توکن به کیف پول

در این مرحله، خرید زمین مجازی شباهت بسیاری به خرید در دنیای واقعی دارد. بدین صورت که خریدار باید قیمت، مکان و ارزش آینده زمین مجازی را در نظر گرفته و سپس خرید خود را تکمیل کند. هنگامی که شخص زمین موردنظر خود را انتخاب کرد، وقت آن می‌رسد که توکن‎ها، ارزها و سکه‌های خود را به کیف پول منتقل کند.

توجه داشته باشید که نوع توکن‌ها هم به پلتفرم انتخابی شما بستگی دارد. برای مثال، شما برای خرید زمین مجازی در دسنترالند باید از توکن مانا (MANA) استفاده کنید. از سوی دیگر، اگر هم شخص قصد دارد در سندباکس زمین مجازی خریداری کند، می‌تواند توکن SAND را مورداستفاده قرار دهد.

خریداری زمین

هنگامی که خریدار همه کارهای ذکرشده را انجام داد و کیف پول را بازار متاورس متصل کرد، تنها کاری که باید انجام دهد این است که یک پیشنهاد روی زمین موردنظر خود ارائه دهد. به‌علاوه، او می‌تواند زمین را در همان لحظه خریداری کند.

سپس هزینه زمین از کیف پول او برداشت شده و NFT هم به حساب کاربر منتقل می‌شود. توجه داشته باشید که برای خرید سایر اقلام موجود در متاورس، مانند لباس و لوازم جانبی هم همه این کارها به همین شکل انجام می‌شود. در ادامه، با آموزش سرمایه گذاری در متاورس همراه ما باشید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

خریداری ارزهای دیجیتال در متاورس

یکی دیگر از بهترین و رایج‌ترین راه های کسب درآمد از متاورس را می‌توان خرید ارزهای دیجیتال آن دانست. نکته مهمی که درباره پروژه‌های متاورس وجود دارد، این است که این پروژه‌ها با استفاده از توکن‌های قابل تعویض تأمین می‌شوند. همان طور که قبل از این هم مشاهده کردید، این توکن‌ها برای خرید اقلام موجود در پلتفرم‌های متاورس مورداستفاده قرار می‌گیرند.

اخیراً این توکن‌ها رونق زیادی داشته‌اند و بسیاری از تحلیل‌گران هم گفته‌اند که قیمت این ارزها در آینده رشد بسیار خوبی خواهد داشت. در این بخش، برخی از مهم‌ترین توکن‌های متاورس را مشاهده می‌کنیم که طرفداران زیادی دارند.

دسنترالند (MANA)

دیسنترالند یکی از بهترین پلتفرم‌های متاورس به شمار می‌رود که محبوبیت زیادی میان گیمرها و سرمایه‌گذاران دارد. در حال حاضر، این برنامه نزدیک به شش میلیارد دلار ارزش داشته و توکن آن هم MANA نام دارد. کاربران می‌تواند از آن برای مبادله درون این پلتفرم استفاده کنند.

اکسی اینفینیتی (AXS)

برخلاف توکن مانا که برای خرید کالاهای درون بازی استفاده می‌شد، AXS در بازی اکسی اینفینیتی یک توکن اصلی به شمار می‌آید. کسانی که مالک این توکن هستند، می‌توانند در این پلتفرم رأی دهند. البته برنامه‌هایی هم درباره این بازی درحال اجراست که قصد دارد از این توکن برای خرید اقلام درون بازی هم استفاده شود.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

سندباکس (SAND)

یکی دیگر از بازی‌هایی که در آموزش سرمایه گذاری در متاورس با آن مواجه می‌شویم، سندباکس است. این برنامه شباهت زیادی به روبلاکس داشته و توکن اصلی آن هم SAND است. شما می‌توانید این توکن را در صرافی‌های دیجیتال خریداری نمایید. صاحبان SAND هم می‌توانند از آن برای خرید اقلام درون بازی استفاده کنند.

انجین کوین (ENJ)

انجین کوین هم یکی دیگر از راه های کسب درآمد از متاورس است که مبتنی بر بلاک‌چین کار می‌کند. این بازی برخلاف سندباکس و اکسی اینفینیتی، به کاربران خود این امکان را می‎دهد که تجربه متفاوتی از کسب درآمد داشته باشند. توکن بومی این پلتفرم هم ENJ نام دارد.

کلام آخر

آموزش سرمایه گذاری در متاورس یکی از بهترین موضوعاتی است که شما می‌توانید برای کسب درآمد یاد بگیرید. ما در این مقاله، برای شما توضیح دادیم که برای سرمایه‌گذاری در متاورس باید چه کاری انجام دهید. همان طور که مشاهده کردید، سه روش اصلی برای سرمایه‌گذاری در این برنامه وجود دارد. پس باتوجه‌به اطلاعات فوق‌الذکر، می‌توانید در این حوزه موفقیت زیادی کسب کنید؛ بنابراین، بادقت نوشتار بالا را مطالعه کرده و برای کسب درآمد خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظر شما درباره سرمایه گذاری در متاورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر