;
coinex

بازی Minecraft مایکروسافت با NFT Worlds به دنیای Web3 می‌رود!

دو توسعه‌دهنده غیروابسته به مایکروسافت به نام‌های ArkDev و Temptranquil، یک لایه بلاک‌چین بر روی بازی Minecraft مایکروسافت ساخته‌اند. با این خبر از تکراتو همراه باشید تا با جزئیات این لایه و کاربرد آن آشنا شویم.

بازی Minecraft مایکروسافت یکی از بازی‌های محبوب دنیاست که خیلی از توسعه‌دهندگان علاقمند به سرمایه‌گذاری روی آن هستند. دو توسعه‌دهنده غیروابسته به مایکروسافت به نام‌های ArkDev و Temptranquil، یک لایه بلاک‌چین بر روی بازی Minecraft ساخته‌اند که این بازی می‌تواند وب 3 دریافت کند. تا آخر این مقاله با تکراتو همراه باشید تا این خبر را به صورت کامل مطالعه کنیم.

دریافت web3 توسط بازی Minecraft مایکروسافت

بازی Minecraft مایکروسافت به سبک سندباکس در سال 2011 منتشر شده و توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند. خبر خوب این است که این بازی وب 3 (Web3) دریافت می‌کند! (وب3 اینترنت غیرمتمرکز نسل سوم است.)

در تیتر خبر خواندیم که بازی Minecraft مایکروسافت با کمک NFT Worlds به دنیای Web3 می‌رود. NFT Worlds پروژه‌ای است که بر روی سرورهای Minecraft با یک پوشش مبتنی بر Polygon ایجاد شده است. (Polygon یک زنجیره جانبی اتریوم است)

بازی Minecraft

لایه بلاکچین جدید Minecraft به بازیکنان گیم امکان دسترسی به ویژگی های Web3 را ارائه می‌دهد. مثلا یک فروشگاه آنلاین را تصور کنید که در آن می‌توانید اقلامی را برای تجربه بهتر بازی Minecraft با استفاده از رمز WRLD ERC-20 خریداری کنید.

NFT Worlds به بازیکنان Minecraft یک تجربه متاورس در یک بازی را ارائه می‌دهد که این موضوع خبر بزرگی برای طرفداران Minecraft و کلکسیونرهای NFT است. خرید $WRLD درون بازی، تراکنش‌ها و لایه P2E $WRLD نیز به زودی عرضه می‌شود.

از زمانی که مایکروسافت در سال 2014 استودیوی Mojang (توسعه دهنده اصلی Minecraft) را به مبلغ 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد، تعداد بازیکنان Minecraft افزایش یافته است.

مورد توجه قرار گرفتن NFT Worlds

با افزایش تعداد بازیکنان Minecraft پروژه NFT Worlds هم مورد توجه بیشتری قرار گرفته و طبق گزارشات، بیش از 26000 ساعت پخش در یک سرور آزمایشی، در یک دوره سه روزه در یک ماه ثبت شده است. از ژانویه تا فوریه 2020، میانگین قیمت خرید از NFT Worlds پس از ماه‌ها ثابت ماندن به 10 اتریوم معادل 26000 دلار افزایش یافت.

بنیانگذاران ArkDev و Temptranquil تصمیم گرفتند این لایه بلاک‌چین را روی بازی Minecraft ایجاد کنند، زیرا مایکروسافت را علاقه‌مندتر و سخت‌گیرتر از رقبایی مانند Roblox می‌دانند.

طبق شواهدات، مایکروسافت از تفکر متاورس به طور گسترده‌ حمایت می‌کند، زیرا طبق بیانیه مطبوعاتی در آن زمان، خرید 68.7 میلیارد دلاری Activision Blizzard در ماه گذشته تا حدودی با هدف کمک به توسعه «بلوک‌های سازنده برای متاورس» بود. البته قابل ذکر است که ساختن NFT Worlds بر روی یک بازی متمرکز موجود، که متعلق به یک شرکت میلیارد دلاری است، خالی از خطر نیست!

ArkDev و Temptranquil به خوبی می‌دانند که ممکن است از شانس همکاری با مایکروسافت محروم شوند. به این معنی که مایکروسافت می‌تواند پروژه خود را در هر زمانی با اقدامات قانونی لغو کند. برای جلوگیری از لغو این پروژه، این توسعه‌دهندگان ارتباط نزدیکی با نمایندگان مایکروسافت دارند تا مطمئن شوند که توافقنامه کاربر نهایی Minecraft (EULA) را نقض نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

.

همانطور که گفته شد، مشخص نیست که آیا مایکروسافت این پروژه را تایید می‌کند یا خیر. نظر شما در مورد این پروژه چیست؟ ممنون که تا آخر این مطلب همراه ما بودید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر