;
coinex

متاورس داماک در حوزه املاک و مستقلات راه اندازی می‌شود

متاورس داماک راه اندازی می‌شود ؛ برترین شرکت‌های فعال در زمینه املاک و مستقلات در امارات متحده عربی قصد راه اندازی متاورس دارد تا پیوندی میان املاک و دنیای دیجیتال ایجاد کند

بنابر اعلام علی سجوانی مدیر املاک و مستقلات داماک این شرکت قصد آن دارد تا در ماه مارچ پروژه متاورس خود را آغاز کند. اگر متاورس داماک راه اندازی شود به اولین شرکت املاکی تبدیل می‌شود که در بورس لندن لیست می‌شود.

سجوانی تایید کرد که این ایده زمانی به ذهن مدیران شرکت رسید که تنها چند هفته قبل در یک نظر سنجی آنلاین پیشنهاد شد که املاک و مستقلات ترکیب قدرتمندی با توکن‌های NFT می‌سازد. بلافاصله خود آقای سجوانی در متاورس sandbox زمینی خرید کرد.

متاورس داماک در جوزه املاک و مستقلات راه اندازی می‌شود

بعد از این اعلام آقای سجوانی در جلسه پرسش و پاسخ Crypto Bear Watch Club به رسانه‌ها درباره تصمیمات داماک توضیح داد:

در داماک ما راه‌های مختلف را مثل NFT و متاورس را بررسی می‌کنیم.شما می‌دانید که داماک تنها یک شرکت چند میلیون دلاری نیست ما هم اکنون برندهایی مانند روبرتو کاوالی رو در اختیار داریم، اما دنیای متاورس کمی پیچیده است و باید به دقت عمل کنیم و پلی بین دنیای واقعی و دارایی‌های دیجیتال ایجاد کنیم.

همچنین وی اضافه کرد داماک هم اکنون پیشرفت‌هایش در زمینه املاک را به مد و جواهری خود انتقال داد و هدف اصلیش اکنون انتقال این دانش به دنیای متاورس است.

متاورس داماک

به غیر فعالیت‌های متاوس داماک Unlock Media گزارش داد سجوانی 10 درصد از توکن‌های CBWC را خریداری کرده است. گزارش می‌گوید با خریداری دارایی های CBWC NFT شروع به ایجاد نقشه راه برای برنامه‌های بعدی خود کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی متاورس آپلند و آموزش خرید زمین مجازی در آن

هنرمندان فروانی در رشته های مختلف از موسیقی تا نقاشی و عکاسی هم اکنون برای دستیابی به حق مالکیت خود از توکن‌های NFT استفاده می‌کنند. املاک و دارایی ها دنیای بسیار جذابی را به هم راه متاورس و NFT خواهند ساخت و امنیت این بازار بزرگ را تضمین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bitcoin

نظر شما در خصوص متاورس داماک چیست؟ آیا با متاورس آپلند آشنایی دارید؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر