;
coinex

تریلر فیلم ترسناک اوما (Umma) را ببینید

تریلر فیلم ترسناک اوما (Umma) منتشر شد. قرار است این فیلم در 18 مارس در سینماها اکران شود. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

فیلم ترسناک «اوما» ساخته «آیریس کی.شیم» براساس عنوانی که نویسنده و کارگردان فیلم برای این اثر انتخاب کرده «Umma» در کره‌ای به معنای مادر است.

تریلر فیلم ترسناک اوما (Umma) را ببینید

تریلر فیلم ترسناک Umma ساخته «آیریس کی.شیم» در ژانری احساسی و تداعی کننده احساس مادرانه منتشر شده است. یکی از تهیه کنندگان این فیلم سابقه هدایت و کارگردانی فیلم مردعنکبوتی را داشته است.

داستان فیلم درمورد مهاجری کره ای به همراه دخترش در یک مزرعه دورافتاده زندگی می‌کنند، این خانواده به دور از تکنولوژی های مدرن هستند و با پرورش زنبور عسل معاش میکنند. مهاجر با دریافت خاکستر مادرش روح خبیثانه و مزاحمی دریافت می‌کند و وارد بدنش می‌شود. از دیگر بازیگران فیلم «ساندار او»، «فیول استوارت»، «میوا الانا لی»، «تام یی»، «اودیا راش» و «درموت مولرنی» خواهند بود.

بر اساس اعلام سونی فیلم «اوما» در 18 مارس (27 اسفند 1400) 2022 فقط در سالن های سینما اکران ‌می‌شود.

استودیو Stage 6 Films کمپانی سونی پیکچرز توانسته حق پخش فیلم ترسناک Umma را انحصاری برای خود بخرد، این فیلم که محصول استودیوهای Raimi Productions و Starlight است. آیریس کای شیم که نویسنده این اثر خود نیز این اثر را هدایت می‌کند.

سم ریمی(Sam Raimi) و زینب عزیزی (Zainab Azizi) به عنوان تهیه کنندگان این اثر هستند و طی قرارداری با Starlight همکاری ‌می‌کنند.

پیتر لئو (Peter Luo) مدیر استارلایت نیز تهیه کننده اجرایی و استارلایت مدیا سرمایه‌گذار آن با Stage 6 Films است. مت بلک (Matt Black) به همراه جنت والترنو (Jeanette Volturno) و مارسی بروان (Marcei Brown) و آندری اوردال (André Øvredal) و اریک چارلز (Eric Charles) و الیزابت گریو (Elizabeth Grave) از کمپانی Stage 6 Films تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

در انتها تریلر فیلم ترسناک اوما (Umma) را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تریلر این فیلم ترسناک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |