;
coinex

برخی آثار باب دیلن به صورت NFT در این مارکت منتشر خواهند شد

Snowcrash پلتفرم فروش NFT که تحت شبکه سولانو مجموعه‌ای از آثار باب دیلن خواننده و ترانه‌سرا برنده نوبل ادبیات و مایلز دیویس را بر روی NFT منتشر می‌کند.

باب دیلن خواننده-ترانه‌سرا، نویسنده و هنرمند تجسمی آمریکایی است. او اغلب به عنوان یکی از بزرگترین ترانه‌سرایان تمام دوران شمرده می‌شود. دیلن در طول ۶۰ سال فعالیت حرفه‌ای‌اش یکی از چهره‌های اصلی فرهنگ عامه بوده‌است.

Snowcrash اعلام کرد شرکت سونی موزیک و یونیورسال موزیک دو لیبل بزرگ دنیای موسیقی برای ورود به دنیای NFT قرداد همکاری امضا کردند. این دو لیبل در سال پیش رو مجموعه ای از NFTهای باب دیلن و مایل دیویس منتشر خواهد کرد.

برخی آثار باب دیلن به صورت NFT در این مارکت منتشر خواهند شد

باب دیلن با همکاری پسرش در دنیای NFT فعالیت خواهد کرد. جسی دیلن پسر باب دیلن بنیان‌گذار مارکت Snowcrash است که اسم این مارکت را از رمان علمی تخیلی نیل استفنسون که سال 1992 منتشر شده گرفته است.

هر دو لیبل هزینه زیادی برای خرید حق کپی رایت آثار باب دیلن کرده‌اند. یونیورسال موزیک در سال 2020 حدود 400 میلیون دلار و سونی بیش از 150 میلیون دلار پرداخت کرده‌اند.

دیلان جوان طی اطلاعیه اظهار داشت وضعیت فعلی بازار NFT تنها نوک کوه یخ است و آینده روشنی پیش روی این صنعت است. وی دلیل انتخاب سولانو به جای اتریوم را حفاظت از محیط زیست اعلام کرد.

Snowcrash هم اکنون با دو پلتفورم دیگر سولانو در رقابت است. MagicEden و Solanoart دو مارکتی هستند که بیشترین حجم معاملات را دارند.

باب دیلن برنده وارد دنیای NFT شد
آثار باب دیلن به صورت NFT تحت شبکه سولانو و نیز به همراه برخی آثار مایلز دیویس خواهد بود.

دنیس کوکر مدیر بخش بیزینس‌های دیجیتال اعلام کرد که سونی موزیک اکنون با Snowcrash همکاری می‌کند تا فرصت‌های جدید برای آرتیست‌ها ایجاد کند، فضایی که هم برای طرفداران هم آرتیست کاربری آسانی داشته باشد.

مایکل نش معاون یونیورسال موزیک نیز این گفته‌ها را تکرار کرد و ادامه داد NFT به آرتیست و لیبیل ما کمک میکند تاثیر فرهنگی خود را پیشرو و خلاقانه بگذاریم.

Snowcrash همچنین با صرافی ارز دیجیتال FTX و آزمایشگاه سولانو همکاری خواهد کرد.

صنعت موزیک بیشتر از هر هنری به تکنولوژی NFT علاقه نشان داده است و جامعه منحصر به فردی را تشکیل داده است. هنرمندان محبوبی مانند NAS ، استیو اوکی و King of leon هر کدام میلیون‌ها دلار از فروش NFTهایشان سود برده‌اند.

سونی و یونیورسال اولین لیبل‌های این صنعت نیستند که به فضای وب3 ورود کرده‌اند، پیش از این کمپانی وارنر موزیک همکاری با بازی Splinterland داشته‌‌است، که بازیکن‌ها از انجام این بازی کسب درآمد می‌کنند.

اونا روکساندرا ریاست بخش فروش دیجیتال وارنر اعتقاد بر این دارد همکاری با بازی که توکن NFT محور است به ارتیست فرصت پخش آثارش در فضایی برتر در کنار جامعه و طرفداران را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cointelegraph

نظر شما در خصوص انتشار آثار باب دیلن به صورت NFT چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها با اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر