;
coinex

گوشی اقتصادی موتورولا موتو جی 22 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات

موتورولا رسما از گوشی اقتصادی موتو جی 22 (Moto G22) در اروپا رونمایی کرد. این گوشی به تراشه مدیاتک مجهز شده و باید دید که چه عملکردی در بازار گوشی‌های میان‌رده 2022 خواهد داشت.

موتو جی 22 در یک نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، 169.99 یورو است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در بازارهای عرضه می‌شود.

مشخصات موتورولا موتو جی 22

Moto G22 از نمایشگر 6.5 اینچی Max Vision برخوردار شده که از رزولوشن +HD (720×1600 پیکسل) و نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از طراحی پانچ بهره می‌برد و حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر دیده می‌شود؛ البته به غیر از لبه پایینی.

گوشی اقتصادی موتورولا موتو جی 22 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی گوشی قرار گرفته که برای عکاسی سلفی و تماس ویدیویی کاربرد دارد. در پنل پشتی موتو جی 22 نیز چهار لنز جای گرفته‌اند. دوربین اصلی این گوشی، یک لنز 50 مگاپیکسلی با تکنولوژی Quad-pixel است که گفته می‌شود عکس‌هایی با وضوح 12.5 مگاپیکسلی را ثبت می‌کند.

علاوه بر لنز اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی هم روی ماژول دوربین قرار دارند.

از دیگر مشخصات موتو جی 22 می‌توان به تراشه مدیاتک Helio G37 اشاره کرد که در کنار رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی، قدرت گوشی را تامین می‌کند. این گوشی همچنین از اسلات نصب میکرو اس‌دی کارت برخوردار شده و از افزایش حافظه پشتیبانی می‌کند.

موتو جی 22 با یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود که بنابر ادعای موتورولا، بیش از یک روز دوام می‌آورد. این گوشی از پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز بهره می‌برد. اندروید 12 به صورت‌ پیش فرض روی این گوشی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی اقتصادی موتورولا موتو جی 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر